ساختمان و مسکن

فرهنگ سنتی کرت را در ویلا کروز کشف کنید

کرت در ضلع جنوبی دریای اژه واقع شده است. این بزرگترین جزیره یونان است. این جزیره به خاطر زیبایی های جذاب و افراد دوستانه مشهور است. شما واقعاً می توانید تجربه مدیترانه ای را در این جزیره تجربه کنید. برای استراحت یا کشف و کشف بسیاری از گنجهای پنهان جدید و شناخته شده می توانید از این جزیره زیبا دیدن کنید. این شهر به دلیل سواحل زیبا ، مکانهای شگفت انگیز تاریخی و چشم اندازهای جذاب یکی از محبوب ترین مناطق سبز است.

فرهنگ کرت ، روح جزیره است. شما می توانید از طریق برنامه های فرهنگی که در سراسر جزیره به خصوص در تابستان برگزار می شود ، از فرهنگ کرت لذت ببرید. شما همچنین می توانید از طریق طراحی داخلی ویلاها از فرهنگ کرتین لذت ببرید. یکی از این ویلا های مناسب برای اقامت در یک گروه بزرگ ، ویلا کروز است.

ویلا کروز یک ویژگی زیبا برای بازدید کنندگان تابستان است. چشم اندازهای خیره کننده و امکانات جذاب ارائه می دهد. یک استخر بی نهایت در مقابل دریا وجود دارد. این ویلا بین سواحل Cala Pada e Cala Martina واقع شده است. بنابراین ، بهترین مکان برای لذت بردن از آسمان آبی است که دریا را در افق بی پایان لذت می برد.

در ویلا چهار اتاق خواب ، چهار حمام ، توالت میهمان و استخر خصوصی وجود دارد. برای 8 نفر مناسب است. شما می توانید از بهترین راحتی لذت ببرید. این ویلا در سال 2016 با بالاترین کیفیت مواد ساخته شده و آن را به عنوان یک درجه یک خاصیت ساخت. فضای داخلی ویلا با بالاترین استانداردهای لوکس طراحی شده و امکانات مدرن را ارائه می دهد که فقط یک ویلا لوکس مانند این ارائه می دهد. از این رو ، ویلا ترکیبی کامل از مدرنیته و سبک سنتی است.

ویلا کروز به دو طبقه تقسیم می شود. طبقه اصلی که وارد آن ملک می شوید شامل یک اتاق نشیمن روشن با یک اتاق غذاخوری مبله با مبل ، تلویزیون ماهواره ای ، میز قهوه و صندلی است. یک آشپزخانه مجهز با تمام وسایل مدرن وجود دارد تا بتوانید از تعطیلات خود راحت شوید شما می توانید از وعده های غذایی نفیس خانگی و یک صبحانه دلپذیر در ایوان یا خارج از ایوان که مشرف به یک مناظر زیبا است لذت ببرید.

یک اتاق خواب دو نفره با دو تخته یک نفره و حمام اختصاصی با دوش. اتاق خواب دو نفره دیگر دارای 2 تخت یک نفره با حمام اختصاصی با دوش است. یک اتاق خواب دو نفره مستر با یک تخت دونفره و حمام اختصاصی با سینک دو نفره ، توالت و دوش وجود دارد. یک درب خروجی به تراس اصلی فضای باز وجود دارد. این ویلا همچنین دارای حمام میهمان با توالت است.

از تراس می توانید از مناظر خیره کننده دریای مدیترانه لذت ببرید. تراس بزرگ فوقانی همچنین دارای مناظر خیره کننده دریا است. در بیرون یک استخر مستطیلی شکل وجود دارد. یک میز با هشت صندلی وجود دارد که می توانید در کنار خانواده خود بنشینید و از نمای بیرون لذت ببرید.

شهر همسایه کلیه امکانات از جمله بار ، رستوران و فروشگاه را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با خانواده خود تفریح ​​زیادی داشته باشید زیرا چند ساحل در نزدیکی ویلا وجود دارد. این مکان جادویی برای گذراندن تعطیلات با خانواده یا دوستان است. این ویلا در کنار دریای زیبای مدیترانه واقع شده است. سواحل ، غذاهای معمولی کرت ، جشنواره ها و زندگی شبانه به شما این امکان را می دهد تا از تعطیلات خود لذت ببرید. می توانید یک زمان فراموش نشدنی را در اینجا بگذرانید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا