دنیای وب

عکس عروسی در عصر دیجیتال

وضعیت عکاسی عروسی امروز چیست؟ برای فهمیدن ، ما با عکاسان کار در زمینه عروسی صحبت کردیم ، آمار صنعت را پیدا کردیم و بدون شک تکمیل کننده آنچه در یک بازار رو به رشد یک رونق بود. اگرچه برخی ممکن است این سؤال را مطرح کنند که آیا آماتورها به دلیل ارزانتر بودن تجهیزات و نرم افزارهای کاربردی آسان به سمت حرفه ای ها حرکت می کنند ، اما اجماع ما در مورد بازی های تیراندازی و ویراستاران می گوید که اینگونه نیست. ما همچنین به ابزاری که عکاسان عروسی استفاده می کنند ، پرداختیم و فهمیدیم که چگونه بهترین عکاسان فیلم عروسی از وب استفاده می کنند تا راه های جدیدی را برای تجارت شلوغ باز کنند.

برای اطلاع از اندازه بازار عکاسی عروسی ، ابتدا به آماری که مبلغ کلانی را که برای عروسی ها در ایالات متحده خرج می شود ، نگاهی بیندازیم. طبق نظرسنجی عروسی آمریکایی که توسط عروس اینفوبانک عروس Conde Nast انجام شده است ، هزینه های یک عروسی متوسط ​​در ده سال گذشته 50٪ منفجر شده است که این رقم به طور متوسط ​​22360 دلار در هر عروسی در سال جاری ، از 15.208 دلار در سال 1994 افزایش یافته است. به گفته ریچارد مارکل ، رئیس انجمن بین المللی حرفه ای عروسی ، از 65 میلیارد دلار که هر سال برای عروسی ها صرف می شود ، “شما 6٪ از بودجه را به فیلم اختصاص می دهید.” ماركل افزود: “اما استفاده از 6٪ از 65 میلیارد دلار تخمین زده شده مبلغ 390 میلیون دلار خواهد بود.” این نشانگر بازار گسترده ای برای متخصصان عکاسی عروسی است. مارکل گفت: “ما اینجا را در ساکرامنتو نمایش دادیم و بسیاری از فیلمبرداران ما با متوسط ​​قیمت بلیط 2500 دلار یک کسب و کار رزرو کردند.”

تبلیغات

با توجه به این آمار ، به نظر می رسد عکاسی عروسی یک صنعت رشد است. بیایید لحظه ای ریاضی را اجرا کنیم. یک فیلمبردار باتجربه را در نظر بگیرید که برای یک عروسی متوسط ​​2500 دلار هزینه می کند و هر هفته یک عروسی را راه اندازی می کند. طی یک سال ، این شخص 130 هزار دلار درآمد کسب کرد. اما این یک فیلمبردار سخت کوش خواهد بود – بیشتر فیلمبرداریهایی که ما با آنها صحبت کردیم گفتند که 40 ساعت برای ویرایش هر فیلم عروسی صرف می کنند ، به این معنی که فیلمبرداری هفتگی تقریباً با هر مساله ای یک سفر تقریباً استاتیک را تشکیل می دهد.

یکی از داستانهای موفقیت بزرگ ، داستان عکاس با کیفیت بالا ، کریس مالاندروکلو خواهد بود که Elegant Videos توسط شرکت Kris 16 سال در منطقه شیکاگو فعالیت می کند. مشاغل وی می توانند 5000 دلار برای یک بسته ویدئویی عروسی سفارش دهند و مرتباً قراردادهای عروسی را به ارزش 3000 دلار امضا می کنند. اما مادر سه فرزند نمی خواهد تمام وقت کار کند ، بنابراین خودش را محدود می کند. وی به دیجیتال مدیا نت گفت: “شخص دیگری می تواند ماهانه چهار یا پنج تیراندازی کند. اما من یک ماه یا سه ماه عروسی را جشن می گیرم.”

به گفته لوئیزا وینترز ، یک فیلمبردار و ویرایشگر برنده جایزه که فیلمبرداری فیلم عروسی خود را دارد ، رویدادهای فراموش نشدنی ، بیشتر عکاسان فیلم عروسی برای خدمات خود کمتر از 2000 دلار درآمد کسب می کنند – با شرکت های ویدیویی با کیفیت بالا عروسی بین 15 تا 20 هزار دلار هزینه دارند. وینترز به دیجیتال مدیا نت گفت: “من کسی را حرفه ای واقعی نمی دانم مگر اینکه او بتواند به اندازه کافی برای حمایت از خود در این تجارت درآمد کسب کند.” وینترز افزود: “هر چیز دیگری یک تجارت جانبی است. حمایت از خانواده به معنای چیزهای مختلفی است که بستگی به کدام بخش از کشور در آن دارید. اگر در یک مکان ارزان قیمت قرار دارید ، درآمد کمتری خواهد داشت – و من هنوز هم حرفه ای هستم.” .

با قیمت 2،000 – 5،000 دلار و بالاتر ، به نظر می رسد که آماتورها علاقه مند به فیلمبرداری کلیپ های عروسی خود ، یا گرفتن یک دوست یا اقوام برای تصاحب دوربین فیلمبرداری خانوادگی هستند. اما تابلوهای پیام اینترنتی برای فیلمبرداران مملو از فیلمبرداری برای اولین بار است زیرا موقتاً عروسی کاملی را با دوربین فیلمبرداری خود راه اندازی می کنند ، فقط برای اینکه دریابند که بعد از گفتن و انجام این کار همه آنها شروع به چرخش کردند و در نهایت تعداد زیادی شلیک روی زمین و هیچ چیز دیگری ندارند. به گفته لوئیزا وینترز ، سردبیر عکاس / فیلم ، “آماتورها از کار فیلمبردار عروسی نیش می گیرند ، اما این فقط برای فیلمبرداران سطح پایین صدق می کند.” او معتقد است كه كمانداران كمتر كمكها را برای رسیدن به هدف بالاتر بهتر می كنند و این باعث افزایش فاصله كیفیت بین این دو می شود. “عروس های تحصیل کرده تر انتظار دارند مبلغ بیشتری را برای یک فیلم که حرفه ای تر به نظر می رسد بپردازند قبل از ظهور چنین تجهیزات ارزان قیمت. تفاوت بین فیلم عروسی آماتور و یک حرفه ای بزرگ ، مردم مایل به پرداخت دلار بالاتر برای دومی هستند.” ملاحظات کیفیت کاملاً ضروری است ، مانند ، آیا می توانید بشنوید که عروس و داماد چه می گویند؟ کریس مالاندروکلو ، که علاوه بر اینکه یک فیلمبردار موفق عروسی است ، رئیس جمهور عکاسان ایلینویز نیز است ، گفت: “شما باید واقعاً نگران بخش صوتی آن باشید.”

آیا استادیوم در دسترس بودن تجهیزات کم هزینه و باکیفیت قرار دارد؟ به گفته وینترز ، “کیفیت تصویر و قابلیت ویرایش اهمیت کمتری پیدا می کند زیرا شما اکنون باید راوی بهتر باشید ، باید یک هنرمند بهتری باشید … از این گذشته ، همه ما به قلم و کاغذ دسترسی داریم ، اما همه ما نمی توانیم رمان بزرگ آمریکایی را بنویسیم ، نه تنها؟ شکسپیر و موتزارت فقط یک قلم و کاغذ برای همکاری با خود داشتند ، اما آنها به ما شاهکارهایی دادند که فراتر از زمان بودند.

سپس این اصلاحیه وجود دارد ، فرایندی که بسیاری از تازه متولدین مجهز به آن نیستند. مالاندروکلو گفت: “می دانید هر کس در یک کار عادلانه می داند که این یک فرایند وقت گیر است.” وی گفت: “من فیلم های خانوادگی زیادی می گیرم ، اما هیچ یک از موارد شخصی من اصلاح نشده است ، زیرا هیچ زمانی وجود ندارد. بنابراین اگر من هزینه ای دریافت نکنم ، منصف نخواهم شد ، زیرا این کار بسیار طولانی طول می کشد ، به خصوص اگر این کار را نکنید ، من همیشه فکر می کنم بسیاری از افراد ، به خصوص اگر آنها پول داشته باشند ، آنها فقط می خواهند بگویند “این کار را برای من انجام بده”. مالاندروکلو افزود که مؤلفه زمانی نه تنها مانع ورود است بلکه حرفه ای بودن مورد نیاز برای ایجاد یک محصول تصفیه شده است. “نتیجه نهایی این است که شما یک فیلم با کیفیت بهتر دارید. همانطور که من بر مشتریان خود تأکید می کنم ، این یک میراث خانوادگی است. شما فقط می توانید یک شات را به درستی انجام دهید ، و شما نمی توانید این کار را انجام دهید ، بنابراین این یک میراث خانوادگی است ، اگر به این طریق نگاه کنید ، آنها آماده هستند تا پول را در آن سرمایه گذاری کنند. من هیچ وقت مشتری نداشتم که بگوید متاسفم که پول را برای این فیلم خرج کرده است. مالاندرولو افزود: “این را بگویید.

عکاسی از فیلم های عروسی طی بیست سال گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است ، زیرا فیلمبرداری و ویرایش فیلم های دیجیتالی ، فن آوری های بسیار پیچیده ای را به نوعی از تولید ویدیو آورده اند که کاملاً اساسی بوده است. در آن روزها معمولاً صرف یک هزار دلار هزینه برای یک فیلم که تولیدی ساده و آموزنده بود ، با تمام ویرایش های انجام شده در دوربین بود. اما اکنون ، با استفاده از فناوری دیجیتال ، فیلمبرداران از دوربین های فیلمبرداری دیجیتال با تراشه سه گانه و تنظیمات پیشرفته ویرایش استفاده می کنند ، و در نتیجه تولیدات استثنایی انجام می شود که بسیاری از آنها آثار هنری واقعی هستند.

برای کارهای عکاسی ، اکثر دوربین های فیلمبرداری از دوربین های فیلمبرداری عروسی DV در Sony PD150 ، VX 2000 ، Canon XL1 ، GL2 یا دوربین های سه گانه پاناسونیک مانند AG-DVX100 استفاده می کنند. وینترز گفت: “بیشتر عکاسان عروسی از DV برای (3-CCD) استفاده می کنند ، که منطقی است ، زیرا هزینه کم است ، کیفیت بالا است و بالاتر از همه ، وزن دوربین فیلمبرداری در حال حاضر بسیار کم است ، زیرا فیلمبرداران قادر هستند خلاق تر باشند. با واحدهای کمتری نسبت به گذشته ، به عنوان مثال ، پنج یا شش سال پیش ، هنگامی که دوربین ها بسیار زیاد هستند ، شما دیگر یک دوربین فیلمبرداری حرفه ای ندارید تا از عکاسی عروسی پول خوبی بدست آورید. در حقیقت ، بسیاری از مشتریان واحدهای کوچکتر را ترجیح می دهند. واحدهای بزرگتر زیرا پیچیدگی کمتری دارند. “

میکروفن های بی سیم یکی دیگر از اجزای اساسی پوشش عروسی است که معمولاً به داماد وصل می شود و از لحاظ استراتژیکی در جای دیگری قرار می گیرد و اطمینان حاصل می کند که مهمترین کلماتی که بسیاری از افراد در مورد آن صحبت خواهند کرد ، روی محصول نهایی به وضوح شنیده می شود.

بزرگترین جهش فن آوری در ویرایش بود ، جایی که رایانه های بدون عارضه می توانستند ارائه هایی را ایجاد کنند که فقط 20 سال پیش فقط در یک گروه آزمایشی چند میلیون دلاری حاصل می شد. Apple Final Cut Pro محبوب ترین برنامه ویرایش برای Mac است ، که Adobe Premiere Pro 1.5 این بسته را در سمت ویندوز دارد. عکاسان دیگر عروسی از سونی وگاس ، Pinnacle Liquid Edition ، Avid Xpress ، NewTek Video Taster ، Canopus Edius و دیگران استفاده می کنند. برخی از عکاسان ویدیویی کارت های شتاب DV در زمان واقعی مانند RT.X100 را از Matrox یا DVStorm2 از Canopus انتخاب می کنند. یک ثابت در طول تصمیم گیری تجهیزات مشهود است – مردم به گزینه هایی که انجام داده اند به شدت وفادار هستند. وینترز گفت: “آنها وفادار هستند ، از استدلالهای شدیدی که در مورد برتری سیستم عامل یا کارت ضبط گرفته تا پایین بودن محصول رقیب وجود دارد. نظر شخصی من کمتر حزبی است. برای من سیستم ویرایش ابزاری است و هیچ چیز بیشتر – کسی که کار می کند و درآمد کسب می کند همان چیزی است که من استفاده خواهم کرد” که در این صورت من برتر را انتخاب کردم. کارت ضبط Pro Pro 1.5 و Matrox RT.X100. من یک کارت زمان واقعی ماتروکس و کارتهای معمولی FireWire عمومی دارم. “

یکی دیگر از تکنیک های رایج عکاسی عروسی امروزه ، تولید چندین دوربین است. در ابتدایی ترین سطح خود ، فیلمبردار یک دوربین فیلمبرداری را کار می کند در حالی که یک دوربین فیلمبرداری بدون سرنشین دوم روی یک سه پایه تنظیم شده است ، با کلیک روی این رویداد از زاویه ای دیگر. در مورد دریافت ، اکثر اوقات یک دوربین فیلمبرداری همه عکسبرداری را انجام می دهد ، در حالی که دیگری از پشتیبان استفاده می کند. راه اندازی چند دوربین در پیچیده ترین شکل به همان روشی که تولید از راه دور شبکه پیکربندی شده است کار می کند ، با چندین دوربین متصل به یک آداپتور که در یک اتاق جداگانه در خارج از محل قرار دارد. این کارگردان در تماس مستقیم با هر یک از سه ، چهار یا بیشتر اپراتور دوربین از طریق هدفون است و عکس های خود را در هنگام تعویض مستقیم بین دوربین ها در حالی که بسته بندی نوار در هر دوربین برای عکس های جدا شده است که می توان در نامه اضافه کرد ، هماهنگ می کند.

فناوری پیشرفته همچنین محصول نهایی را بهتر به مشتریان تحویل می دهد ، زیرا یک دی وی دی با کیفیت بالا به طور کلی پس از اتمام کلیه فیلمبرداری و ویرایش ، به مشتری تحویل داده می شود. پیش از این یک گزینه هزینه اضافی برای مشتریان فیلم های عروسی بود ، دی وی دی ها در روند صعودی مخصوصاً در چند سال گذشته قرار گرفته اند. مالاندروکلو گفت: “وقتی حدود سه سال پیش نمایش DVD را شروع کردم ، بسیار گران بود. من یک مکمل هم داشتم. همه آن را نگرفتند زیرا همه یک دستگاه پخش DVD نداشتند. شگفت انگیز است که چقدر سریع تغییر کرده است ، زیرا اکنون بسیاری از زوج ها این کار را نمی کنند. آنها حتی به مادربزرگ به نسخه VHS اهمیت می دهند. ” جای تعجب نیست که دی وی دی ها خروجی را گرفته اند. با توجه به اینکه قیمت دستگاه های پخش دی وی دی خانگی در حال حاضر پایین تر از 50 دلار است و بسیاری از رایانه ها از جمله دی وی دی رایتر و دستگاه پخش به عنوان تجهیزات استاندارد ، دی وی دی ها وسیله تحویل همه جا برای فیلمبرداران از همه نوع هستند. شاید بزرگترین فایده این واقعیت این باشد که مشتریان در نهایت می توانند کیفیت واقعی فیلم را ببینند ، دقیقاً مانند کیفیت فیلمبرداری که روی آن ضبط شده است. این نشان دهنده تفاوت قابل توجهی در کیفیت از نوارهای VHS است که فقط چند سال پیش این هنجار بود. وی گفت: “اغلب اوقات ، من با دوربین فیلمبرداری سه تراشه فیلمبرداری می کردم ، و این استاد زیبا MiniDV را می گرفتم ، اما سپس این زن و شوهر با VHS از در خارج می شدند و من نوار اصلی را در یک جعبه در استودیوی خود قرار می دهم. مالاندروکلو گفت:

هر فیلمبردار عروسی علاقه زیادی به بازاریابی دارد و فناوری پیشرفته برای همه افراد درگیر شده است. بزرگترین چیز این است که وب ، با داشتن اطلاعات زیادی در اختیار همه افراد با کامپیوتر است. تا کنون ، مهمترین نوآوری در بازاریابی ویدیویی عروسی ، پخش ویدیو است. برخی به ما گفته اند که مشتری ها به فکر فیلمبرداری نیستند مگر اینکه بتوانند یک نسخه آزمایشی ویدیویی یک تیرانداز وب را مشاهده کنند. هنگامی که یک مشتری در سالهای گذشته برای دیدن نمونه هایی از کارهای خود به شخصه باید به بسیاری از عکاسان ویدئویی مراجعه کند ، عروس می تواند عصر امروز به بیست وب سایت مراجعه کند و یک عکاس تصویری را انتخاب کند که سبک و قیمت آن مطابق سلیقه و بودجه آنها باشد. پخش ویدئو پس از فیلمبرداری عروسی نیز مهم است. به گفته ریچارد مارکل ، رئیس انجمن بین المللی حرفه ای عروسی ، پخش ویدئو به مشتریان این امکان را می دهد تا عروسی خود را در جهان به نمایش بگذارند. مارکل گفت: “امکان ارسال و پخش ویدئو جریان به یک وب سایت عالی – هم اکنون بینندگانی که از سراسر جهان قادر به حضور در عروسی نیستند – دوستان و خانواده – می توانند عروسی را در هر کجا که هستند تماشا کنند.”

وب در بازاریابی عروسی ها بسیار مهم شده است ، به طوری که برخی از فیلمبرداران گزارش می دهند که 50٪ مشاغل آنها در سراسر وب جذب می شوند. مشتریان می توانند فیلم های آزمایشی را تماشا کنند ، یک نقل قول دریافت کنند و بدون دیدن فیلمبردار کل جلسه عکس را مذاکره کنند. مالاندروکلو گفت: “بسیاری از عروس ها وب سایت من را تکمیل می کنند ، زیرا آنها از دیدن فوراً نمونه رضایت می گیرند. “اکثریت دارای اتصالات باند پهن هستند به طوری که می توانند نمونه فیلم ها را از پروژه های قبلی مشاهده کنند. من عروس را حتی بدون ملاقات با آنها رزرو کردم ، فقط با پیدا کردن وب سایت من ، کلیک کردن بر روی پخش ویدئو ، تماس با من ، قیمت مکالمه ، و آنها می گویند ،” باشه. برای من قرارداد بفرستید. “من احساس می کنم اگر فیلمبردار هستید ، اگر می خواهید شغل بیشتری کسب کنید ، باید ویدئوی جریان را نشان دهید.”

با این حال ، وب تنها راه افزایش تجارت نیست. مثل همیشه ، یکی دیگر از ابزارهای مهم ارجاع است و این نوع قدیمی از تبلیغات شفاهی است که در آن مشتریان خوشحال نتایج مثبت (یا منفی) خود را به فیلم عروسی برای سایرانی که به دنبال همان سرویس هستند گزارش می دهند. فیلمبرداران مانند لوئیزا وینترز رویدادهای فراموش نشدنی وب را به عنوان یک ابزار ارجاع به جای یک ابزار پایان می دانند. وی گفت: “اینترنت عالی است ، اما این فقط راهی است برای تقویت آنچه که قبلاً از طریق مراجعه به آنها شنیده اید ، یا اگر آنها فقط در حال مرور شبکه هستند”. به گفته وینترز ، “تاکنون بیشتر مشتری ها در نتیجه مراجعه به عروس و سایر تهیه کنندگان به ما مراجعه می کنند – در واقع ، ما هرگز تبلیغ نمی کنیم.” با کمال تعجب ، او فروشندگان عروسی دیگر را متحد می داند ، حتی اگر آنها با عکاسان عروسی رقابت کنند. “اغلب مراجعه به من از دیگر فیلم نویسانی است که به هر دلیلی نمی توانند کار را انجام دهند – اغلب به این دلیل که آنها مشغول کار هستند. مراجعه ها ، ارجاع ها ، ارجاع ها – این راه برای رفتن است!”

حضور در نمایشگاه عروسی روش دیگری برای پخش عکاسان ویدیویی در مورد خدمات خود است. عروس برای دیدن روندهای جدید و گرفتن ایده ها در این نمایش ها شرکت می کند و تعداد فیلمبرداران نمایش کالاهای خود در چنین رویدادهایی در طول سال ها افزایش یافته است. به گفته مارکل ، “من پانزده سال گذشته در یک نمایش مصرف کننده عکاس های ویدئویی داشته ام ، اما برای هر نمایش فقط یک یا دو نفر وجود داشت. اما این به سرعت در حال تغییر است – هفته گذشته در نمایش ما 11.” همچنین نمایشگاه هایی به طور خاص برای عکاسان عروسی برگزار می شود که بزرگترین آن رویداد سالانه است که توسط WEVA ، انجمن عکاسان عروسی و رویداد برگزار می شود.

راه قدرتمند دیگر برای جلب توجه به کارهای ویدئویی ، تبلیغ در پست های عروسی است. به همین دلیل است که کریس مالاندروکولو ، رئیس انجمن ویدئوهای ایلینویز ، گفت که داشتن بخشی از سازمانی که در آن فیلمبرداران بتوانند با هم جمع شوند ، یک مزیت بزرگ است. “ما در صفحات عروسی شیکاگو و راهنمای عروسی شیکاگو یک تبلیغ مشترک گرفتیم و برای اینکه در آن تبلیغ تعاونی باشید ، باید عضو IVA باشید. بنابراین می توانیم با هزینه کمتری در مجله ها تبلیغ کنیم ، زیرا همه ما تبلیغات را وارد می کنیم.” وینترز فکر می کند تبلیغات مهم هستند ، اما او می افزاید که تعداد بیشتری از آن وجود دارد. وینتز اطمینان داد: “هرکسی که بهتر بخرد ، پیروز می شود.” “و توجه داشته باشید که بازاریابی فقط درمورد تبلیغات نیست بلکه این روابط را در زمینه عروسی ایجاد می کند که منجر به مراجعه به آنها خواهد شد – و این مهمترین بازاریابی است.”

همه عکاسان عروسی که با آنها مصاحبه شده بودند ، مطمئن بودند که آماتورها علی رغم نمونه های زیادی از “مبتدیان” که اقداماتی شجاعانه انجام داده اند اما کشف کرده اند – که اغلب خیلی دیر است – بر این باورند که آماتورها به هیچ وجه بر کار خود غلبه نمی کنند. ظاهرا اگرچه قیمت تجهیزات و نرم افزارهای ویرایش آسان ، صنعت فیلمبرداری را به جریان اصلی ، استعداد و تجربه و همچنین سخت کوشی و بازاریابی هوشمند تبدیل کرده است ، اما کیفیت های نادر هنوز هم عکاسان حرفه ای عروسی را به یک منبع با ارزش برای میلیاردرهای صنعت عروسی میلیارد دلاری تبدیل می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا