دنیای وب

شما به محصول دیجیتالی خود نیاز دارید

داشتن کالای اطلاعاتی خود یکی از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد آنلاین است. محصول دیجیتالی شما می تواند به شما در ساخت و تقویت نام تجاری شما کمک کند. شما می توانید بازاریاب های وابسته را برای تبلیغ محصولات خود برای خود جذب کنید. ایجاد بهترین محصولات اطلاعاتی آسان است.

ارزش محصولات اطلاعاتی یک میلیارد دلار است. آنها از کتاب های الکترونیکی گرفته تا دوره های ضبط صدا و فیلمبرداری شامل می شوند. پس از ایجاد ، می توانید هنگام خواب به صورت دیجیتالی بارگیری کنید. پول به طور خودکار در حساب PayPal شما قرار می گیرد. این همه به صورت خودکار است و نیازی به کار دیگری نیست.

Udemy فقط یک ارائه دهنده دوره های آنلاین است. آنها 4 میلیون دانشجو ، 20 هزار دوره و بیش از 93 میلیون دلار درآمد سالانه دارند. Lynda یکی دیگر از ارائه دهندگان دوره های آنلاین بسیار محبوب با درآمد سالانه 100 میلیون دلار است. بسیاری از ارائه دهندگان دوره های آنلاین وجود دارد.

اما با دوره آنلاین خود چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟ Udemy ادعا می کند 10 مربی دارد که در یک سال 1.6 میلیون دلار درآمد کسب کرده است. یک مربی متوسط ​​درآمد زیادی از Udemy کسب نمی کند. اما تنها راه برای دانستن اینکه چقدر می توانید درآمد کسب کنید ایجاد و فروش محصول اطلاعاتی خود است.

برخی از کارآفرینان برجسته میلیون ها دلار محصولات دیجیتالی خود را می فروشند تالارهای جنگجو ، واریور پلاس و ClickBank را بررسی کنید تا ببینید این بازاریاب های معروف چه چیزی را می فروشند.

این درآمدزایی در هنگام خواب بزرگترین هدف برای کارآفرین شدن است.

هنگامی که مالک آن محصول هستید ، آنچه را که برای تجارتتان اتفاق می افتد کنترل می کنید.

اگر مالک محصول خود نیستید ، تجارت پایداری ندارید. داشتن محصول اطلاعاتی خود به شما امکان می دهد لیستی از خریداران ایجاد کنید. لیست برای شما از شما نمی شود گرفت. این لیست دارایی های تجاری شما است. اکنون می توانید لیست خود را به بازار عرضه کنید.

در اینجا برخی از مزایای تولید محصولات رسانه ای آورده شده است:

شما 100٪ سود می گیرید.

شما باید نرخ های خود را تعیین کنید.

می توانید شرکت های وابسته استخدام کنید و میزان پرداخت حق کمیسیون را کنترل کنید.

شما کنترل کاملی بر محتوا دارید.

با داشتن محصولات خود ، به یک مقام در طاقچه خود تبدیل می شوید.

ایجاد یک محصول سریعترین راه برای ورود به یک جایگاه و کسب سود است. شما در حال ایجاد یک لیست ایمیل از خریداران هستید که می توانید بارها و بارها آنها را تبلیغ کنید.

محصولات اطلاعاتی ارزان و ساخت آنها آسان است. هنگامی که در ایجاد آن مهارت دارید ، می توانید آن را در طی یک یا دو روز انجام دهید. شما می توانید برای محصولات دیجیتالی خود یک قیف فروش ایجاد کنید. می توانید محصولاتی را با قیمت بالاتری ایجاد کنید. محصولات دیجیتال با قیمت بالاتر کلید تجارت اینترنتی پایدار است. سود خواهید گرفت.

شما می توانید به مناطق دیگر تنوع دهید و چندین جریان درآمد منفعل ایجاد کنید. می توانید محصولات خود را در چندین سیستم عامل بفروشید. برخی از این سیستم عامل ها از طرف شما بازاریابی می کنند. اکنون آنها برای انجام بازاریابی کمیسیون بیشتری می گیرند اما شما می توانید در هنگام خواب درآمد کسب کنید.

هنگامی که محصول خود را در یک فرم مانند کتاب الکترونیکی ایجاد می کنید ، تبدیل آن به قالب دیگری مانند یک دوره ویدیویی یا حتی یک دوره صوتی آسان می شود. ایجاد الگوها و راهنماهای شروع سریع به عنوان پاداش برای محصول شما آسان است.

به محض ایجاد کالای شما ، می تواند پس از ماه ها و سالها بدون ایجاد زحمت زیاد ، درآمدزایی کند.

بنابراین ، اگر واقعاً می خواهید سرنوشت خود را کنترل کنید ، می توانید با یادگیری نحوه ایجاد و تولید محصول اطلاعاتی خود شروع کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا