دنیای وب

صدای بازاریابی ویروسی

ایجاد سر و صدا از طریق گفتار شفاهی به افزایش فروش و مهمترین مشتریان شما کمک می کند.

استراتژی های بازاریابی ویروسی می توانند با ایجاد کمپین های پس از ساخت و ساز ، پایگاه مشتری خود را ایجاد و فعال کنند. با این وجود ، برای اجرای موثرتر پروژه موفق در بازاریابی ویروسی ، مهم است که درک کاملی از مخاطبان هدف ایجاد کنید تا از شبکه اجتماعی و روانی آنها بهره مند شوید.

با ایجاد مقاله یا خبرنامه ، به عنوان مثال ، که با مخاطبان شما طنین انداز می شود ، شما مشتریان وفادار را ترغیب می کنید تا اطلاعات مفیدی یا مشاوره منحصر به فرد را با خانواده و دوستانشان به اشتراک بگذارند. در واقع ، بازاریابی ویروسی یکی از قدرتمندترین اشکال پشتیبانی محصول است زیرا از توصیه های بی طرفانه از منابع معتبر تشکیل شده است.

شروع یک کمپین بازاریابی ویروسی با تولید محتوای منحصر به فرد و جذاب برای وفادارترین مشتریان شما آغاز می شود. در حالی که ، مقالاتی در مورد محصول یا خدمتی که می فروشید به جذب بازدید کنندگان به سایت شما کمک می کند و منابعی را ایجاد می کند که با مخاطبان خود به روشی استراتژیک صحبت کند.

هنگامی که موضوع یا ایده های بازاریابی شما کاملاً توسعه یافت ، می توانید یک کمپین بازاریابی ویروسی را در مورد مهمترین ایده های خود ایجاد کنید. به عنوان مثال ، مقالات خود را روی تابلوهای پیام ارسال کنید یا مطالب ویژه ای را مستقیماً در اختیار مصرف کنندگان قرار دهید. در پایان هر مقاله ، پیوندی به وب سایت خود اضافه کنید و خوانندگان خود را ترغیب به ارسال اطلاعات به دوستان خود کنید. مقاله شما اگر به درستی ارسال شود ، شروع به کار در وب از دوستی به دوست دیگر می کند و یک پیام اصلی برای کسب و کار ارائه می دهد که بازده تجاری خوبی را به همراه دارد.

خبرنامه و مجله الکترونیکی نیز روشی بسیار مؤثر برای استفاده از کمپین های بازاریابی ویروسی است. با توجه به اینکه مصرف کنندگان از هرزنامه و سایر نامه های الکترونیکی “اسپم” آلوده شده اند ، سایت هایی که می توانند با ایجاد راههای ابتکاری برای برقراری ارتباط با مشتریان از طریق خبرنامه ، درهم و برهم شوند ، ممکن است تعداد زیادی بازدید کلامی ایجاد کنند.

پس جای تعجب آور نیست که ، محبوب ترین خبرنامه ها و مجلات الکترونیکی مؤثرترین سکوهایی هستند که در آن بازاریابی ویروسی در حال تحول است. با توصیه های کلامی ، وب مسترها و صاحبان مشاغل کوچک می توانند مشترکین بیشتری را ایجاد کنند که شامل نکات سریع ، آسان برای خواندن ، آموزش و کلیپ های خبری مربوط به آنها باشد.

در واقع ، موفقیت یک کمپین موفقیت آمیز در بازاریابی ویروسی فقط به مقالات با کیفیت بالا بستگی دارد. مقالات باید خواننده را به اقدام و انگیزه ارسال اطلاعات غیرقابل اعتماد به شخص دیگر تشویق كنند. بنابراین ، مقالات آنلاین باید بیش از حروف فروش ساده باشد. آنها باید چیزهای بی نظیری را در اختیار خوانندگان قرار دهند. خوانندگان معاصر اینترنت قدردانی نمی کنند که به عنوان پیاده های تجاری مورد استفاده قرار گیرند و به سرعت از سایتی خارج می شوند که وقت خود را تلف می کند. با استفاده از خبرنامه ها برای ارتقاء چیزی غیر از مشاغل ، کارآفرینان آنلاین می توانند اقدام به ایجاد ویروس بهتر کنند.

چندین برنامه برجسته بازاریابی ویروسی می تواند به عنوان معیار موفقیت نهایی در بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال ، BMW از طریق یک سری کلیپ های فیلم کوتاه که بصورت آنلاین در BMW Films ارسال می کردند ، علاقه چشمگیری را به وجود آورد. اخیراً ، برگر کینگ بازرگانی را ایجاد کرده است که شامل یک مرغ پوستی است که حلقه ایمیل را از طریق مکالمه شفاهی نصب کرده است.

کارشناسان بازاریابی معتقدند که بازاریابی ویروسی در واقع قدرتمندترین شکل توجه محصول در دسترس مصرف کنندگان است. برخلاف تلویزیون یا سایر تبلیغات پولی ، بازاریابی ویروسی قابل خریداری نیست. در عوض ، فقط به توصیه های افراد بستگی دارد. اما ، اگرچه ایجاد یک کمپین موفقیت آمیز در بازاریابی ویروسی دشوار است ، اما مزایای ناشی از علاقه بی طرفانه باعث می شود تجارت شما قوی و موفق باشد.

© John Doetsch 2006. حق چاپ آنلاین تا زمانی که کل مقاله منتشر شود اعم از لینک ها و جعبه منابع اعطا می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا