دنیای وب

شماره یک نکته بازاریابی آنلاین

یک دلیل قانع کننده به مردم بدهید تا اطلاعات تماس خود را به شما ارائه دهند

وقتی افراد به وب سایت شما می رسند ، ناگزیر به جستجوی اطلاعات می پردازند ، یعنی اطلاعاتی است که در نهایت ممکن است منجر به افزایش خرید در آینده شود.

با این حال ، بازدید کنندگان وب سایت شما ممکن است بلافاصله پس از ترک وب سایت شما به یک سایت رقیب نیز مراجعه کنند ، به همین دلیل آنها را “گشت و گذار در وب” می نامند.

بنابراین ، متوقف کردن بازدیدکنندگان سایت شما بسیار مهم است و بهترین راه برای این کار با ارائه دلیل قانع کننده ای برای متوقف کردن آنها و ارائه اطلاعات تماس آنها ، و یکی از بهترین راه های بدون ریسک برای جذب بازدید کنندگان به سایت شما برای متوقف کردن و ارائه اطلاعات تماس با ارائه برخی از اطلاعات رایگان در قالب یک گزارش رایگان یا کتاب الکترونیکی که حاوی اطلاعات مربوط به چیزی است که آنها را در وهله اول و به ازای نام و آدرس ایمیل آنها ، به سایت شما سوق داده است.

سپس ، پس از دریافت نام ایمیل ، می توانید در آینده به بازار عرضه کنید ، مدت ها بعد از اینکه سایت خود را ترک کردند تا به یک سایت رقیب بروید.

افراد به وب سایت من می آیند و به دنبال اطلاعات سئو هستند ، بنابراین گزارش رایگان من درصد زیادی از این افراد را مکث می کند و اطلاعات تماس خود را به من می دهد ، سپس پاسخ دهنده اتوماتیک همچنان با آنها ارتباط برقرار می کند ، تا اینکه در نهایت تصمیم بگیرند از من بخرند و یا مشترک شوند.

اما ترفند این است که ، تا زمانی که آماده پیشنهاد چیزی برای فروش به آنها باشید ، توصیه های بسیار خوبی را ارائه دهید و وقتی زمان مناسب است ، این مشتریان بالقوه که مدتی در لیست من بوده اند ، ممکن است در نهایت برای من مشتری شوند ، در حالی که ارائه آنچه من ارائه می دهم برای آنها مناسب است. .

با این حال ، اگر من یک گزارش رایگان در سایت خود ندارم ، آنها می توانستند به سایت من دسترسی پیدا کنند ، یک نگاه دقیق تری داشته باشند و سپس به وب سایت بعدی منتقل شده و به دنبال اطلاعات سئو باشند ، و من فرصتی را برای توسعه رابطه با این افراد از دست می دادم.

برای انجام این مرحله بیشتر …

اگر از طریق بازاریابی پرداخت به ازای کلیک یا مقاله به سایت خود هدایت می کنید ، توصیه می کنم که به طور خاص صفحه فشرده سازی (صفحه فرود) را تنظیم کنید تا وقتی افراد به صفحه شما رسیدند ، آنها فقط دو گزینه دارند ، یا فرم را برای پر کردن گزارش رایگان خود تنظیم کرده یا ترک می کنند.

مسئله این است که ، وقتی گزینه های زیادی را به مردم می دهید ، دست به هیچ کاری نمی زنند.

گرفتن گزارش رایگان در وب سایت شما یک چیز است ، اما اگر افراد بتوانند در سایت شما حرکت کنند ، ممکن است قبل از خواندن نظرات خود را در مورد شما ایجاد کنند تا فرم شما را برای کتاب الکترونیکی خود پر کنند ، با استفاده از یک صفحه فرود که فقط کتاب الکترونیکی را ارائه می دهد. شما به مردم آنچه می خواهید و اطلاعات مربوط به آنچه در اینترنت جستجو می كنید ، می دهید.

سپس ، پس از پر کردن فرم شما ، آنها می توانند به سایت اصلی شما هدایت شوند ، و اکنون می توانید جزئیات آنها را در اختیار داشته باشید تا در طول روزها ، ماهها یا حتی سالهای بعدی با آنها در ارتباط باشید و آنها را به بازار عرضه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا