ساختمان و مسکن

طراحی انتخابی استعمار اسپانیا

خانه ای قدیمی استعماری با طعم تصفیه شده و اشاره ای به جادوی عتیقه. ترکیبی از درب های قدیمی پالتوی روستایی و خطوط تمیز تازه ، ترکیبی از عتیقه و مدرن ، نتیجه یک خانه استثنایی التقاطی ، التقاطی و با ظرافت سازمان یافته است.

بازگرداندن یک خانه قدیمی اسپانیایی از دهه 1820 از کل فضای داخلی ، ضمن حفظ تمام جزئیات اصلی به گونه ای که شخصیت خانه بدون تغییر باقی بماند ، رویای شوهر من است. نوسازی آشپزخانه ، حمام ، همه سیم و لوله کشی در ضمن حفظ کفپوشهای اصلی چوب سخت و عملی ساختن آنها برای نیازهای ما ، چالشی است که شوهرم با آن روبرو شده است. فضاها را باز کردیم ، دیوارهایی را که لازم نبود ، پاره کردیم و همین امر باعث شد اتاق نشیمن مورد توجه خانه قرار بگیرد. نزدیک به یک سال طول کشید تا بافت ، گچ و چندین تکمیل به آن اضافه شود تا ظاهری را که در پیش داشتیم به دست بیاوریم و درهای نقاب دار با طاق های باستانی هند و یک ورودی زیبا مشخص شده اند ، دو ستون عتیقه را با پایه های سنگی قرار داده ایم که جلوه ای باستانی به جهان می بخشد. از دروازه های هندوستان 200 ساله به عنوان دروازه های باغ استفاده می شد ، شکل قوسی آنها و طراحی چشمگیر قرون وسطایی که در برابر ظاهری روستایی خانه بازی می شد. ما کاشی ها را به طور کامل و در کنار طاق هایی که برجسته ترین معماری اسپانیایی است ، نگه داشتیم. درها مجبور به تعویض می شدند ، به همین دلیل ما از هندوستان خواستار پانل های درب سفارشی با مجسمه های زیبا شدیم و هر اتاق خواب دارای یک بازوی منحصر به فرد بود که زیبایی خیره‌کننده ای از طراحی به خانه می داد. صندلی در اتاق خواب با درهای باستانی هند ایجاد شده و میزهای شبانه حک شده با نکات رنگی ، عنصر عالی را به طراحی انتخابی اضافه می کند.

کابینت های آشپزخانه روستایی در کنار معماری به سبک اسپانیایی قرار دارد که همگی روی دیوارهای سفید ساخته شده از پوسته تخم مرغ واقع شده اند. میز ناهار خوری عظیم ، ویژه از درهای قدیمی ساخته شده ، مزرعه ای از فضای روستایی الکلی را برای شام های خانوادگی ایده آل می کند. نور طبیعی با پاتین های چوبی قدیمی از طریق پنجره ها و قوس های بزرگ و باز بازی می کند ، تقریباً هر اتاق انرژی دارد. میزهای قهوه ای سبک قدیمی و صندلی های واگن برقی مکمل لوازم جدید فولادی و مدرن است و احساس تمیز را به فضا می بخشد.

در مسیر ورودی ، یک کاشی کاری قدیمی قدیمی ، یک جعبه رنگی هندی با آینه هایی وجود دارد که از انرژی آن استقبال می کنند. یک دسته گل از گلهای خشک شده در بالای سینه وجود دارد که در کنار آن یک آینه بزرگ کف ساخته شده از یک طاق باستانی ساخته شده است. لمسهای تزئینی گل و بازالت کاملاً به سبک اسپانیایی à la carte آمیخته می شوند. جذابیت یک خانه اسپانیایی که از دهه 1920 با مبلمان و معماری قدیمی تزئین شده است ، هدیه ای است که شوهرم به ما داد !!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا