ساختمان و مسکن

فروشگاه های مبلمان باید شامل کارشناسان طراحی باشد

فروشگاه های مبلمان که از طراحان داخلی برخوردار هستند ، یک منبع عالی هستند زیرا شما در حال انجام ماموریت خود برای ایجاد انرژی در محل زندگی یا محل کار خود هستید. طراحان داخلی می توانند به انتخاب سبک هایی که حالت و هدف هر فضایی را جذب می کنند ، کمک کنند. آنها همچنین می توانند به صرفه جویی در هزینه کمک کنند ، زیرا آنها می دانند چگونه بهترین گزینه را بر اساس فضای و بودجه شما انتخاب می کنند.

فضای داخلی

اگر می خواهید با تیم خلاق یک فروشگاه مبلمان ملاقات کنید ، بهتر است از قبل تماس بگیرید و مشاوره تهیه کنید. به خاطر داشته باشید که خدمات طراحی داخلی باید با خرید مبلمان شما به صورت جامع ارائه شود. این تنها راهی است که در آن یک فروشگاه مبلمان تعهد به رضایت مشتری را نشان می دهد.

طرح های خارجی

فروشگاه های مبلمان با تیم های خلاق داخلی باید مایل باشند که مشتریان بتوانند تیم های حرفه ای خلاق خود را بیاورند. هر دو تیم می توانند با هم همکاری کنند تا در هر کجا ظاهر کاملی ایجاد شود. گزینه دیگر این است که کارمندان فروشگاه بتوانند به سادگی از سازندگان خارجی در موجودی و تقاضا کمک بگیرند. هدف این است که مشتریان نسبت به انتخاباتی که انجام می دهند ، احساس خوبی داشته باشند. تلفیق نیروها ممکن است به یک راه حل اقتصادی تر تبدیل شود زیرا تیم ها می توانند با هم همکاری کنند تا جزئیات داخلی در مورد فروش و سایر موارد را ارائه دهند.

مشاوره شخصی

در بعضی موارد ، طراحان مایل به بازدید از خانه یا محل کار شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فضا هستند. دیدن شخصاً بینش شخصیت و نیازهای اساسی مشتری را نشان می دهد. به عنوان مثال ممکن است خانه ای با کودکان و حیوانات خانگی به مواد با دوام بیشتری نیاز داشته باشد. این دفتر با مشتری های زیادی باید در حالی که منتظر قرار ملاقات هایشان است ، بتواند آنها را راحت نگه دارد. دیدن فضا شخصاً بهترین راه برای برآوردن همه این نیازها به روشی زیبا است. تصاویر ، آثار هنری و میراث دیگر باید در دکوراسیون جدید در نظر گرفته شود ، زیرا بسیاری از مردم می خواهند به نمایش گذاشتن این چیزهای گرانبها ادامه دهند. اگر طراح قادر به دیدن فضای شما به صورت حضوری نیست ، ممکن است بخواهید عکس یا فیلم هایی از فضای خود به اشتراک بگذارید.

محصول را بشناسید

با اندازه گیری اتاق شما مسلح شده ، طراح می تواند بگوید که آیا یک قطعه مبلمان متناسب با فضای است. آنها همچنین می توانند در مورد ماندگاری مبلمان توصیه کنند. به عنوان مثال ، افراد با بودجه محدود ممکن است اگر عاشق یک قطعه نازک باشند ، هدر دهند و انتظار داشته باشند که در برابر استفاده بیش از حد مقاومت کنند.

هرگز انتخاب یک ذهن زیبا برای یک طراح داخلی صدمه ای نمی زند ، به خصوص وقتی خدمات آنها در خانه باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا