دنیای وب

شکسته بمان ، فقیر نباش

بشکن شما از من شنیدید ، بشکنید ، اما من فقیر نیستم ، چه تفاوتی دارد؟ شکستگی یک وضعیت موقتی است. افراد شکسته پولی دارند که سو. استفاده می کنند. فقرا بی بضاعت هستند یا منابع کافی ندارند. من این را از گرانت کاردون گرفتم ، کتابچه میلیونر. همچنین با مفهوم دیو رامزی در نامگذاری هر دلار همسو است.

این در مورد افزایش گردش پول و ایجاد ثروت است. شکستن ماندن یک استراتژی مالی است که به شما کمک می کند تا به آزادی مالی برسید. بی پول ماندن و واقعاً فقیر نبودن یعنی چه؟ اول ، به معنای داشتن یک برنامه جریان نقدی ماهانه (بودجه) است. دوم ، شما رضایت تأخیری را تمرین می کنید. سوم ، سرمایه خود را دوباره در خود و تجارت خود سرمایه گذاری کنید.

این برای سازندگان ثروت است. بازرگانانی که متوسط ​​بازی نمی کنند. متوسط ​​درآمد صاحبان مشاغل در ایالات متحده کمتر از 25000 دلار در سال است. 91٪ از مشاغل کوچک سالانه کمتر از 250،000 دلار درآمد دارند و 80٪ از کارآفرینان طی 18 ماه از شروع کار شکست می خورند. مکیدن های متوسط ​​بازی کنید. بنابراین به طور متوسط ​​بازی نکنید.

نمونه های عالی

نمونه هایی از هنرمندان و ورزشکاران پردرآمد را مشاهده می کنید و پس از چند سال اعلام ورشکستگی می کنید. داستان های ورزشکاران یا هنرمندانی که پس از یک روز پرداخت بزرگ اعلام ورشکستگی کردند یا ورشکست شدند ، هیچ کمبودی ندارد. بهترین انتخاب پیش نویس با خرید بازی ها ، زندگی فاخر یا تصمیم گیری های بد تجاری آغاز می شود. این هنرمندان مهمانی های بزرگ برگزار می کنند ، بار را “می خرند” و چیزهایی را که توانایی خرید آنها را ندارند ، به دست می آورند.

ویکی پدیا را برای یافتن آمار افراد مشهوری که ورشکست شدند یا درخواست ورشکستگی کردند ، بررسی کنید. اینها نمونه های برجسته افرادی است که حقوق بزرگی دریافت می کنند اما بی پول نمی مانند. ورزشکاران حرفه کوتاهی دارند. یک پنجره کوتاه در مقابل آنها قرار دارد تا درآمد عظیمی بدست آورد. قبل از خشک شدن چاه ها ، هنرمندان باید با صنعت خود مرتبط باشند. شما به عنوان یک کارآفرین پتانسیل ادامه تولید را دارید.

شکسته بمان

درک کنید که من به شما نمی گویم سبک زندگی فعلی خود را سخت کنید. با عجله ماندن نظم و انضباط را می طلبد. آنها اطمینان می دهند که 95٪ از وقت خود را صرف ایجاد بزرگترین دارایی خود می کنید. این شما و کارتان هستید. با ماندن در بودجه و سرمایه گذاری مجدد در تجارت خود ، سریعتر رشد کنید.

مردم زمانی را که برای موفقیت در ایجاد گردش پول مثبت لازم است ، دست کم می گیرند. آنها برای قله ها و دره هایی که اتفاق خواهد افتاد ، آماده نمی شوند. علاوه بر این ، آنها برای شرایط سخت و یا زمانی که بخشی از تجارت آنها به شکست منجر نمی شود ، آماده نیستند. اما شکسته ماندن می تواند به شما کمک کند تا طوفان آینده را تحمل کنید.

5.5 طرف برای شکستن

1- طرح جریان نقدی – برای اینکه بی پول بمانید ، باید بدانید که پول شما به کجا می رود. همه به یک طرح گردش پول نیاز دارند. بدانید که هر دلار به کجا می رود. به هر سنت شمارش دهید. پولی که مأموریت نداشته باشد تمایل به از دست رفتن دارد. پیگیری امور مالی شما را از دردسر مالی دور می کند. پولی که بدون هیچ هدفی قطع می شود ، خرج می شود ، هدر می رود یا منفجر می شود.

2. ارضای تأخیر – من این اشتباه را مرتبا مرتکب می شوم. من جایزه هایم را خرج می کنم و هر افزایشی بسیار زیاد است. من ساده لوح بودم که فکر می کردم همیشه می آید. من در کار خود پس انداز نکرده ام و یا سرمایه گذاری مجدد انجام داده ام. بنابراین بی پول و بی خانمان شدم. پالین احمق است. مخصوصاً وقتی دارایی برای تهیه نسخه پشتیبان از آن ندارید. برق ها را پشت سر بگذارید. تحت تأثیر قرار دادن مردم و “اغواگر” بودن خود را فراموش کنید.

این مشتری بزرگ که به تازگی گرفتید به این معنی نیست که وقت آن است که آن را صرف کنید و با این پیاده روی احمقانه شوید. این انگیزه را به تأخیر بیندازید. این پول را به کسب و کار خود برگردانید تا درآمد بیشتری کسب کنید. برو چند مشتری بزرگ التهاب را هم اکنون کنار بگذارید تا بعداً وقتی از پول بی بهره اید ، می توانید زیاده روی کنید.

3. افزایش درآمد – درآمد پادشاه است و این تنها چیزی است که مهم است. به یاد داشته باشید ، ما میانگین بازی نمی کنیم. مشاغل با افزایش درآمد موفقیت کسب می کنند. افزایش فشرده کلیدی است. تقریباً غیرممکن است که از 4000 دلار در ماه به 4 میلیون دلار در شب برسید. به دنبال دو برابر درآمد خود در طی چند ماه آینده باشید. همیشه مطمئن شوید که درآمد را افزایش می دهید. فروش بیشتر = موفقیت.

4. حساب های مقدس – این همه درآمد اضافی را در حساب های مقدس قرار دهید. وقتی چیزی مقدس وجود دارد ، آن را لمس نکنید. شما آن را نقض نمی کنید. این وجوه برای استفاده در آینده برای کمک به ایجاد دارایی بیشتر است. من یک حساب املاک و مستغلات دارم که سالهاست دیگر به آن دست نزده ام. من هر ماه بخشی از درآمدش را می گذارم. تمام پول اضافی من به این حساب می رود و من آن را لمس نمی کنم.

شما برای سرمایه گذاری پس انداز می کنید. پس انداز نکنید تا پس انداز کنید. این پول برای هدف آینده ایجاد درآمد بیشتر در نظر گرفته شده است. این می تواند تجارت دوم ، املاک و مستغلات یا هر چیز دیگری باشد که جریان درآمد را افزایش می دهد. نکته اصلی این است … شما فقط پس انداز نمی کنید. شما در حالی که پس انداز می کنید مطالعه می کنید و از سرمایه گذاری بعدی خود مطلع می شوید.

بدانید که ممکن است سالها طول بکشد تا ماشه را بکشید. من حساب املاک و مستغلات خود را به مدت دو سال ذخیره کردم. من در زمینه هایی که می خواهم در آنها سرمایه گذاری کنم ، تحصیل می کنم و کار می کنم. هنگام صرفه جویی مطالعه کنید.

5. سود خود را دوباره سرمایه گذاری کنید – بخشی به حسابهای مقدس شما می رود. پس از رسیدگی به تمام نیازهای خود ، باقیمانده را دوباره سرمایه گذاری کنید. این پول را به تجارت و خودتان برگردانید. آیا برای بهتر شدن نیاز به سرمایه گذاری در آموزش دارید؟ اگر این کار را انجام دهید

5.5 این موارد زمان بر است – ایده + کار سخت x زمان + نظم و انضباط = موفقیت. آیا شما متعهد به ثروتمند شدن هستید؟ تولید ثروت چقدر جدی است؟ من نمی دانم چه مدت طول می کشد تا درآمد شش رقمی ایجاد شود. من می دانم که این کار به کار ، زمان ، نظم و دسترسی به سرمایه نیاز دارد. مربی من در کمتر از 3 سال از بهزیستی به درآمد 10 میلیون دلاری روی آورد.

زمان بازی

موفقیت زمان می برد. شکسته بمانید و به سنگ زنی ادامه دهید. گزینه بی پول ماندن شماست. شما داوطلبانه تصمیم می گیرید تجارت خود را بسازید تا بعداً از نظر مالی آزاد شوید. “اکنون قیمت را پرداخت کنید تا بعداً بتوانید هر قیمتی را پرداخت کنید.” گرانت کاردون

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا