ساختمان و مسکن

طراحی خانه جدید – وقت خود را برای درست گرفتن آن اختصاص دهید

از آنجا که شما خانه جدید زیادی نخواهید ساخت ، تصمیم ساخت و ساز تصمیمی نیست که به آرامی گرفته شود. بنابراین واقعاً مهم است که شما برای لذت بردن از این فرآیند وقت بگذارید. هر لحظه از تلفیق طراحی خانه و طوفان مغزی در کنار هم لذت ببرید ، بنابراین از نتیجه راضی هستید.

اولین قدم این است که در مراحل اولیه ساخت خانه وقت خود را صرف کنید. اگر به روند کار عجله کنید ، نتیجه ممکن است کمتر از رضایت بخش باشد. برخی افراد دوست دارند در یک دفترچه کتاب سرمایه گذاری کنند. دفترچه کتاب را به فضاهای نشیمن ، مناطق خواب ، آشپزخانه ، حمام و فضای بیرون تقسیم کنید. سپس می توانید کلیپ ها و مجلات روزنامه را به ایده هایی که شما را اضافه می کنند اضافه کنید. همچنین می توانید در سایت های معماری از نظر ویژگی های ساختاری مورد علاقه خود جستجو کنید و به سایت های طراحی داخلی برای الهام نگاه کنید – حتماً در دفترچه خود پیوندهایی به این سایت ها وارد کنید. دفترچه راهنما به شما کمک می کند تا روی موضوع یا نتیجه ای که می خواهید به آن برسید تمرکز کنید.

پس از آن مدتی را با معمار و طراح داخلی بگذرانید. ایده های خود را به آنها بدهید و در مورد طیف وسیعی از گزینه های طراحی موجود برای بودجه خود بیاموزید. همچنین ، در ساعات مختلف روز ، مقداری را در سایت ساخت خود بگذرانید. با احساس زمین ، نور ، فاضلاب ، نحوه ارتباط آنها با سایر خواص و غیره ، می توانید به نحوه قرارگیری اتاق ها و فضاهای نشیمن در فضای باز توجه کافی داشته باشید. به عنوان مثال ، در یک سایت شیب دار ، خانه ای را به یک سطح تقسیم کنید که دارای فضای زندگی در بالاترین سطح برای بهترین منظره ها و خورشید باشد.

سپس برنامه ریزی و ساختار را در نظر بگیرید. سقف های بلند و پنجره های ارتفاع اضافی حس جادار بودن را ایجاد می کنند و نور اضافی را به اتاق اضافه می کنند. زندگی در طرح باز اجازه می دهد تا از داخل خانه جریان داشته باشد و همچنین باعث می شود فضای جادویی ایجاد شود. اتاق کودک و یا یک محل زندگی اضافی را در نظر بگیرید که بچه های کوچک برای کودکان و نوجوانان بازی می کنند تا در اطراف خود سرگردان شوند. همچنین می توانید از این اتاق برای فضای رایانه ، مرکز سرگرمی ، سالن بدنسازی یا محل خانه استفاده کنید. مناطق خواب مخصوصاً برای آرامش و آرام نگه دارید. و با نگاهی به فضای داخلی و کمد لباس های نفیس برای افزودن لمس لوکس. در خارج از خانه خود فراموش نکنید ، در نظر داشته باشید مناطق سرپوشیده ای را برای سرگرمی در طول سال اضافه کنید. یک گاراژ اضافی همچنین ایده خوبی برای یک ماشین خانوادگی یا قایق است.

وقتی به طراحی داخلی نگاه می کنید ، به جدیدترین فناوری سخت افزاری و روشنایی نگاه کنید. شما متحیر خواهید شد که چقدر فناوری طی چند سال می تواند تغییر کند. به عنوان مثال ، محصولات سازگار با محیط زیست نسبت به گذشته مقرون به صرفه تر و کارآمدتر هستند. همچنین جدیدترین طرح های کاغذ دیواری و رنگ های موجود در بازار را مشاهده کنید. پیشرفت های شگفت انگیزی در رنگ و کاغذ دیواری وجود دارد ، طراحی و رنگ های موجود واقعاً شگفت انگیز است. این امر در مورد روشنایی نیز صدق می کند. خود را هنگام انتخاب چراغ برای خانه خود محدود نکنید. برای الهام گرفتن از طیف وسیعی از لامپ های موجود ، به یک فروشگاه روشنایی مراجعه کنید.

اگر به الهام بیشتر نیاز دارید ، از خانه نمایش دیدن کنید. در اینجا شما قادر خواهید بود ظاهر خانه رویایی خود را تجسم کنید و درک بهتری از برنامه ریزی ، فضا ، نور و رنگ ها به دست آورید. یاد آوردن؛ شما مدت طولانی را در خانه خود می گذرانید ، بنابراین ممکن است وقت خود را برای گرفتن درست آن نیز بگذرانید.

همراه با دفترچه یادداشت و تجربه طراحی معماری ، خانه جدید شما باید با ترکیبی از کارکرد و نوآوری ، رویاها و ایده های شما را تحقق بخشد. صرف نظر از طراحی ، به یاد داشته باشید که بیش از یک خانه می سازید – این یک خانه خواهد بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا