دنیای وب

طب جایگزین – آموزش دیجیتال در اکوسیستم

الگوریتم های جدیدی با دستورات و پشتیبانی جدید برای کاربران در اینترنت تعبیه شده است. اینترنت با یک شبکه عصبی عمیق طراحی شده است که کاربر را با مشخصات، مرور وب سایت، موضوعات و دسته بندی ها، تعداد ترافیک اینترنت بر روی تأثیر، تعامل بر ترافیک اینترنت، روش های فروش، رویه ها و سطح عملکرد شناسایی می کند.

اینترنت سیستمی از کلمات کلیدی، هشتگ‌ها، عناوین، ترجمه‌ها و داده‌های متا، برندسازی، تداعی‌های تصویری را فراهم می‌کند که مغناطیسی را برای کاربر ایجاد می‌کند که توسط کاربر شناخته شود و توسط میدان شناخته شود. کلیدواژه‌ها، مهارت‌ها و برندهایی که به کاربران (در این مورد دیگر متخصصان) منتقل می‌شوند، مرتبط‌ترین داده‌ها، اشتراک‌گذاری مقاله، اطلاعات تماس و اطلاعات را در رسانه‌های اجتماعی ایجاد می‌کنند. به عنوان مثال، یک تمرین‌کننده شیاتسو متوجه سیستم ذن، سیستم طب سوزنی، سیستم توئینا، متن، صفحات می‌شود و تمرین‌کننده به طور مکرر در یک جریان تغذیه، جریان شل، جریان کلوت، متصل به یک جریان یا جریان جدید ظاهر می‌شود.

یک تمرین‌کننده شیاتسو که با اینترنت آشنا نیست، با طرح‌های دیجیتال، پروفایل‌ها، اعتبارنامه‌ها، افتخارات و مهارت‌های فهرست‌شده آشنا نیست، داده‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی و رودخانه را پیدا نخواهد کرد. خود حمایتی باید از طریق توسعه پروفایل، لیست مهارت ها، ارتقای تصویر، نخبگان و فعالیت های تبلیغاتی فعال ایجاد شود. کمپین های پولی و پیشرو پروفایل های کاربر را افزایش می دهند و مخاطبان هدف را جذب می کنند. Facebook، Linked In و Slide Share سایت های محبوبی برای ایجاد سرنخ و کسب تایید هستند. این برای پیشرفت شغلی ضروری است، زیرا مشتریان برای بهترین پزشکان و ثبت اطلاعات شخصی آنها به اینترنت متصل هستند.

اصطلاحات تخصصی مقالاتی که روزانه در اینترنت درباره ربات‌ها و برنامه‌های جدید در حال توسعه منتشر می‌شوند، بیش از پشتیبانی می‌توانند این موضوع را گیج کنند. مراقبت های لازم از سوی سیستم مربوط به هوش مصنوعی وجود دارد. اینترنت جدید دارای یک برنامه ربات است که اسناد و منابع، تصاویر، کاربران، بازدیدکنندگان و سوابق را شناسایی می کند. این ربات ها باید شناسایی و استفاده شوند. یک پزشک ممکن است از CRM با روبات هایی که اطلاعات را می دانند و پشتیبانی می کنند استفاده کند. Slack همچنین دارای ربات های محبوبی است که این کار را انجام می دهند. در این برنامه، میزبان می‌تواند از ربات بخواهد تا مشتری سالخورده‌ای را که برای ملاقات بازگشته است، که سوابق خود را گم کرده است، شناسایی کند و آنها را بیابد. اگر مشتری نام یا هویت اشتباهی داشته باشد، ربات می تواند آن را شناسایی کند. ربات ها همچنین می توانند از داده ها محافظت کنند.

از دیگر برنامه های جدید می توان به معرفی اپلیکیشن هایی اشاره کرد که می توانند تماس های تلفنی و توانایی آن ها در مدیریت پروتکل های مراقبت از مشتری را ارزیابی کنند. آنها همچنین می توانند از نقشه های مبتنی بر رادار برای شناسایی مخفیانه بازدیدکنندگان از طریق دوربین های کامپیوتری استفاده کنند. این یک فناوری است که برای تولید معیارها و داده های بزرگ استفاده می شود. ترکیبی از پشتیبانی بی پایان وجود دارد که می تواند به روز رسانی های تحقیقاتی، نظارت سریع بر اطلاعات مورد نیاز، سایر برنامه های ارجاع، شبکه های پزشکی و فروشندگان را مدیریت کند.

همانطور که شرکت ها و خرده فروشان پیشرفت می کنند، داده های خوبی برای مشتریان وجود خواهد داشت. اپلیکیشن های اینترنتی می توانند اطلاعات محرمانه را استخراج کرده و وضعیت اجتماعی و اقتصادی را شناسایی کنند. در برخی از شرکت ها، پشتیبانی می تواند از طریق شبکه های اجتماعی و اقتصادی نامرئی ترتیب داده شود تا از نیازهای خاص مشتریان پشتیبانی شود. یک پنل کنترل داخلی وجود دارد که محافظت داخلی و راحتی دستگاه را فراهم می کند.

سطح کار سایر پزشکان در اینترنت بسیار ظاهر می شود. تبلیغ کار بر اساس چرخش 360 درجه است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا