دنیای وب

صفحه 404 یافت نشد – چیزی که نیاز به توجه شما دارد

این سایت دوست داشتنی که من سخت کار کردم و قبل از راه اندازی یک خرابکار خواب ، 12 بار از نظر وجود اشکالات بررسی کردم. به دلایل ناشناخته و مرموز ، آنچه که یک بار موفق شده شکسته خواهد شد. و حتی لازم نیست در اتاق باشید.

این عکس عالی که شما سرانجام برای بهترین پست وبلاگ خود در این ماه پیدا کردید ، به جای تابش خورشید بر دریا ، با یک مستطیل خالی که یک علامت سوال دارد ، به شما نشان می دهد.

بدون خورشید. بدون دریا شکست.

پیوندهای شکسته ، عکس های گمشده ، فیلم های پخش نشده ، کالاهایی که دیگر در سایت خود مشاهده نمی کنید اما در آن زندگی می کنند همه یک چیز مشترک دارند: آنها افراد را از شما دور می کنند اما ابتدا آنها را آزار می دهند.

یکی از راه های کاهش این ناامیدی خلاقیت با صفحه 404 یا صفحه “خطا ، صفحه یافت نشد” است.

آیا می دانید اکنون چه شکلی هستید؟ اگر بکنم مارک داره؟

اگر بله ، او یک A برای تلاش می گیرد – و کارهای بیشتری برای انجام وجود دارد.

هدف از این صفحه آرام کردن و عذرخواهی – در نوع – برای چیزی است که می تواند تقصیر شما باشد. آنها همچنین می توانند URL را به اشتباه تایپ کنند ، اما بیایید این بار نیاز خود را برای درست بودن نادیده بگیریم. دانشمند به بن بست رسیده است و شما این فرصت را دارید که راهی جایگزین به روشنگری به او نشان دهید. شما قهرمان لحظه خواهید بود!

در اینجا 5 کاری وجود دارد که صفحه 404 می تواند انجام دهد – دو مورد اول باید باشد.

  1. توضیحات صفحه پیام را با صوتی که برای همه ارتباطات خود استفاده می کنید بنویسید.
  2. پیوندی به صفحه اصلی خود اضافه کنید یا ، پیمایش سایت خود را در بالا وارد کنید
  3. از شوخ طبعی استفاده کنید زیرا این وضعیت است که مردم را به آرامش فرا می خواند
  4. چند دلیل را ذکر کنید که ممکن است در آنجا فرود آمده باشید: پیوند خراب شد ، ما چیزی را که به دنبال آن بودید حذف کردیم و سگ آن را خورد.
  5. به آنها پیشنهاد کنید یکی از بهترین پست های وبلاگ شما را بخوانند – به تصویر – سپس آن را ضمیمه کنید

در اینجا 4 مورد دلخواه من از سراسر وب آورده شده است ، بنابراین شما می توانید از روش های مختلفی که این صفحه مهم و اغلب نادیده گرفته می شود می تواند تفاوتی در کسب و کار شما ایجاد کند:

  • هاب اسپات

    این مارک تجاری است ، آنها نوار ناوبری خود را در بالای صفحه دارند ، و آنها صاحب هستند که در پایان آنها اشتباهی رخ داده است و هنگام “” همه چیز را دوباره جمع می کنند “از شما صبر می کنند. سپس آنها افراد را به وبلاگ و صفحه محصول خود هدایت می کنند و پیوندی را برای یک نسخه آزمایشی رایگان ارائه می دهند.

  • پیازها

    اگر پیاز نمی دانید اما طعنه زنی را دوست دارید و باید در مورد وضعیت فعلی امور جهانی بخندید ، پس در خبرنامه ما مشترک شوید. شوخ طبعی آنها را از صفحه خطای آنها احساس خواهید کرد. آفرین. آنها یک شماره تلفن برای خدمات به مشتریان در بالای پیوند به صفحه اصلی خود ارائه می دهند.

  • دیو بارتون

    او یک وبلاگ نویس است و مانند یک آگهی دوست یابی برای او می نویسد. بعضی اوقات فقط دریافت پیغامی مبنی بر اینکه به جایی خطا رفته اید کار می کند.

  • آمازون

    چه کسی سگ ناز را دوست ندارد؟ آرام جویندگان وحشی را آرام کنید. کاری که آنها به خوبی انجام می دهند ناوبری در بالا ، پیوند به صفحه اصلی و پیوندی برای دیدار با سگهای آمازون است. چه کسی می دانست که آنها سگ دارند اما آنها یک ابزار مشترک عالی هستند.

صحبت از لینکهای خراب است ، در اینجا دو سرویس وجود دارد که پیوندهای خراب و سایر مشکلات احتمالی را کشف خواهید کرد: Link Patrol ، که قیمت آن به عنوان یک بار هزینه است ، و جیغ قورباغه SEO عنکبوت، که شامل دو نسخه رایگان و پولی است. اینها پیوندهای وابسته نیستند و من هم از آنها استفاده نمی کنم ، اما من با Link Patrol همراه خواهم شد زیرا با هزینه 50 دلار برای خزیدن ، به روزرسانی و بررسی سایت من هر بار که یک سال چیزی اضافه کنم ، این یک معامله است.

بیایید کسانی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما و خدمات ما هستند را خیره و دوستشان کنیم ، نه اینکه آنها را دیوانه کنیم. همه چیز خراب می شود و سرورها خراب می شوند. با صرف کمی وقت برای سرگرمی ، جهان شکسته را به مکانی بهتر تبدیل می کنیم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا