دنیای وب

شناخت شرایط بازاریابی اینترنتی پایه و اساس موفقیت آنلاین است

آیا به فکر ورود به بازاریابی آنلاین یا اینترنت فکر کرده اید؟ در مورد مواردی مانند بازاریابی ایمیل چگونه است؟ خوب باید بدانید موارد چیست. باید بدانید وب سایت چیست یا صفحه کلیک یا صفحه ثبت نام چیست؟ همچنین باید تفاوت بین یک خبرنامه و یک پاسخ دهنده خودکار را بدانید. حال در مورد سایر اصطلاحات دیگری که می شنوید ، مانند نام دامنه ، کدهای HTML ، سرورها ، سیستم های مدیریت محتوا و هاستینگ. همه این اصطلاحات حداقل نیاز به درک اساسی از آنها دارند.

شاید از شما سؤال شود که چرا باید کلیه اصطلاحات بازاریابی اینترنتی را بدانید ، اما دلیل آنقدر ساده است که حداقل باید بدانید معنی آن چیست. درک بهتری در مورد چگونگی گذراندن وقت خود ، آنچه را که واقعاً باید بدانید ، و آنچه باید آن را در اختیار شخص دیگری بگذارید به شما می دهد. به عنوان مثال ، می توانید از کسی بخواهید که در ساخت اصول اولیه سایت خود مراقبت کند و یک سیستم مدیریت محتوا را در سایت خود داشته باشد ، با همان هزینه ای که برای هاست پرداخت کرده اید. این بدان معنی است که می توانید از داشتن اطلاعاتی در مورد طراحی وب و میزبانی نرم افزار ، تهیه ایمیل و همه چیز خلاص شوید. بنابراین اصولاً مطالب فنی را که باید بفهمید قطع خواهید کرد و قادر خواهید بود با حدود 60٪ کار کنید. تصور کنید که زمان شما را نجات می دهد؟

اصطلاحات کلیدی که باید بدانید کدام هستند؟ خوب ، شما باید بدانید که کد html چیست ، و لازم نیست که چگونه آن را بنویسید ، فقط بدانید که چیست. (در بیشتر موارد ، شما فقط می توانید آن را کپی و چسباندن کنید.) باید بدانید بازاریابی وابسته و وابسته چیست. دریابید که SEO و PPC چیست و چه تفاوتی بین یک خبرنامه و یک پاسخ دهنده خودکار است. همچنین اگر تفاوت بین انواع وب سایت ها ، مانند تفاوت دایرکتوری ، موتور جستجو ، تجارت الکترونیکی و صفحه فشرده سازی را در کنار یک سایت اطلاع رسانی بدانید ، بسیار مفید خواهد بود. همه آنها با هدف متفاوتی خدمت می کنند و وقتی صحبت از بازاریابی آنلاین می شود ، رویکرد کمی متفاوت دارند.

هنگامی که اصطلاحات بکار رفته در اینترنت و دنیای بازاریابی اینترنتی را درک کردید ، بازاریابی آنلاین آسانتر می شود. افراد غالباً هنگام صحبت درباره چگونگی انجام بازاریابی آنلاین مؤثر ، از تعداد عباراتی که بازاریابان اینترنتی از آنها استفاده می کنند ، دچار وحشت می شوند. حقیقت این است که نیمی از اصطلاحات نیازی به دانستن یک چیز ندارند ، بلکه یک چیز مفید برای دانستن است. سایر بازاریابان آنلاین تمایل دارند که به نظر می رسد که بازاریابی اینترنتی با اصطلاحات پیچیده است ، اما واقعاً اینگونه نیست. هنگامی که با آن بیشتر آشنا شدید ، خواهید فهمید که برخی از اصطلاحات پرکاربرد در واقع کاملاً ساده هستند. بیشتر آنها هیچ هدفی را انجام نمی دهند و نیازی نیست که آنها را بشناسید ، اما مطمئنا چند بازاریاب وابسته زندگی می کنند اگر به شما بگویند نیازی نیست که چگونه کدهای html را بنویسید ، و درک کنید که SEO و PPC و کلمات تبلیغاتی چیست؟

حقیقت ساده در مورد بازاریابی اینترنتی این است که اصطلاحات برای فروش بسیاری از موارد مورد نیاز شما استفاده می شود. آنچه اکثر آنها نتوانند اطلاعاتی راجع به شما ارائه دهند نحوه استفاده از ابزارهای موجود در این شرایط است. شما در واقع می توانید یک راهنما رایگان برای همه اصطلاحات استفاده شده در بازاریابی آنلاین دریافت کنید www.10make90.com/startupkit.php، بنابراین می توانید درک کنید که این اصطلاحات واقعاً چه معنی دارند. به این ترتیب دیگر نیازی به صرف هزینه برای یادگیری اصول اولیه نخواهید داشت ، و می توانید بر یادگیری آنچه که واقعاً مهم است ، تمرکز کنید و چگونه می توانید بازاریابی را به صورت آنلاین شروع کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا