دنیای وب

طرح های روانشناختی برای یک کمپین بازاریابی مد

ما در مورد آخرین شماره در مورد اثر “وای خدای من” صحبت کردیم که در هنگام شناخت با یکدیگر در بین افراد همفکر اتفاق می افتد و همانطور که در مقاله قبلی قول داده بودیم ، به طور مفصل توضیح خواهم داد.

مشخصات دختران شکسته

من با یک طراح برای یک برند شگفت انگیز تی شرت آشنا شدم که زمانی تحت عنوان “Shattered Girlz” فعالیت می کرد. او یک داستان شخصی تأثیرگذار دارد که فوراً کسی را به او القا می کند تا موفقیت خود را ریشه یابی کند. او از مردانی که قلب و روح خود را بر روی آنها ریخته بود ، خیانت کرد ، که در یک مورد او را در حالی که از پدر و مادر مریض خود مراقبت می کرد ، برای یک زن دیگر رها کرد. این طراح دارای یک آواتار است ، دالی تاتوم ، زیبایی کارتونی خال کوبی که زندگی مختلف آن را با توجه به طرح های مختلف تی شرت موجود در خط ، دوست داشته و دوست دارند. دالی همچنین در برخی از روابط بن بست با مردان نقش داشته است که آنقدر او را رنج داده است ، به طوری که از مردان زندگی خود با عنوان “پیگی” نام می برد. شخصیت های زن زیادی در این خط خال کوبی شده اند که نمونه های مختلفی از توانمند سازی زنان را نشان می دهند ، مانند رقصنده ، وکیل مدافع ، دانشجوی دانشگاه و حتی یک سرباز. شعار خرد شده Girlz در حال حاضر “Shattered Girlz: I Can’t Shatter!”

روانکاوی گریز شکسته

تعریف ویکی پدیا از برنامه ریزی روانشناختی به شرح زیر است:

متغیرهای روانشناختی هر ویژگی مرتبط با شخصیت ، ارزش ها ، نگرش ها ، علایق یا سبک زندگی است. برخی از گروههای عوامل روانشناختی مورد استفاده در تقسیم بازار شامل طبقه اجتماعی ، سبک زندگی ، رفتار ، نظرات و ارزشها است. همچنین می توان تصور کرد که برنامه ریزی روانشناختی معادل مفهوم “فرهنگ” است زیرا معمولاً در بخش ملی استفاده می شود.

بیایید جنبه های مختلف این خط تولید را از نظر روانشناسی تحلیل کنیم. این چیزی است که من پیدا کردم:

  • طبقه اجتماعی: زنان جوان شهری در سن دانشگاه ، شاید در ضد فرهنگ خیابانی
  • سبک زندگی: گوتیک و تاتو
  • رفتار: جستجوی ابراز وجود و توانمند سازی
  • نظرات: نگرش منفی نسبت به یک مرد به طور کلی ، البته گذرا
  • ارزش ها: زنان می توانند از خاکستر بلند شوند

اکنون ، من در مورد شما نمی دانم ، اما هر وقت کسی برایم داستانی از دل شکستگی تعریف می کند ، من فوراً مسحور می شوم. با این وجود ، بازاریابی این محصول برای همه خانم ها اشتباه است ، اگرچه همه ما می توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم. در عوض ، ما باید یک زیرمجموعه کوچکتر برای همه زنان ، در این مورد زنان جوان پیدا کنیم. اما آیا می توانیم عمیق تر شویم؟ من فکر می کنم چنین است و زیر گروه بعدی زنان جوانی هستند که به سبک زندگی تاتو علاقه مند هستند.

اگرچه من یکی از آنها را ندارم ، اما خال کوبی جالب است زیرا بیان شخصی عمیقی از روح فرد صاحب لباس را فراهم می کند که کلمات قادر به انتقال آن نیستند. بسیاری از افراد پس از تولد کودک ، پس از از دست دادن یکی از عزیزان و سایر حوادث تغییر دهنده زندگی ، خال کوبی می کنند. اینها افرادی هستند که در هنرهای تجسمی تجلی پیدا می کنند. در واقع ، بسیاری از بهترین هنرمندان خال کوبی امروز با آموزش های هنری و هنرهای زیبا به این زمینه می آیند. همچنین نمایش هایی از استودیوهای خال کوبی مانند Inked ، Miami Ink و LA Ink نیز برگزار می شود.

طرح

با توجه به م componentلفه گرافیکی قوی هنر خال کوبی ، پیشنهاد من برای این طراح این بود که یک کتاب کمیک راه اندازی کند. در واقع ، طرحی که وی برای مراحل اولیه تبلیغات ایمیل خود ایجاد کرده است شامل موارد زیر است: تمرکز بر برخی از موضوعات کلمات کلیدی که مورد خالکوبی زنان جوان قرار می گیرد: طرح های خال کوبی زنانه ، جوهر زن ، خال کوبی کمر ، تمبرهای ولگرد ، خال کوبی قلب شکسته نبوغ دختر ، دختران گمشده ، باشگاه دختران ، فقط چند مورد را نام ببرم.

  • وبلاگ او را به یک کتاب انیمیشن رایگان و مبتنی بر اشتراک تبدیل کنید.
  • برای تبلیغ کتاب کمیک خود ، یک کمپین تبلیغاتی پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) ایجاد کنید.
  • برای عضویت در کتاب مصور ، یک صفحه فرود ایجاد کنید. مطمئن شوید که از مضامین کلمات کلیدی نیز استفاده می کند.
  • اطمینان حاصل کنید که سایت کمیک بوک مجموعه پیراهن های Shattered Girlz خود را اعلام کرده است.
  • درباره هر قسمت از کتاب کمیک نظرات یا س questionsالات را دعوت کنید. این می تواند گفتگویی را با خوانندگان شما شروع کند ، یا داستان ها یا شخصیت های پیشنهادی را از آنها الهام بگیرد ، بنابراین یک جامعه آنلاین بدوی (با نام مستعار: بازاریابی اسیر) ایجاد می کند. این امر جامعه “گوتها” را نیز دوست داشت ، زیرا آنها گاهی اوقات می توانستند به سمت تیره ها بروند.
  • بهانه ای ایجاد کنید تا به طور منظم با تیزرهای کتاب های طنز ، آزمونها و غیره از طریق ایمیل به این مشترکان ایمیل ارسال کنید ، در حالی که در هر یک از آن نامه ها نامه فروش نیز درج شده است.

من بسیار مطمئن هستم که این نوع فعالیت هدفمند ، که بسیار روشمند و هدفمند نیز است ، نتایج زیادی را برای او به همراه خواهد داشت. من می خواهم به سابقه ای اشاره کنم که این نوع ساخت لیست مدتی طول می کشد ، شاید حتی سه ماه یا بیشتر. ما در اینجا در مورد طرح های سریع ثروتمند شدن صحبت نمی کنیم.

اما بخاطر داشته باشید که چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی او لیستی تهیه کرد و در نهایت آن را با موفقیت به بازار عرضه کرد. دیر یا زود ، انبوهی از زنان جوان زیبا و خال کوبی شده در سن دانشگاه با پیراهن دالی تاتوم وجود خواهد داشت که پس از عبور از مسیرها ، بلافاصله نگاه و دانش دلسوزانه خود را تبادل می کنند. آنها همچنین ممکن است درگیر مکالمه شوند ، و در مورد زباله های عاطفی زندگی قبلی آنها و اینکه چگونه دالی و باند واقعاً با آنها صحبت می کنند صحبت کنند. آنها حتی ممکن است در مورد وسایل Shattered Girlz که همه آنها دارند (ohmigodyouhaveadollyshirttoo!) صحبت کنند ، و اگر کارت هایمان را درست بازی کنیم ، آنها برخی از محصولات Shattered Girlz را به یکدیگر توصیه می کنند.

و این دقیقاً همان چیزی است که می خواهیم اتفاق بیفتد.

من خوانندگان را از نتایج این کارزار در وبلاگ خود مطلع خواهم کرد. تا دفعه بعد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا