دنیای وب

طراحی وب در سال 2018 چگونه خواهد بود؟

تصاویر سفارشی

سایتی که جالب ترین تصاویر را در اختیار شما قرار می دهد. این چندرسانه ای برای ایجاد عکس های جالب و دوستانه عالی است. هنرمندان حرفه ای قادر به ساخت تصاویر شخصی و برند مناسب هستند. این همان چیزی است که هر سال مارک ها می خواهند در شلوغ ترین بازارها انجام دهند.

این نوع روند برای مشاغل شاد و پرانرژی بهترین است ، اما همچنین می تواند به مارک های جدی و درست کمک کند که معمولاً در دسترس مشتریان قرار بگیرند. صرف نظر از هویت برند شما ، مطمئناً یک سبک تصویر سازی برای مطابقت وجود دارد.

چاپ پررنگ و جسورانه

چاپ یکی از قدرتمندترین ابزارهای بصری است ، زیرا می تواند ضمن انتقال اطلاعات ارزشمند ، بتواند شخصیت ایجاد کند ، احساسات را تحریک کند و لحن را در سایت تنظیم کند. از آنجا که خواندن وضوح دستگاه دزدگیر اکنون ساده تر است ، وب سایت های بیشتری از فونت های سفارشی استفاده می کنند. اکثر مرورگرها به استثنای اینترنت اکسپلورر قادر به پشتیبانی از گلیف هایی هستند که برای CSS برای مرورگرهای وب فعال شده اند. این روند استفاده از آدرس های حروف بزرگ و سری و sans serif به ایجاد شباهت های پویا و بهبود تجربه کاربر کمک می کند و از همه مهمتر ، بازگرداندن بازدید کنندگان به وب سایت شما.

هدرها عناصر مهم سئو مخصوصاً برای صفحات وب هستند و به درخواست اطلاعات برای خوانندگانی که آنها را اسکن می کنند کمک می کند. با نگاه به آینده ، طراحان از استفاده از صفحات وب که دارای هدرهای بزرگ و متحرک از قلم های خلاق هستند بهره مند می شوند.

طرح بندی شبکه های نامتقارن و شکسته

در سال 2017 با معرفی طرح های شکسته نامتقارن و غیر متعارف ، تغییر بزرگی رخ داده است ، روند وب محبوب امسال همچنان ادامه دارد و طراحی نامتقارن جذاب است زیرا منحصر به فرد ، متمایز و گاه تجربی است.

شرکت های بزرگ با محتوای زیادی همچنان از ساختارهای سنتی مبتنی بر وب استفاده می کنند ، اما استفاده از طرح بندی های آنلاین غیر متعارف افزایش می یابد – زیرا مارک ها برای متمایز کردن آنها از رقابت ، تجربیات منحصر به فردی ارائه می دهند. به طور کلی ، شرکت های سنتی ممکن است به چنین زیبایی شناسی اهمیتی ندهند ، با این حال ، بزرگترین مارک هایی که می توانند این خطر را به همراه داشته باشند ، انتظار دارند که طراح وب آنها ایده های آماده داشته باشد.

انیمیشن اضافه شد

به دلیل پیشرفت فناوری مرورگر ، وب سایت های دیگر دیگر از تصاویر استفاده نمی کنند ، بلکه در عوض روشهای جدیدی مانند انیمیشن ها را کشف می کنند تا کاربران هنگام برقراری ارتباط ، کاربران را درگیر خود کنند. انیمیشن های کوچکتر با آزمایش با آنها در صفحه به جذب بازدید کننده کمک می کنند. به عنوان مثال ، در حالی که منتظر بارگذاری یک صفحه هستید ، گرافیک ها می توانند کاربر را سرگرم کنند یا یک رویداد حیرت انگیز جالب را از یک لینک نشان دهند. این می تواند برای کار با پیمایش یا پیمایش یا به عنوان یک نقطه کانونی برای کل سایت ترکیب شود.

شیب های دینامیکی

در سالهای گذشته ، طراحی مسطح به عنوان روند طراحی وب ترجیح داده شده بر رنگهای بعدی دیده شده است. با این حال ، شیب ها بازگشت خود را در سال 2018 پیدا می کنند. شیب ها معمولاً به شکل سایه پنهان دیده می شوند.

امروزه شیب ها بزرگتر ، پر رنگ تر و پر رنگ تر هستند. آخرین و رایج ترین استفاده ، فیلتر شیب روی عکس ها است تا تصاویر کمتری جذاب تر به نظر برسند. اگر نمی توانید با تصاویر دیگر کار کنید ، می توان آنها را با یک پس زمینه شیب ساده پردازش کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا