دنیای وب

فروش اسکریپت – اگر می خواهید این تجارت را ایجاد کنید، باید از آن مراقبت کنید

این شرکت فیلم نویسی هالیوود توسط افرادی تأسیس شد که واقعاً عاشق فیلم هستند و میل واقعی و سوزان برای سرگرم کردن مردم داشتند. و اگرچه این موضوع در طول سال‌ها تغییر زیادی کرده است، و امروزه بسیاری از مدیران وجود دارند که نمی‌توانند فیلم‌درمانی را از یک آبگرم تشخیص دهند، اگر زندگی‌شان به آن وابسته باشد، هنوز افراد، افراد برتر وجود دارند. ، که همچنان سنت بزرگ عاشقانه سینما را ادامه می دهد. اگر واقعاً به این تجارت و فروش فیلمنامه علاقه دارید، باید تاریخچه آن را یاد بگیرید – فیلم های قدیمی را تماشا کنید (قول می دهم سیاه و سفید را گاز نگیرید).

سلیقه برای این صنعت مهم است، و اگر بتوانید ثابت کنید که چیزی بیشتر از آخرین نمایش چاک لور در CBS دارید، احتمالاً برای صنعت افرادی که شما را می شناسند مهم تلقی می شود – افرادی که واقعاً هنگام فروش فیلمنامه ها اهمیت می دهند. . همچنین، داستان های خنده دار زیادی از کلاسیک هالیوود وجود دارد، بنابراین اگر به نوعی یخ شکن نیاز دارید، همیشه چیزی برای صحبت در مهمانی خواهید داشت. اگر واقعاً به چیزی اهمیت می‌دهید، زمانی را صرف یادگیری در مورد آن، تاریخ و همه چیز، و طراحی و بخش بزرگی از ماشین هالیوود از نظر فروش فیلمنامه نمی‌کنید.

خوب یا بد، این یک شرکت است که در چشم انداز است، و هالیوود، اگرچه ممکن است به اندازه گذشته فیلم های زیادی وجود نداشته باشد (اما هنوز تلویزیون در حال فیلمبرداری است)، هنوز در مرکز این موضوع قرار دارد. صنعت از نظر فروش فیلمنامه و از آنجایی که این یک واقعیت است، شما باید بیشتر از گردشگران داشته باشید، آنها را بشناسید – در غیر این صورت ممکن است در فروش فیلمنامه گم شوید زیرا تاریخ صنعت خود را نمی دانید.

بخش بزرگی از فروش یک فیلم این است که بدانید در حالی که فیلم نویسی یک شکل هنری است، یک تجارت نیز هست. افراد، شرکت‌های فیلم‌سازی و تهیه‌کنندگانی که سعی می‌کنید تصاویرتان را بفروشید تا وقتی داستان شما را تولید می‌کنند، درآمد کسب کنند. در نتیجه، باید قابلیت ها و مزایای بالقوه آنها را در نظر بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا