بازرگانی

فرش های قدیمی را در هند بخرید

فرشهای قدیمی دارای فرش هستند آیا اینهایی هستند که اخیراً طرفداران زیادی دیده اند؟ به همین دلیل ، شرکت طلا و جواهر مشهد هلال تولید صدها طناب کودک ، فرش گریپ فروت و 1200 ساخته شده از فولاد ضد زنگ در اشکال و رنگ های مختلف.
فرش قدیمی علاوه بر اینکه بخشی از فرش مدرن خود هستیم ، عملکرد منحصر به فردی نیز داریم که در زیر توضیح می دهیم:
فرش 700 شانه قدیمی
فرش 700 جانباز با کاشان دارای 2550 ضخامت است و 8 کلنی دستگاه در ابعاد 4 * 3 ، 3.5 * 2.5 ، 3 * 2 ، 2.25 * 1.5 ، 1.5 * 1 و پادری نوعی درخت با گلهای موی بافته شده است. در کاشان ، ساده ، طولانی یا بزرگ. قیمت هایبک قدیمی بسیار بالاتر از نوع ساده آن است. هنگام مونتاژ 700 دستگاه ، معمولاً از رنگ سیاه استفاده می شود. اگر به یک انگور سیاه رنگ علاقه دارید ، بهتر است بدانید. هفت کلاه کاشان. علی رغم روند دشوار گذشته به سراغ یک فرش 700 اینچی با چهره ای 2550 اینچی بروید. او درگذشت ، اما هنوز عمر طولانی دارد.
شانه های فرش قدیمی 1000
آنها دارای 1000 تار مو و ضخامت آنها 3000 دایاست. هزاران کلاه از نخ اکریلیک بافته شده است. هزینه اجاره ماشین بسته به ضخامت ، ابعاد و نوع نخ استفاده شده متفاوت است.
اطلاعات ضخامت شانه ده هزار و 3000 است ، به طور کلی از رنگ های رنگارنگ و خنثی استفاده می شود ، به طوری که استفاده از آن در هر دکوراسیونی آسان است.
بسته بندی به سبک قدیمی با ظروف نقره ای ، فرش های قدیمی هریس ، پارچه های سفید و سفید و. هزاران کلاه هایبک به خوبی مورد استقبال مشتریان قرار می گیرند.
فرش 1200 استیل
در مورد فرش 1200 نیز همین مسئله وجود دارد دستگاه فرش 1200 دارای تراکم 3600 است در کیفیت و کیفیت کاشان شکی نیست. فرش های پتینه ظاهری قدیمی و گران قیمت دارند اما از آن زمان تاکنون توسط ماشین های صنعتی تولید شده اند. فرش قدیمی او مانند فرش قدیمی و گران قیمت است. بهتر است از آنها در بهترین مکان خانه استفاده شود. دلایل افزایش قیمت 1200 شانه فعال Highblock کاشان در نتیجه قیمت شانه ها هفتصد برابر است به 1200 شانه فرش چوبی قدیمی نگاه کنید این اگر به دنبال یک فرش زیبا در بیشتر دکورها هستید و مشکلی ایجاد نمی کنید هنگام شستشو ، به شما توصیه می کنیم 1200 فرش استیل غیر فلزی تولید کنید
1200 سشوار ، فرش قرمز ساخته شده با دستگاه قرمز ، فرش قهوه ای قدیمی و. به طور پی در پی ، قدیمی ترین اتومبیل های گران قیمت نصب شدند.
برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرشهای عتیقه می توانید با کارشناسان فروش جواهرات هلال مشهد تماس بگیرید.

منبع:
منابع قدیمی فرش را به صورت آنلاین در هند بخرید

| www.neginhelal.com.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا