دنیای وب

طراحی وب در مقابل طراحی گرافیک: تفاوت چیست؟

طراحی وب نوعی ایجاد گرافیک است که شامل ساخت تصاویر ، چاپ و تصاویر مانند طراحی گرافیک است ، با این حال ما از شبکه جهانی وب استفاده می کنیم. یک متخصص وب سایت یا یک طراح وب باید با محدودیت های زیادی در مورد کاری که می تواند انجام دهد روبرو شود. سایت ها باید با بازخورد موثر سریع جمع شوند و راه اندازی شوند. ما باید مواردی مانند مقیاس بندی اسناد و انتخاب صفحه همراه با سرعت کلی و اجرا را نشان دهیم. در این راستا ، طراحان وب مرتباً از تصاویر فشرده استفاده می کنند که از کیفیت در مقابل سرعت چشم پوشی می کنند. مانند طراحان گرافیک یا به همین ترتیب طراحان وب نباید این توانایی را داشته باشند که برنامه های خود را به یک طراحی صفحه وب تبدیل کنند. این شامل دانش زبان علامت گذاری متن (HTML) و اغلب اوقات Cascading Style Sheets (CSS) است.

منظورتان از طراحی گرافیک چیست؟

از طرف دیگر ، طراحی گرافیک شامل ساخت تصاویر ، تایپوگرافی و تصاویری است که می تواند برای نشان دادن فکر استفاده شود. اغلب اوقات شما می توانید طراحی گرافیکی را در زمینه چاپ کشف کنید ، اما در زمینه توسعه وب و برنامه نویسی نیز وجود دارد. طراحان بصری تصاویر کامپیوتری را ایجاد می کنند ، که در آن مرحله به بروشور ، جزوه یا هرگونه مواد آموزشی مورد نیاز آنها تبدیل می شوند. طراحان بصری هیچ ذهنی را در برنامه نویسی غرق نمی کنند. آنها مسئول ایجاد طرحهایی هستند که بعداً می توانند برای مشاغل چاپی توزیع شده یا سایر ایجاد وب استفاده شوند.

تفاوت کجاست؟

تفاوت اصلی بین طراحی گرافیک و طراحی وب در رسانه است. افراد در زمینه طراحی گرافیک به طور منظم از فرصت های بیشتری برخوردار می شوند زیرا توسط برنامه نویسی ، طراحی یا سرعت محدود نمی شوند. در حالی که متخصصان طراحی وب باید برنامه ریزی خوبی برای سرعت و کارایی وب انجام دهند. تعداد کمی از متخصصان هستند که بتوانند هر دو این موقعیت ها را به عنوان یکی انجام دهند ، اما بسیار کم اتفاق می افتد که مفید باشند زیرا آنها تمایل به داشتن ویژگی های بیشتری در هر یک از آنها دارند.

درگیری می تواند بین متخصصان در هر دو دنیای طراحی رخ دهد. به عنوان مثال ، یک متخصص طراحی گرافیک ممکن است احساس کند که یک کار طراحی وب حرفه ای از کیفیت چاپ کمتری برخوردار است. از طرف دیگر ، متخصصان طراحی وب اغلب از متخصصان طراحی گرافیک عصبانی می شوند زیرا آنها وب را درک نمی کنند. این یکی از آن تناقضات عمده ای است که در جایی که هیچ یک از طرفین واقعاً یکدیگر را نبینند ، قابل اعتماد خواهد بود.

به صورت دوره ای ، یک پروژه وب از یک طراح گرافیک درخواست می کند اما برای ایجاد یک وب سایت متخصص و حرفه ای باید با یک طراح وب همکاری کند. اگر ساختار وب سایت چالش کمتری داشته باشد ، آنگاه این امکان را دارند که فرصت های بیشتری داشته باشند. از آنجا که سردبیران HTML در ساخت سایت های سازنده بهتر می شوند ، برای برنامه ریزان بصری استفاده از شبکه جهانی وب برای ارائه ایده هایشان دشوار خواهد بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا