ساختمان و مسکن

طرح خانه ساحلی خود را حول برنامه کف طراحی کنید که مصارف مورد نیاز شما را فراهم کند

با استفاده از هر سبک جداگانه خانه ساحلی ، استفاده متفاوتی وجود دارد و بسیار مهم است که قبل از طراحی ماجراجویی بعدی خود گزینه های چیدمان را کشف کنید. معمولاً تمام برنامه های خانه ساحلی برنامه هایی برای خانه های تعطیلات است که برای ساخت در ساحل ، جبهه دریاچه یا نوع دیگری از منظره آب ساخته شده اند و در نتیجه ، طرح خانه های ساحلی اغلب با ویندوزهای بزرگی روبروی آب همراه با اتاقهای زیادی وجود دارد که آن منطقه را همراهی می کنند. . با این حال ، طراحی خانه ساحلی شما می تواند هرچه را که آرزو دارید ، باشد یا نباشد. برای کمک به تعیین سبک و سیاق رویاهای شما ، این نقشه های طبقه را کاوش کنید.

خانه های ساحلی A-Frame

این خانه ها با سقف شیب دار خود که ظاهر “A” را تشکیل می دهد – از این رو این نام – به راحتی قابل تشخیص است. این نقشه خانه در ابتدا به گونه ای طراحی شده بود که برف به جای آن که در ماه های سرد سال روی قاب خانه قرار بگیرد ، به زمین نمی افتد. با این حال ، این خانه ساحلی مطمئناً قادر به پذیرایی از خانه های گرمسیری نیز خواهد بود. خانه های ساحلی A-Frame معمولاً با سقف های بلند و یک پنجره بلند طراحی شده اند و معمولاً فضای طبقه کوچکتر مانند طبقه فوقانی دارند. این طرح کف بسیار باز و در عین حال راحت است.

خانه های ساحلی ساحلی

به دلیل نزدیکی به خط ساحلی ، خانه های ساحلی به گونه ای طراحی شده اند که اجازه می دهد آب آزادانه در زیر آنها جریان یابد بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود ، به همین دلیل است که به همین دلیل طبقه اول معمولاً در پایه های پیاده رو بالا می رود تا هرگونه ارتفاع در جزر و مدها جای بگیرد. با بالا رفتن از سطح اول ، شما هنوز هم می توانید یک داستان دوم را انتخاب کنید که با فضا و نیازهای مورد نظرتان مطابقت داشته باشد. خانه های ساحلی ساحلی معمولاً با پنجره های بزرگ ساخته شده اند تا از مناظر منظره لذت ببرند.

کابین و کلبه های ساحلی

اگر می خواهید یک طراحی کمتر رسمی با پیوندی آرامتر و نزدیک تر برای خانه ساحلی خود داشته باشید ، طراحی کابین یا کلبه ممکن است برای شما مناسب باشد زیرا آنها معمولاً کوچکتر و نزدیک به طبیعت هستند. اکنون ، شما هنوز هم می توانید دوره های طولانی را در کابین یا کلبه خود بگذرانید ، اما این طراحی خانه ساحلی به طور کلی برای تعطیلات آخر هفته ، سفرهای ماهیگیری و آخر هفته های خانواده استفاده می شود. کابین ها و کلبه ها می توانند برای هر محیطی که در طبیعت احاطه شده باشد مناسب باشند و همچنین با وجود ساختار کوچکترشان می توانند برای اسکان بسیاری از افراد با اتاق های متعدد طراحی شوند.

این ها محبوب ترین طراحی خانه های ساحلی هستند ، اما می توانید تمام خواسته های شما را در برنامه طبقه بندی شده مشخص کنید. با این حال ، در مورد مکان و استفاده از طراحی ساحل خود که در این مقاله ذکر شده است فکر کنید تا مطمئن شوید که طرح شما متناسب با برنامه های شما است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا