دنیای وب

فروش اهرمی را از طریق ایمیل مارکتینگ افزایش دهید

فروش اهرمی جریان حیاتی کسب و کار شما در MLM است. با این حال ، اگر کسی فقط به وب سایت خود برای فروش اعتماد کند ، می تواند محو شود. زمان فراخوانی قدرت ایمیل و ارائه محصولات یا خدمات شخصی خود از طریق تماس مستقیم است. برخی احساس می کنند این غیر شخصی است ، اما در واقع ، بازاریابی مستقیم به افرادی که در لیست ایمیل شما هستند ، در مقایسه با تبلیغات پولی موثرتر و مقرون به صرفه است. مخصوصاً اگر با تبلیغات خود ترکیب محتوایی مناسبی داشته باشید. این می تواند چالش برانگیز باشد ، اما یک پیاده روی سریع به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید کدام مسیر برای شما بهترین است.

فروش و بستر بازاریابی ایمیل را افزایش دهید

یک ارائه دهنده بازاریابی از طریق ایمیل ابزار لازم برای ایجاد پیام های ایمیل موثر در فروش را دارد که می تواند سود خوبی از زمان و تلاش شما به وجود آورد. هشدار هشدار ، اگر مشترکان موجود در این نوع ایمیل ها را نمی خواهند ، باید اشتراک خود را لغو اشتراک کنید. اگر فقط منابع اطلاعاتی می خواهند می توانید یک لیست ایمیل جداگانه ارائه دهید که بتوانند در آن مشترک شوند. به این ترتیب می توانید سرعت خود را بالا نبرید و ایمیل های خود را با محتوای مناسب حفظ کنید. به همین دلیل شما باید در فرم های ثبت نام برای هر یک از لیست های خود شفاف باشید.

همانطور که گام بعدی خود را با استفاده از ایمیل های فروش اهرمی خود در نظر می گیرید ، ممکن است بخواهید برخی از گرافیک ها ، پیوندها ، پیشنهادات و پیوند لغو اشتراک خود را در آن بگنجانید. لازم نیست ایمیل ها خیلی طولانی یا حجیم باشند. آنها باید سریع به این مرحله برسند ، مشاوره یا نکات رایگان و ارزشمندی ارائه دهند و سپس گزینه مشترکی را به مشترک ارائه دهند. یکی از بهترین فرمول های ایمیل های تبلیغاتی نسبت 60/40 است که 60٪ اطلاعات مفید ، ارزشمند و رایگان است در حالی که 40٪ دیگر گزینه های پرداخت شده ، ویژگی ها و سایر مشخصات برای کمک به تصمیم گیری است.

اشتراک خود را در ایمیل های فروش اهرمی ارسال کنید

در هر ایمیل فروش افزودنی ، باید پیوند لغو اشتراک را در پایین یا بالای ایمیل ارائه دهید. با این کار مشترکان شما می توانند در صورت انتخاب این لیست را ترک کنند. به دست آوردن مشترکین مهم است ، زیرا نشان دهنده علاقه شما به تماس با شما است. بنابراین ، با ارائه ابزاری برای لغو اشتراک یا عضویت در لیست دیگر ، به آنها احترام بگذارید. از دست دادن مشترکان خوب نیست اما همیشه می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا