دنیای وب

فروش تلفن همراه – نگاهی بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بیندازید

توضیحات پیام موبایل:

علیرغم بدبینی مردم در مورد بازاریابی تلفن همراه، EnMobile این افسانه را ایجاد می کند و می خواهد همه بدانند که بازاریابی تلفن همراه نباید با هرزنامه یکسان شود. به‌عنوان مصرف‌کنندگان اقتصاد مبتنی بر فناوری، هرکدام از ما در برخورد با هرزنامه‌ها و بسیاری از پیام‌های ناخواسته سهم خود را داشته‌ایم. چه از طریق ایمیل و چه از طریق دستگاه های تلفن همراه، ارسال هرزنامه در همه جا وجود دارد و باعث آزار دائمی کل جمعیت می شود. در مواجهه با این مشکل به عنوان گروهی از مشتریان، تیم EnMobile خدماتی را ارائه می‌دهد که به طور یکسان به نفع مشتریان و فروشندگان است و نباید در دسته‌بندی یکسانی از هرزنامه‌ها به هر شکل یا قالبی دسته‌بندی شوند. باور کنید ما هم مثل شما از اسپم متنفریم!

کاری که EnMobile انجام می دهد: بدون هزینه، بدون دردسر

بسیاری از مردم می ترسند که وقتی بازاریابی موبایلی پیش می رود، مقالات زیادی را دریافت کنند که برایشان جالب نیست و مجبور به پرداخت از جیب خود شوند. هنگام اتصال با EnMobile، این ترس ها باید از بین بروند. EnMobile برای کسانی که پیام را به شماره مشخصی که در لیست ذکر شده است با هزینه صفر برای مشتری پیام ارسال می کند. قسمت آخر رو گرفتی؟ مشتریان هرگز برای ارسال پیام از طریق کمپین های EnMobile پولی دریافت نمی کنند.

علاوه بر این، مشتریان از شرکت ها و برندهایی که مورد علاقه آنها نیستند اذیت نمی شوند زیرا این مشتری است که انتخاب می کند به کدام شرکت پیامک ارسال کند نه برعکس. اگر کاربر بخواهد دریافت پیام ها را متوقف کند، به راحتی حذف می شوند و دیگر متصل نمی شوند. EnMobile درک می کند که مشتریان و فروشندگان چه می خواهند و می تواند شکاف بین این دو را پر کند. بنابراین قبل از اینکه چشمان خود را بچرخانید و به بازاریابی تلفن همراه به عنوان راه دیگری برای دریافت هرزنامه فکر کنید، EnMobile را بررسی کنید و ببینید چه کاری می تواند برای شما انجام دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا