دنیای وب

طبقه بندی آنلاین ، نکات رایگان بازاریابی آنلاین برای نمایندگان مسافرتی

آسان برای آژانس های مسافرتی ، هنگامی که آنها می فهمند چگونه می توانند از نیازهای عظیم مسافران استفاده کنند. مردم عاشق مسافرت هستند و وقتی کمی احساس رنگی می کنند ، وب را مرور می کنند تا بسته سفر مناسب را بدست آورند.

بیایید به برخی از واقعیت ها نگاهی بیندازیم ، سپس فناوری تبلیغات طبقه بندی شده ما را مرور کنیم تا مشتریان جدید سفر پیدا کنند.

واقعیت: به طور متوسط ​​، بیش از 600000 جستجو در ماه برای کلمه کلیدی: بسته سفر انجام می شود.

واقعیت: بیش از 16 میلیون جستجو در ماه برای این کلمه وجود دارد: بلیط هواپیما.

واقعیت: به طور متوسط ​​نیم میلیون جستجو در هر ماه برای کلمات کلیدی وجود دارد: وب سایت سفر.

حقیقت: شما باید برای این واقعیت نشسته باشید: به طور متوسط ​​بیش از 20،000،000 (یعنی 20 میلیون) جستجو در کلمات کلیدی در هر ماه وجود دارد: در حال حاضر سفرهای دریایی ، اگر سفرهای دریایی را برداشته و کلید واژه را ایجاد کنید: کروز ، میانگین ماهانه بیش از 30 میلیون جستجو.

این مقاله به سود این نیاز عظیم به اطلاعات بیان شده توسط کاربران اینترنت می پردازد.

یکی از راه های ارزان و در عین حال بسیار موثر و ارزان برای ویرایش تبلیغات سفر آنلاین با استفاده از وب سایت های طبقه بندی شده است. برای نامگذاری چند سایت ، سایت craigslist.com ، backpage.com و oodle.com و کلیه سایتهای تبلیغاتی طبقه بندی شده که با آنها روبرو می شوید.

چرا ، زیرا رباتهای جستجو روزانه در بیشتر موارد ، هر ساعت ، این سایتها را می چرخند. وقتی تبلیغ طبقه بندی شده خود را با در نظر گرفتن نسبت کلمات کلیدی خود به محتوای خود می نویسید ، تبلیغ طبقه بندی شده شما به راحتی می تواند در بالای موتورهای جستجوگر اصلی قرار بگیرد.

برای افزایش شانس تبلیغ آگهی طبقه بندی شده خود در موتورهای جستجوگر اصلی در بالای صفحه ، باید:

1. از کلمات کلیدی (های) موجود در عنوان تبلیغات خود استفاده کنید (جستجو برای کلید واژه شما ضرری ندارد. کلمه کلیدی شما محبوب است؟

2. 300 تا 400 کلمه را در متن تبلیغ بنویسید.

3. اطمینان حاصل کنید که نسبت محتوا به کلمات کلیدی شما زیاد است. (به معنای هر 100 تا 150 کلمه است ، از کلمات کلیدی و کلمات کلیدی خود استفاده کنید)

4. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما اصیل است و کپی برداری نشده است.

5. در صورت امکان عکس و فیلم اضافه کنید.

قبل از نوشتن تبلیغ خود ، عنوان پیشنهادی خود را روی موتورهای جستجو قرار دهید. با این کار می توانید اطلاعاتی را که از قبل وجود دارد ، و چگونگی جذب آن به شما ایده می دهد. کلمات کلیدی را به خاطر بسپارید: معاملات مسافرتی به هاوایی همیشه بهتر از کلمه کلیدی: هاوایی است. کلمات کلیدی دم بلند ، غالباً قبل از کلمه کلیدی کوتاه ، می توانند موقعیت بالایی در موتورهای جستجو داشته باشند.

به یک آگهی مطبوعاتی که بصورت الکترونیکی طبقه بندی می شود ، به عنوان یک مطبوعات کوچک فکر کنید. دادن اطلاعات معلمان بازاریابی می گویند ، هرچه اطلاعات بیشتری را ارائه دهید میزان فروش شما بیشتر می شود. آنچه ما با اطمینان می دانیم این است: هرچه اطلاعات بیشتری را ارائه دهید ، افراد راحت تر احساس می شوند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا