دنیای وب

شش قانون اساسی برای موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی

من همه را شنیده ام که در مورد قدرتمند بودن شبکه های اجتماعی برای بازاریابی تجارت شما صحبت می کنند. چگونه اگر از آن برای بازاریابی تجارت خود استفاده نکنید پس در دهه 80 گیر کرده اید. بنابراین می توانید بیرون بروید و یک صفحه Face Book ایجاد کنید ، یک حساب LinkedIn باز کنید ، شروع به توییت در توییتر ، ایجاد یک وبلاگ ، و شروع به جستجوی YouTube کنید. حالا چکار میکنی؟

یکی از دوستان به شما گفت که نقل قول هایی در مورد تجارت خود ارسال کنید و در مورد چیزهایی که می دانید یک پست وبلاگ ایجاد کنید (حتی اگر مطمئن نیستید که وبلاگ چیست). قبل از اینکه اطلاعات را در شب بشناسید ، شروع به اشتراک گذاری اطلاعات در سایت های مختلف می کنید. بام ، شما ده ها ساعت در هفته را صرف می کنید و چیزی برای تلاش خود نشان نمی دهید. با خود می گویید ، چه درد در گردن بازاریابی شبکه های اجتماعی است!

اگر می خواهید از درد ناشی از صرف وقت زیاد برای ارسال پست در شبکه های اجتماعی و دریافت هیچ چیز در ازای آن جلوگیری کنید ، به خواندن ادامه دهید. من شش قانون اساسی را برای حفظ اعتبار خود به شما نشان می دهم. من به شما نشان می دهم که چگونه از اشتباهات معمول مبتدیان جلوگیری کنید و به شما کمک می کنم از زمانی که برای بازاریابی در سایت های رسانه های اجتماعی خود صرف می کنید ، بیشترین بهره را ببرید.

شبکه های اجتماعی تبلیغاتی نیستند

اول ، به یاد داشته باشید که پست های شبکه های اجتماعی به معنای معمول تبلیغات نیستند. شما باید آنچه را که من 4 مورد اصلی می نامم ارسال کنید! مردم به دنبال اطلاعات مفید هستند. آنها حقایق جالبی می خواهند. شرکت کنندگان سرگرمی می خواهند و می خواهند با دیگران ارتباط برقرار کنند! انتشار اطلاعات مربوط به محصول / خدمات شما باید نادر باشد. برای موفقیت در شبکه های اجتماعی ، باید آنچه را که شرکت کنندگان به دنبال آن هستند ، بدهید. اگر می خواهید تبلیغات سنتی در شبکه های اجتماعی انجام دهید ، از خدمات پرداخت به ازای هر کلیک / نمایش آنها استفاده کنید. تبلیغات آنها برای هر کلیک حدود 1 تا 3 دلار نشان می دهد ، در حالی که خرد دیگر فقط 4 مورد ضروری را ارسال می کند.

یک برنامه ایجاد کنید و به آن پایبند باشید

دوم ، زمان مشخصی را برای بیرون کشیدن اطلاعات خود اختصاص دهید و به آن پایبند باشید. راحت نشستن ، ارسال اطلاعات خود را شروع کنید و قبل از اینکه بدانید ، ساعت 3 صبح است! من نامه خود را هفته ای دو بار تنظیم می کنم و هر بار یک ساعت وقت می گذارم. در طول هفته ، من اطلاعات مفید و پیوندهایی از زندگی روزمره خود جمع می کنم. این شامل؛ ارتباطات از طریق ایمیل ، رویدادهای فعلی من ، عکس های جدید و قدیمی که پیدا می کنم ، مقاله ای که به صورت آنلاین خوانده ام ، منابع خبری RSS مورد استفاده من ، آدرس های اینترنتی مورد علاقه من و فقط گشت و گذار در اینترنت. من پیشنهاد میدم که همین رو انجام بدی. از این موارد به عنوان بخشی از پست من در مورد چهار عنصر اصلی که قبلاً در مورد آنها صحبت کردم استفاده کنید.

صبور باشید و به برنامه رشد خود پایبند باشید

سوم ، انتظارات کاذب برای نتایج خود ایجاد نکنید. قبل از اینکه شبکه شما بتواند ترافیک معنی داری ایجاد کند ، باید آن را در اندازه معقولی رشد دهید. به دست آوردن مجموع چند صد طرفدار Face Book ، مخاطبین LinkedIn و دنبال کنندگان توییتر بسیار خوب است اما این شبکه به اندازه کافی بزرگ نیست که بتواند نتایج خوبی کسب کند. تأثیرات رسانه های اجتماعی شما (یعنی توانایی دستیابی به چیزهایی) مستقیماً با تعداد اعضای شبکه شما ارتباط دارد. رسانه های اجتماعی کیفیت ویروسی دارند. از این لحاظ نوعی بازاریابی دهان به دهان است. دهان به دهان به اعتبار و اندازه شبکه شما بستگی دارد.

با استفاده از نرم افزار Bundling در وقت صرفه جویی کنید

چهارم ، شما باید از تکنولوژی استفاده کنید تا در وقت صرفه جویی کنید. اگر از نرم افزار انبوه برای پست خود استفاده نمی کنید ، امروز شروع به استفاده از آن کنید. نرم افزار Aggregator به شما امکان می دهد همزمان در چندین سایت رسانه های اجتماعی پست ارسال کنید. همچنین به شما امکان می دهد پست را برای تاریخ های آینده برنامه ریزی کنید. این برنامه ها می توانند در وقت و انرژی شما صرفه جویی کنند. من شخصاً Tweet Tweet Deck and Hoot را دوست دارم. آن را در وب جستجو کنید و متوجه خواهید شد که استفاده از آن رایگان است.

چه اندازه به اندازه کافی بزرگ است

پنجم ، اگر می خواهید یک شبکه اجتماعی ایجاد کنید ، باید یک هدف داشته باشید. این تجربه من است که قدرت واقعی در حدود 1000 دنبال کننده منحصر به فرد به راحتی آشکار می شود. نمی گویم هرچیز کوچکتر بی فایده است. با این حال ، حرکت واقعی و نتایج قدرتمند با توانایی شما برای تأثیرگذاری بر بیش از 1000 نفر شروع می شود.

اگر تلاش خود را بر ایجاد شبکه اجتماعی خود با تأمین آنچه پیروان دنبال می کنند (یعنی چهار مورد ضروری) متمرکز کنید ، در این صورت شبکه شما با سرعت آهسته اما ثابت رشد می کند. اگر می خواهید رشد سریع تری داشته باشند ، بیشتر مواردی را تأمین می كنند كه نیاز آنها را تأمین می كند. اگر وقت دارید هر روز به شبکه خود ارسال کنید. هر چه تعداد ارسال و به طور منظم بیشتر باشد ، بهتر است. تنها راه دیگر برای رشد سریع آن این است که یا زمان بیشتری را برای پرورش آن اختصاص دهید یا اینکه شخص دیگری را مجبور کند زمان بیشتری را برای پرورش آن صرف کند.

قیمت آن چند است

ششم ، شما باید محدودیت های مالی تعیین کنید. میدونم چی میگی شما در حال حاضر وقت (و هزینه) زیادی را صرف ارسال پست در شبکه های اجتماعی می کنید. اگر هنوز هم این کار را خیلی طولانی می دانید ، برای انجام پست های خود خدماتی استخدام کنید. با حداقل 100 دلار در هفته می توان آنها را تهیه کرد. همچنین اگر بخواهید همزمان بزرگ و سریع رشد کنید ، می تواند ماهیانه 2000 دلار کار کند.

اگر روش ساختاری دارید که توسعه داده اید ، می توانید یک دانشجوی دانشگاه را استخدام کنید تا با هزینه بسیار کمتری پست خود را وارد کند. من به عنوان یک متخصص بازاریابی می توانم روزانه هشت تا بیست دنبال کننده جدید ایجاد کنم. با پیروی از توصیه های من می توانید همین کار را انجام دهید.

با پیروی از این 6 قانون ، تلاشهای زیادی در زمینه بازاریابی در شبکه های اجتماعی به دست خواهید آورد. به یاد داشته باشید 4 مورد ضروری را مرتباً ارسال کنید. برنامه ای ایجاد کنید و به آن پایبند باشید ، حتی اگر کار را تمام نکردید ، وقتی ساعتتان تمام شد ، دیگر پست نکنید. اهداف و محدودیت هایی را برای وقت و پول خود خرج کنید. از ابزار جمع آوری برای کارآیی بیشتر و بیش از همه صبور بودن استفاده کنید. شما این جمله را می دانید. رم در یک روز ساخته نشده است ، و این برای ساخت شبکه اجتماعی شفاهی خود نیز صدق می کند. این نیز مدتی طول خواهد کشید. به برنامه خود پایبند باشید و قبل از اینکه آن را بدانید ، آماده خواهید بود که از کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی خود سود بگیرید. این نظر من است ، من از نظر شما استقبال می کنم!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا