دنیای وب

عنوان حرفه ای شما چیست؟

پس عنوان شما چیست؟ آیا واقعاً نشان می دهد شما کی هستید و به طور حرفه ای چه کاری انجام می دهید؟ من فکر می کنم یک عنوان بسیار پر استناد می تواند بیشتر از فایده آسیب برساند. ممکن است توجه شما را به خود جلب کند اما اگر یک کرک شناخته شود می تواند شما را غرق کند. اولین فکری که به ذهن خطور می کند این است که اگر آنها ذکر کنند که چه کسی هستند ، پس چه چیزی را بیش از حد بیان می کنند؟ اصطلاح “ضربه سخت” به ذهن خطور می کند.

برای ما که 30 سال پیش به یاد می آوریم ، یک مدیرعامل رئیس یک شرکت بزرگ بود. مدیر عامل چگونه در مسیر یک کارآفرین نفوذ کرد؟ مدیر کل احتمالاً اکنون COO خواهد بود. مدیر مالی را حسابدار یا خزانه دار می نامیدند. “C” به معنای “سر” است. پیشنهاد من این است که اگر می خواهید از آن استفاده کنید مطمئن شوید که کاملاً آن را نشان می دهد.

شاید همه مقیاس بندی عنوان با رونق اینترنت آغاز شود. یک وب سایت خوش ساخت می تواند یک تجارت کوچک را مانند رهبران صنعت جلوه دهد. واقعیت امر ممکن است نشان دهد که آنها دو یا سه کارمند دارند که با لباس خواب خود به کار می روند. این بدان معنا نیست که آنها در انجام کاری تبحر ندارند. من فکر می کنم این فریب در آنچه گفته نمی شود نهفته است. این باعث می شود من باور کنم که آنها یک شرکت کوچک هستند که به عنوان یک شرکت بزرگ نقاب می زنند. فکر می کنم در مورد عنوان تجاری شما نیز می توان همین حرف را زد.

می خواهم روشن کنم که بهترین پروفایل های LinkedIn آنهایی هستند که از آدرس تجاری واقعی شما استفاده نمی کنند. عناوین شغلی در LinkedIn در مورد آنچه که انجام می دهند صحبت می کند. من اتفاقاً می گویم ، “متخصص تجربه مشتری”. این چیزی نیست که روی کارت ویزیت من وجود دارد اما در مورد آنچه که من انجام می دهم صحبت می کند. درباره اینکه چه کسی هستید واضح باشید و می خواهید آن را فاش کنید.

برای همه افرادی که سعی می کنند یک “بنیانگذار” منحصر به فرد باشند ، او نیز این کار را برای من انجام نمی دهد. اگر کسب و کار شما نمایش یک نفره است و چیز جدیدی برای جامعه کسب و کار ایجاد نکرده است ، آن را کنار بگذارید. شاید بتوانید از “مدیر عامل و بنیانگذار” استفاده کنید زیرا سابقه موفقیت در شما اثبات شده باشد و در آوردن مفاهیم جدید به جامعه تجاری واقعاً نوآور باشید.

بسیاری از آدرس های تجاری ذکر شده فقط کرک هستند. اول با خودت صادق باش واقعیت هر کاری که انجام می دهید راهی به جلو پیدا می کند. من شخصاً وقت زیادی برای افرادی که قدرت فروتنی را درک نمی کنند ندارم. عناوین بزرگ انتظارات زیادی را به دنبال دارد. بهتر است بتوانید تحویل دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا