دنیای وب

طراحی وب سایت مسیحی چیست؟

طراحی وب سایت مسیحی. معنی آن چیست؟

وقتی می گوییم “طراحی وب سایت مسیحی” یا خودمان را “طراح وب سایت مسیحی” منظور ما چیست؟

برای پاسخ به این س ،ال ، باید مأموریت اصلی خود را به (CI Design LLC) توضیح دهم. ایده کل این شرکت که پدر من در سال 1998 شروع به کار کرد ساخت وب سایت هایی بود که خداوند را در کیفیت و هدف خود تسبیح و ستایش می کنند. بدین معنی که ، ماموریت ما ایجاد “سایتهای وب مسیحی” نبود – بلکه کیفیت کار ، طراحی و محصول نهایی همراه با هدف اصلی یک وب سایت تجاری ، غیرانتفاعی ، یا کلیسایی نمایندگی مسیح بود.

این مأموریت در تجارت و خدمات ما در همه جنبه های کاری که ما در اینجا انجام می دهیم – از نحوه تعامل با مشتریان و ایجاد راه حل های منحصر به فرد برای همه گرفته تا تصویر کوچکی که در صفحه تماس قرار می دهیم – نقش دارد.

همه به یک نقش خاص در جوامع ، کلیساها و خانواده های ما دعوت شده اند. ما فراخوانده شده ایم تا همانطور که مسیح از ما می خواهد با خواهران و برادران مسیحی خود رفتار کنیم. این مربوط به کار ، بازی و استراحت ما است. اینترنت جامعه بزرگی است (بزرگترین جامعه). ما معتقدیم تیم ما در CI Design فراخوانده شده است تا مسیح را در کارها و خدمات ما نشان دهد.

خواهران و برادران مسیحی ما که صاحب مشاغل کوچک هستند یا در کلیساهای ما یک سازمان غیرانتفاعی یا رهبران اقتصادی اداره می کنند ، شایسته وب سایت های حرفه ای و خدمات بازاریابی با کیفیت بالا هستند. توسط تیمی با بالاترین سطح استانداردهای اساسی صنعت یا آخرین استانداردهای فناوری ساخته شده است. استانداردهای فناوری و صنعت مهم هستند و باید تا حد امکان از آنها استفاده شود. اما کارهایی که خداوند می خواهد ما به سراغ آنها برویم موارد دیگری غیر از نوآوری در محصول است. Colossians 3:23 23 و هر کاری که می کنید ، این کار را با قلب خود انجام دهید نه به خداوند و نه به انسان ، زیرا می دانید که پاداش ارث را از خداوند خواهید گرفت. زیرا شما به مسیح خدمت می کنید.

این پیام ما به عنوان طراحان وب مسیحی و منظور ما هنگام گفتن “طراحی وب مسیحی” است. ما در کار خود به پروردگار خدمت می کنیم و از مهارت های خود برای خدمت آنلاین به جامعه مسیحیان خود استفاده می کنیم. ما به مشتریان خود طراحی وب سایت محلی ، بهینه سازی SEO ، مدیریت Google AdWords ، کمپین های تبلیغاتی فیس بوک ، تولید ویدئو و موارد دیگر را ارائه می دهیم! هر مشتری یک داستان منحصر به فرد دارد ، بنابراین هر پروژه منحصر به فرد است. ما بسته ای را برای نیازهای شما سفارشی خواهیم کرد.

در صورت تمایل داستان کامل ما را اینجا بخوانید: https://www.christian-internet.com/about-us/

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا