دنیای وب

طراحی وب سایت و تبدیل بازاریابی – جادوگر لازم نیست

کسی که به دین یا سیاست روی آورده است دیگر نیست. برای رسیدن به این مهم نیز لازم نیست که یک شعبده باز باشید.

همه وب سایت ها هدفی را دنبال می کنند و امروز بیش از هر زمان دیگری ، باید باعث تغییر کاربری شوند. این اساساً به معنای این است که چگونه وب سایت خود را مجبور به پرداخت هزینه خود می کنید. تبدیل می تواند هر آنچه شما می خواهید باشد. این همه موردی است که شما برای کمک به اداره کار خود نیاز دارید ، از فروش واقعی آنلاین گرفته تا جمع آوری اطلاعات برای استفاده در چرخه فروش (وب سایت معمولی B-to-B).

جمله قدیمی “اگر آن را بسازی ، آنها می آیند” در فیلم اجرا می شود میدان رویایی. در دنیای طراحی وب سایت و اقدام تبدیل ، شما باید هشدار را اضافه کنید “اگر آن را درست بسازم ، آنها می آیند.”

هنگامی که بیشتر شرکت ها شروع به ساختن یک وب سایت می کنند ، آنها به طور خودکار به طرح استاندارد مربوط می شوند که در آن صفحات “باید متعلق به” باشد و نحوه ساخت “نقشه سایت” است. این معمولاً شامل صفحه اصلی ، صفحه ما ، صفحات محصول و صفحات تماس ما است. این نوع وب سایت هنوز در هر استراتژی آنلاین مفید است ، اما فقط باید بخشی از استراتژی کلی طراحی وب شما را تشکیل دهد.

یک وب سایت خوب طراحی شده باید توجه ها را به خود جلب کرده و از سراسر اینترنت بازدید کند. هرچه میزان بازدید شما بیشتر باشد ، محبوبیت بیشتری در موتورهای جستجو پیدا می کند. هر چقدر مشهورتر باشند ، فکر می کنید در SERP رتبه بندی کنید. بنابراین تمام نگرانی شما ایجاد ترافیک زیاد است ، درست است؟ اشتباه ، شما نیاز به جذب ترافیک ، علاقه مند کردن آنها و ارائه چیزی با ارزش به آنها دارید. فقط ایجاد سطح بالای ترافیک کافی نیست.

هنگام طراحی وب سایت و تصمیم گیری درباره نوع حضوری که می خواهید منتقل کنید ، ابتدا به بازدیدکنندگان سایت خود فکر کنید. اگر این کار را برای آنها ساده کنید ، آنها این کار را برای شما سودآور می کنند.

این محتوا قدرت زیادی در اینترنت دارد. محتوا دلیل اصلی دسترسی هر بازدید کننده به وب سایت شما است. محتوای شما امیدوارکننده به نظر می رسید و به نظر می رسید چیزی ارزشمند به آنها ارائه می دهد. محتوای خوب می تواند به شما در تلاش برای جستجوگرها در زمینه سئو سایت بسیار کمک کند.

کاری که باید انجام دهید این است که از مرتبط بودن مطالب خود اطمینان حاصل کنید. محتوای شما باید مربوط به مخاطبان ، خدمات یا محصولات ، وب سایت و زمان انتشار باشد. نمی توانید امیدوار باشید که با اخبار قدیمی و منسوخ و اطلاعات بی ربط علاقه ایجاد کرده و میزان تبدیل را افزایش دهید.

استفاده از پتانسیل کامل سیستم عامل های فن آوری مدرن. بزرگترین اشتباه طراحی که اکثر طراحان وب سایت و صاحبان سایت مرتکب می شوند ، این است که بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را به عنوان یک فکر بعدی ، نه یک م majorلفه اصلی فرایند طراحی ، تلقی می کنند. با تفکر در مورد سئو قبل از ایجاد سایت ، ساختار سایت باید بر اساس آنچه مخاطب هدف جستجو می کند باشد.

طراحی صفحات فرود را در نظر بگیرید. صفحات Landing فقط صفحه ای است که بر اساس جستجوی خاصی انجام شده است ، صفحه ای که بازدید کننده در آن فرود می آید. یک صفحه فرود می تواند یک صفحه در سایت شما باشد (نه صفحه اصلی) یا یک صفحه سفارشی میزبان مستقل از سایت شما. صفحات Landing بخش بزرگی از معمای بازاریابی اینترنتی و بخش عظیمی از موفقیت برنامه های بازاریابی اینترنتی است.

بیایید بگوییم شما یک فروشگاه لباس آنلاین هستید که دسته ای از محصولات مختلف از جمله پیراهن مردانه ، لباس زنانه و شلوارک بچه گانه را به فروش می رسانید … و وب سایتی دارید که مردم می توانند آنها را خریداری کنند. شما برای کلمات کلیدی هدفمند مانند “خرید پیراهن مردانه” و “خرید بدخلقی” هزینه می کنید و تمام بازدیدها را به صفحه اصلی وب سایت خود ارسال می کنید.

اگر شخصی که “خرید پیراهن مردانه” را نوشته است ، پیراهن های مردانه را در صفحه اول پس از کلیک بر روی تبلیغات به آن هدایت نمی کند ، احتمال تبدیل شدن به فروش بسیار کمتر است. از طرف دیگر ، اگر آنها روی تبلیغات کلیک کنند و سپس به صفحه ای بروند که لباس مردانه را خریداری می کنند ، احتمال خرید پیراهن برای آنها بسیار بیشتر است … که منجر به تبدیل بیشتر و هزینه جذب مشتری کمتر می شود.

اگر این مراحل را دنبال کنید ، مطمئناً مشاهده خواهید کرد که رتبه بالاتری در تبدیلات و افزایش بازگشت سرمایه شما وجود دارد.

آن را در خواب تصور کنید. بسازش. سپس عصای جادویی بازاریابی خود را تکان دهید و شاهد افزایش تعداد تبدیل ها باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا