دنیای وب

طاقچه بازاریابی – طاقچه چیست؟

طاقچه بازاریابی. این اصطلاح را که مانند یک کیسه سیب زمینی به صورت روزانه و بیرون از خانه ریخته می شنوید. بارها مردم از آن استفاده می کنند تا دیگران را با دانش خود در زمینه بازاریابی آنلاین تحت تأثیر قرار دهند ، اما گاهی اوقات برای انتقال برخی معنی و محتوای واقعی به دیگری. امیدوارم آنچه را که می خواهید بخوانید در رده دوم قرار بگیرد و بعد از خواندن این و سایر مقاله های مربوط به بازاریابی تخصصی چیزی را یاد بگیرید.

بنابراین ، طاقچه آن چیست؟ خوب ، تعریف بسیار ساده است. طاقچه قسمت خاصی از جمعیت است که قصد دارید تلاش های خود را معطوف کنید. مثلا. به هر دلیلی ، تصمیم گرفته اید که می خواهید محصولات مرتبط با بهداشت را بفروشید. شما تحقیقات خود را انجام داده اید و فهمیدید که بسیاری از افراد در این دنیا به نوعی بیمار هستند. بنابراین فروش محصولات مرتبط با بهداشت می تواند یک مکان عمومی باشد. در حال حاضر ، اگر می توانید بعنوان مثال عمده فروشی که بتواند تعدادی از محصولات مرتبط با سلامتی را در اختیار شما قرار دهد ، می توانید جای خود را در این امر بگذارید. اما شاید شما نمی توانید همه چیز را از سوپ گرفته تا آجیل های مراقبت های بهداشتی گرفته تا فقط برخی از موارد دریافت کنید. شاید ایده خوبی باشد که قد و قامت عمومی خود را در مکانی خاص مانند درمان آکنه بکشید. اگر یک درمان آکنه خانگی دارید که به شکل کتاب الکترونیکی نوشته شده است ، این ممکن است به یک فروشنده بزرگ تبدیل شود و نیازی به نگرانی در مورد حمل موجودی زیادی نیست. موقعیت شما به یک مورد خاص محدود شده است.

اولین سؤالی که ممکن است وسوسه شوید از آن استفاده کنید این است که “چرا فقط روی یک مکان تمرکز کنید؟” پاسخ آسان برای توضیح است ، اما گاهی اوقات درک آن دشوار است. مشکل درک جواب این است که بسیاری از افراد فلسفه پرتاب هر چه بیشتر چیزها بر روی دیوار را برای تلاش برای دیدن اینکه آیا کدام یک از آنها می چسبند ، دارند. به عبارت دیگر ، آنها سعی می کنند هر چیزی و همه چیز را به بازار عرضه کنند. مشکل این روش تفکر این است که چرا می خواهید روی یک طاقچه خاص تمرکز کنید.

با تمرکز روی یک مکان ، بیشتر تمرکز می کنید. وب سایت یا صفحه فروش شما فقط یک هدف و یک هدف دارد. برای فروش یک محصول xyz و هیچ چیز دیگری. این شما را به یک متخصص در این زمینه تبدیل می کند و مخاطبان خرید شما مورد احترام شما قرار می گیرند. در مورد آن فکر کنید Dell Computer سعی در فروش پوشک ندارد. آنها فقط به فروش كامپيوتر كار خوبي انجام مي دهند.

دلیل دیگری که می خواهید در یک مکان متمرکز شوید به دلیل هزینه تبلیغات است. وقتی فقط یک محصول یا خدمات را تبلیغ می کنید ، می توانید تمام دلارهای تبلیغاتی خود را در آن محصول یا خدمات تنها قرار داده و بهترین فرصت را برای دستیابی به فروش بدست آورید. اگر سعی می کنید همه چیز را در خورشید بفروشید ، به پایان می رسد که پول در دسترس خود را به مناطق مختلفی تقسیم می کنید که به طور مؤثر نمی توانید آنها را تبلیغ کنید. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید بیش از یک موقعیت داشته باشید. به احتمال زیاد بعد از ایجاد اولین محصول تخصصی خود و سودآوری با آن ، می توانید برخی از این سودها را بدست آورید و مکان دیگری را انتخاب کنید. فرض کنید که شما درمان آکنه را می فروشید. بعد از مدتی می توانید شعبه بزنید و درمان های سرما خورده را بفروشید. سرانجام ، شما در چندین فروشگاه شرکت خواهید کرد و به یاد داشته باشید که هرکدام را به عنوان یک صفحه تجاری و فروش جداگانه نگه دارید.

بازاریابی تخصصی هدفمندترین بازاریابی است و با تحقیقات مناسب می تواند سودآورترین باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا