دنیای وب

علائم راهزن آنلاین – آنچه سرمایه گذاران املاک و مستغلات باید درباره جستجوی محلی بدانند

علائم دزد یک رسانه تبلیغاتی بسیار محبوب برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات است که به دنبال فروشنده ای مشتاق هستند. اما روزهایشان به شماره است. آنها نه تنها می توانند گران باشند ، بلکه روشی خسته کننده برای “گسترش کلمه” است. نه تنها این ، بلکه اکثر شهرداری ها قوانین سختگیرانه حاکم بر استفاده از علائم راهزنی را دارند. آیا اکنون ما در اینترنت در دوران راهزنان زندگی می کنیم؟ برخی می گویند “بله”.

طبق مطالعات اخیر ، یک کاربر منظم موتور جستجو بیش از هر زمان دیگری از موتورهای جستجو برای جستجوی تأمین کنندگان محلی و خرده فروشی ها استفاده می کند. قبل و بیشتر ، خریدهای آفلاین با جستجوی اینترنتی انجام می شوند. این روند با بسته شدن دهه به شدت در حال افزایش است.

از سال 2004 ، موتورهای جستجوی بزرگی مانند گوگل و یاهو راه حل هایی را برای کمک به مردم در یافتن فروشندگان و تامین کنندگان محلی ایجاد کرده اند. مردم می خواهند با همسایگان خود تجارت کنند و موتورهای جستجو این نیاز را از طریق پیشرفت های فن آوری مانند موقعیت جغرافیایی آدرس های IP و تلفن هایی که از سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) پشتیبانی می کنند برآورده می کنند.

در میان تمام بخشهای تجاری ، با توجه به تمرکز املاک و مستغلات در زمین ، متخصصین املاک و مستغلات باید توجه زیادی به این روند جستجوی محلی داشته باشند. اما سرمایه گذاران و بنگاه های املاک و مستغلات قبل از غواصی در دنیای علامت گذاری راهزنان آنلاین چه باید بدانند؟ سه نکته اصلی مورد توجه متخصصان املاک و مستغلات باید بازار کارگزاران ملی ، دایرکتوری های فوق العاده محلی و گزینه های نسبتاً جدید محلی در سیستم عامل های پرداخت به ازای هر کلیک مانند Google AdWords و Yahoo! تحقیقات بازاریابی.

بازار کارگزاران ملی پیشرو یک جنگ فرضی است که در آن تجمع کنندگان فروشنده مشتاق ملی دسترسی انحصاری به کسانی که منطقه را اداره می کنند می فروشند. گزینه های خرید اینگونه سرنخ ها بی شمار است و کمی دقت کافی می تواند قبل از تعامل با این کارگزاران برتر ، کمک زیادی کند. مزیت کار با این کارگزاران اصلی این است که مدل تجاری آنها آنها را مجبور می کند به هر قیمتی که شده جایگاه اول موتورهای جستجو را حفظ کنند. از آنجا که بسیار رقابتی است ، هزینه های داشتن موقعیت بالاتر می تواند نجومی باشد. یکی دیگر از مزایای کار با کارگزاران سرپرست ملی این است که “سیگنالهای راهزن” آنها در اینترنت معمولاً به جای برخی از صفحات سایت شما منجر به آدرس ایمیل شما می شود و این بدان معناست که شما می توانید بدون داشتن سایت خود به تجارت بپردازید. تا زمانی که آدرس ایمیل داشته باشید ، می توانید راهنمایی دریافت کنید. مشکل اصلی افزودن این کارگزاران به سبد سهام شما این است که بدانید کدام شرکت ها واقعاً بهترین واجد شرایط را ارائه می دهند و درک تسلط هر یک از شرکت ها به صورت محلی است که می تواند از بازار به بازار بسیار متفاوت باشد.

دایرکتوری های محلی بیش از حد سایتهایی هستند که فقط برای سرویس دهی به مناطق خاص ساخته شده اند. معمولاً در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی با هدف محلی بسیار بالا است. بسیاری از آنها درخواست های تجاری را به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه ای اندک برای جایگزینی با حق بیمه قبول می کنند.

تبلیغات به ازای هر کلیک بیشترین کنترل و پاسخگویی را در بین ابتکارات علامت گذاری آنلاین دارد. سیستم عامل هایی مانند Google AdWords و Yahoo! بازاریابی موتور جستجو اکنون روش هایی را برای هدفگیری دقیق تبلیغات شما فراهم می کند و نه تنها هزینه ها را ردیابی می کند ، بلکه منجر به تبدیل می شود. استفاده از هدف گذاری جغرافیایی در این سیستم عامل ها ، اطلاعات ارزشمندی را در مورد بازارهای محلی و اطراف آنها به تبلیغ دهندگان می دهد. اگر به درستی انجام نشود ورود به یک بازی PPC می تواند گران باشد. تبلیغات موثر پرداخت به ازای هر کلیک نیاز به دانش تحقیق در مورد کلمات کلیدی و برنامه های نوشتن متن و حداقل درک اساسی از نحوه عملکرد قیف تولید لید مجازی دارد.

مطالعات متعددی نشان می دهد مشاغل محلی نتوانسته اند تقاضای محلی مصرف کنندگان فصلی را به صورت آنلاین هماهنگ کنند ، که ثابت می کند جستجوی محلی می تواند مکان مناسبی برای کارشناسان املاک باشد زیرا رقابت عقب است. با گذشت زمان ، تغییرات عمده در آگاهی از جستجوی محلی تقاضای واضح و آشکاری ایجاد می کند و احتمالاً شرکت های محلی با جیب عمیق را به سمت بیرون راندن “مرد کوچک” سوق می دهد ، مگر اینکه “مرد کوچک” ابتدا به آنجا برسد.

سایتهایی مانند InternetBanditSigns.com برای کوتاه کردن منحنی یادگیری در مورد استراتژیهای جستجوی محلی و همچنین ارائه تاکتیکهای م forثر برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات جهت استفاده در رشد مشاغل و گسترش دامنه خود ایجاد شده اند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا