دنیای وب

فرصت های شغلی بیشتر با تأیید Aws

کار بزرگتر

برنامه صدور گواهینامه خدمات وب آمازون در سال 2013 آغاز شد. تنها در عرض سه سال، این اعتبارنامه ها از منابع دیگری بیرون آمده اند که در صورت نیاز به پشتیبانی از کار، افراد می توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

آموزش کلاس درس در بنگلور در سال های اخیر به سرعت توسعه یافته است. 5 گواهینامه در سطوح کاردانی و حرفه ای وجود دارد که هر دو سال یکبار نیاز به صدور گواهینامه مجدد است. آموزش در کلاس از ابتدایی تا پیشرفته از طریق مربیان خبره در زمان واقعی که به شما کمک می کنند مهارت ها و کار خود را ارتقا دهید.

1. راه حل اثبات شده معمار – سطح شریک

با انجام این گواهینامه AWS میانگین حقوق 123801 دلار است.

2. Architects Solutions Certified – Professional

آموزش کلاس درس AWS به طراحی و استقرار یک برنامه کاربردی پویا و قابل اعتماد کمک می کند.

با انجام این تأیید AWS میانگین حقوق – 125652 دلار است.

3. سازنده-شریک تایید شده

آموزش کلاس به شما می آموزد که چگونه هنگام کدنویسی امنیت برنامه را در اولویت قرار دهید

با انجام این تأیید، میانگین دستمزد – 122,753 دلار.

4. گواهی مدیر SysOps – شریک

آموزش درون کلاسی در بنگلور دانشی را در مورد نحوه پیاده سازی و کنترل جریان داده به و از AWS ارائه می دهد.

با انجام این تأیید، میانگین دستمزد – 119,143 دلار.

5. مهندس DevOps خبره – حرفه ای

این چک به طور متوسط ​​حقوق شما را به ارمغان می آورد – 130284 دلار

آزمون گواهینامه AWS برای سطح کاردانی 150 دلار آمریکا و برای آزمون سطح حرفه ای 300 دلار هزینه دارد. همانطور که در نظرسنجی مهارت‌ها و حقوق و دستمزد IT در سال 2016 نشان داده شد، نرخ حقوق متخصصان فناوری اطلاعات ایمن برای AWS نسبت به سال 2015 10 درصد افزایش یافته است. دیدگاه مشابه نشان می‌دهد که این افزایش در پنج مورد از تأییدیه‌های حقوق و دستمزد است که هر کسی می‌تواند داشته باشد. .

یک سرویس ابری از آمازون است که خدماتی را در قالب یک بلاک چین ارائه می دهد که می توان از آن برای ایجاد و استقرار انواع برنامه ها در ابر این بلوک های ساختمانی استفاده کرد.

در کلاس درس یا آنلاین از یک موسسه معتبر آموزش بگیرید، راهنمای مطالعه گواهینامه و در نهایت برنامه امتحانی خود را بخوانید و مدرک بگیرید.

حداقل مجوزی برای نمایش تأیید وجود ندارد. با این حال، اگر 1 تا 2 سال در IT کار کرده اید، آشنایی با ذخیره سازی، محاسبات، شبکه و داده ها کمک می کند.

تأیید موضوع نشان دادن مهارت های شما و ایجاد یکپارچگی شما است. آموزش در کلاس درس AWS به کسب گواهینامه ای کمک می کند که می تواند راه را برای مشارکت گسترده در پروژه های مرتبط باز کند یا به عنوان یک متخصص در موضوع مورد اعتماد به مشتریان ارائه شود.

آموزش کلاس درس در بنگلور ترکیبی از یادگیری آکادمیک و تجربه بلادرنگ است. جلسات عملی در موسسات آموزشی در بنگلور برگزار می شود که بهترین عملکرد را از جدیدترین مدل های موجود در بازار به شما ارائه می دهد و شما را در زمینه مورد علاقه خود متخصص می کند تا بتوانید وارد بهترین شرکت ها شوید.

پس از تکمیل گواهینامه، شما عضو APN خواهید شد که مزایایی مانند کمک آموزشی، اعتبار استفاده از AWS، پشتیبانی تجاری و غیره را ارائه می دهد.

گزارش فوربس امسال نشان داد که بررسی پردرآمد (در ایالات متحده) رتبه اول AWS را دارد!

ارتباط- akash@maxmunus.com

9035888988/080-41103383

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا