دنیای وب

ضبط رویداد آنلاین – مزایای آن چیست؟

آیا می خواهید ساعت ها برای ثبت نام در یک رویداد صبر کنید؟ البته که نه! بنابراین اگر در حال برنامه ریزی رویدادی هستید و با حالت ضبط قلم و کاغذ سنتی کار می کنید ، بسیاری از شرکت کنندگان بالقوه را از دست خواهید داد. دلیل این ضرر این است که هیچ کس وقت ندارد و آنها دیگر حاضر نیستند که در صف ایستاده و خود را ثبت کنند. به همین دلیل است که امروزه ضبط رویداد آنلاین بطور جدی توسط اکثر مدیران رویداد استفاده می شود.

تنظیم ثبت نام رویداد آنلاین باعث کاهش شغل و هزینه های شما می شود (هزینه فرم های چاپی). این برنامه با ابزارهای زیادی گنجانده شده است تا روند کار ساده ای انجام شود و پرداخت ها نیز با آن انجام می شود. چه یک کنفرانس ، سمینار ، برنامه آموزشی ، کارگاهی و یا تقریباً هر رویدادی باشد ، اگر به راحتی بتوانید از سوابق حمایت مالی کنید ، بار بزرگی از شانه های شما برداشته می شود و می توانید زمان دیگری را برای جزئیات دقیق دیگر کنار بگذارید.

گزارش های رویدادهای آنلاین در مقایسه با روش دستی مزایای زیر را دارند:

شما نمی توانید یک رویداد واحد ، بلکه چندین رویداد را همزمان مدیریت کنید. در واقع ، شما می توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که کاربران بتوانند بیش از یک رویداد را همزمان انجام دهند. این برنامه همچنین به یک ابزار خودکار بانک اطلاعاتی مجهز است که اطلاعات تماس شرکت کنندگان را بطور مرتب ذخیره و به روز می کند.

دیگر در صف های طولانی برای ثبت نام منتظر نیست! شرکت کنندگان این موضوع را به عنوان یک مزیت بزرگ مشاهده می کنند و قطعاً تعداد آنها بالا می رود. ثبت جدید به صورت خودکار بروزرسانی می شود و در صورت نیاز می توانید به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

سیستم پرداخت قابل کنترل تر است. کاربران می خواهند از طریق پورتال های امن پرداخت را انجام دهند و این برنامه اعتبار بیشتری به شرکت شما می دهد. می توانید روش پرداخت انعطاف پذیر را تنظیم کرده و پرداخت کامل یا اقساطی را بپذیرید. پس از پردازش پرداخت ، کاربر دریافت الکترونیکی را تأیید می کند که ثبت نام خود را تأیید می کند.

نظارت بر عملکرد رویداد ضروری است ، و برای این کار شما باید گزارشهایی تهیه کنید که به شما در اندازه گیری پارامترهای مورد نیاز برای محاسبه بازده سرمایه گذاری برای یک رویداد کمک می کند.

صفحات گسترده و ثبت دستی خوب است! تمام کارهای خود را در نیمی از زمان مورد نیاز انجام دهید – امروز یک برنامه ورود به سیستم رویداد آنلاین بگیرید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا