دنیای وب

طراحی وب سایت متناسب با بهترین تولید کنندگان

برای مشاغل ، وب سایت اساس عملیات فعالیتهای بازاریابی اینترنتی است. این به بینندگان اجازه می دهد اطلاعات بیشتری در مورد شرکت ، محصولات و / یا خدمات خود کسب کنند.

اگر بسته بندی چیزهای زیادی راجع به مورد داخل آن بیان کند ، نحوه نمایش وب سایت چیزهای زیادی درباره یک شرکت یا تجارت نشان می دهد.

برای اینکه یک وب سایت از بقیه جدا شود ، به طرحی نیاز دارد که منعکس کننده ارزشهایی باشد که شرکت از مشتریان بالقوه خود می خواهد با نام تجاری آن مرتبط کنند. برای کمک به تصمیم گیری در مورد بهترین کار آنها ، این 5 طراحی وب سایت مناسب برای تولید کنندگان است.

طراحی وب پاسخگو

وقتی یک وب سایت پاسخگو است ، صفحات آن به سرعت بارگیری می شوند و در وضوح مختلف و در دستگاه های مختلف اعم از تبلت ، دسک تاپ یا تلفن همراه به خوبی نمایش داده می شوند. همچنین نشان دهنده یک سایت مفید تولید است.

آمارها نشان می دهد تا سال 2010 تعداد افرادی که از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند به 4.78 میلیارد نفر افزایش می یابد. این فقط به این معنی است که دیگر یک وب سایت مناسب برای موبایل برای مشاغل وجود ندارد ، اما یک ضرورت است. بیشتر از همه ، هنگامی که یک وب سایت پاسخگو است ، کاربران می توانند به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را از وب سایت دریافت کنند.

گالری طراحی وب

این نوع طرح بندی بیشتر اوقات در سایت های تجارت الکترونیکی ظاهر می شود. شرکتهای تولیدی تمایل دارند که از این طرح هنگامی که محصولات مختلف زیادی دارند و می خواهند مستقیماً به مشتریان بالقوه ، شرکای خرده فروشی و عمده فروشان بفروشند ، استفاده کنند.

این طراحی می تواند با بسیاری از ویژگی های دیگر مانند سهام و حمل و نقل همراه باشد. یک وب سایت گالری عکس ، به تنهایی می تواند در درآمدزایی موثر باشد. بدون گزینه “خرید آنلاین” ، هنوز هم می تواند محصولات تولید شده خود را دقیقاً مانند یک فهرست آنلاین شگفت انگیز از نوع به نمایش بگذارد.

طرح طراحی صفحه تک صفحه

این یک طراحی عملی و پاسخگو است. با توجه به ساختار خود ، که همراه با چندین فراخوان برای عمل است که شبیه به یک صفحه فرود است ، قادر به تولید لیدهای با کیفیت بالا است که اغلب به خریدار تبدیل می شوند.

تولیدکنندگان برای افزایش قابلیت استفاده در هر نوع دستگاهی که بینندگان ممکن است استفاده کنند ، طراحی وب یک صفحه ای را انتخاب می کنند. علاوه بر این ، ایجاد محتوا آسان است اگرچه م moreثرتر است ، اما به محتوای با کیفیت بالا و همچنین تصاویر با کیفیت بالا نیاز دارد.

سبک طراحی وب واقع گرایانه

با این نوع طراحی ، آنچه می بینید همان چیزی است که می گیرید. تصاویر نشان داده شده نمایش دقیق محصولات ارائه شده توسط این شرکت است و آنها را در کانون توجه قرار می دهد.

این طراحی وب م effectiveثر است زیرا تولیدکنندگان می توانند علاوه بر ارائه محصولات به عنوان کمک تصویری برای انتقال پیام خود ، از عکاسی با وضوح بالا نیز استفاده کنند. همچنین ، فقط به مقدار کمی نسخه نیاز دارد و تأکید بیشتری بر CTA دارد.

الگوی طراحی وب تخت

این نوع طراحی وب با اشیا 2 دو بعدی مانند گرافیک ، نمایش یا تصاویر لایه ای و جاسازی شده ارائه می شود که جلوه ای سه بعدی می دهد. سبک Flat بسیار به آیکون ها متکی است زیرا یک نماد برای نمایش هر منو وجود دارد.

اگرچه این طرح در سال 2015 ایجاد شده است ، اما سبک آن هنوز هم بی انتهاست. تولیدکنندگان به دنبال آن هستند زیرا بر سهولت استفاده و تحرک کارآمد تأکید دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا