شکست بازاریابی وابسته – یکی از دلایل شکست شما

شکست بازاریابی وابسته دلیل اصلی ترک شغل افراد است. در واقع، دلیلی وجود دارد که چرا بازاریابی وابسته شکست می خورد. وقتی مشکلات را حل می کنید، کسب و کار خود را بهبود می بخشید و به موفقیتی می رسید که تا به حال نام آن را شنیده اید.

یکی از دلایل شکست بازاریابی وابسته

مردم به سرعت وارد می شوند – آنها بدون آموزش شروع می کنند و امیدوارند موفق شوند.

اگر می خواهید یک کسب و کار خانگی ایجاد کنید، فقط شروع نکنید. آیا می خواهید بدانید که چه کاری باید انجام دهید؟

بسیاری از مردم فکر می کنند که چون ساده است، فورا آن را انجام می دهند و یاد می گیرند که چگونه همه چیز را درست انجام دهند. با این حال، حتی اگر این یک تجارت ساده باشد، قبل از اینکه بتوانید سود زیادی کسب کنید، به مهارت های ساده و کمی تمرین نیاز دارد. در واقع شما نیاز به آموزش اولیه دارید. چندین مرحله در بازاریابی وابسته وجود دارد که بدون آموزش مناسب می تواند گیج کننده یا گیج کننده باشد.

در واقع، بسیاری از افراد یک اشتباه ساده مرتکب می شوند و باعث شکست بازاریابی می شوند. به یاد داشته باشید که حتی با یک موتور بزرگ، اگر یک نارنجک کوچک داخل آن پرتاب کنید، موتور را متوقف می کند. همین کار به این صورت عمل می کند. اگر یک اشتباه کوچک مرتکب شوید، کل فرآیند را از تعادل خارج خواهید کرد. اکثر مردم این اشتباه کوچک را مرتکب می شوند زیرا از وب سایت های تصادفی در اینترنت یاد گرفته اند که چه کاری انجام دهند. حتی پس از جمع‌آوری اطلاعات از همه مکان‌های مختلف، مردم یک یا دو قدم کوچک را نمی‌بینند. به همین دلیل است که بسیاری از مردم مشکل دارند. آنها با این امید که یک شبه میلیون ها دلار به دست آورند به سمت تجارت خود می روند. تنها چیزی که لازم است یک آموزش ساده است تا همیشه کیف پول خود را به یک چک حقوقی بزرگ تبدیل کنید.

آنچه باید از آموزش خود به دست آورید

  1. برنامه شما باید محبوب باشد و در بسیاری از وب سایت های بزرگ مانند Yahoo!، Bing، AOL و MSN فهرست شده باشد.
  2. باید از افرادی که از برنامه آموزشی استفاده کرده اند و از آن درس گرفته اند انتقاد و اظهار نظر کرده و نظرات خود را در مورد آن بیان کنند.
  3. باید یک ویدیو در صفحه اصلی وجود داشته باشد که توضیح دهد این برنامه چیست و چگونه کار می کند. این ویدیوها نحوه عملکرد برنامه را توضیح می دهد و چیزهای زیادی در مورد آموزش می گوید.
  4. باید ضمانت بازپرداخت با یک برنامه آموزشی آموزشی وجود داشته باشد.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا