دنیای وب

طرح جبران کدگذاری شده چیست؟

پاداش رمزنگاری چیست؟

پاداش رمزگذاری پاداشی نیست که توسط نماینده ارائه شود بلکه پاداشی است که بر اساس “رمزگذاری” شدن به بازیگر دیگری دریافت می شود. همچنین می توانید آن را به عنوان پاداش “مطابقت” طبقه بندی کنید. بگذارید مثالی از پاداش رمزنگاری برای شما بیاورم.

این از شرکت واقعی من است ، بنابراین ممکن است تغییرات جزئی از یک برنامه جبران خسارت کدگذاری شده به برنامه دیگر وجود داشته باشد ، اما شما باید این ایده را بگیرید.

در شرکت من ، سه نفری که ثبت نام می کنید کد شرکت شما هستند. چهارمین و بعداً نماد باستانی شماست. در کد ثبت نام خود ، هر زمان که کسی در سه پاداش اول شما جایزه قدیمی دریافت کند ، 50٪ مسابقه دریافت می کنید و همچنین با چهارم و به بعد (یا میراث وی) مطابقت دارید.

در کد قدیمی خود ، 100٪ پاداش رمزگذاری شده برای افرادی که در آنها ثبت نام می کنید و سه نفر اول (اساساً کد پایه کد قدیمی خود) دریافت می کنید.

بنابراین ، فرض کنید آنتونی را به عنوان نفر چهارم خود ثبت کنید. بخاطر داشته باشید که در هر شرکتی که هزینه ثبت نام به شما پرداخت نمی شود ، مبلغی بر اساس فروش محصول دریافت می کنید. در مثال من ، آنتونی به عنوان تهیه کننده اجرایی ظاهر شد و محصول را دریافت کرد. شما یک جایزه Fast Track 100 دلاری دریافت می کنید اما اکنون در آنتونی کدگذاری شده اید ، این بدان معناست که 100٪ تلاش او را دریافت می کنید. اگر آنتونی 5 نفری را که همه آنها کالایی را دریافت کرده اند امضا کند ، آنتونی 500 دلار درآمد کسب می کند ، اما آیا شما هم به دلیل 100٪ جایزه رمزنگاری ، به کد بنیاد آنتونی وارد می شوید و 100٪ تلاش آنها را نیز به دست می آورید.

بنابراین ، اگر اولین شرکت وابسته آنتونی کارول باشد و کارول 4 نفر را برای تهیه محصول به ارمغان بیاورد ، او 400 دلار درآمد کسب می کند ، اما شما نیز برای او کدگذاری شده اید.

طرح جبران کد رنگی در واقع بیشترین چک پاداش را در بازاریابی شبکه ای ایجاد کرده است. پل ، مربی سابق فوتبال دبیرستان ، ماهانه 1.8 میلیون دلار در شرکتی به نام اکسل درآمد کسب می کرد که در آن پاداش رمزگذاری پاداش را به عنوان طرح جبران رمزنگاری دریافت می کردند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا