دنیای وب

فشار دهنده های سکه می توانند کلید شما در بازنشستگی باشند

با سرمایه گذاری نسبتاً اندک زیر 50،000 دلار ، می توانید یک مسیر پرداخت فصلی پرداخت کنید که ماه به ماه و برای سالهای آینده درآمد خوب بازنشستگی را برای شما فراهم کند. بسیاری از افراد در حال حاضر این کار را انجام می دهند و شما نیز می توانید. در اینجا نحوه است.

هزینه هر سه ماهه پرداخت کننده برای بهترین ماشین آلات در حدود 1300 دلار هزینه دارد. مهم این است که شما فقط ماشین آلات جدید با کیفیت بالا بخرید تا قطع یا تعمیر نشوند. اگر سی دستگاه بخرید ، با حمل و نقل حدود 40000 دلار برای شما هزینه دارند. برای محاسبه و پر کردن سکه برای سپرده گذاری به شمارنده و تجهیزات سکه نیز احتیاج خواهید داشت که هزینه شما حدود 1000 دلار دیگر است. میانگین های صنعت نشان می دهد که یک SUV در هر هفته حدود 200 دلار سود کسب خواهد کرد ، حتی در برخی از اپراتورها در یک مکان خوب هفته ای تا 1000 دلار درآمد کسب می کنند. برای محافظه کاری ، از طرف پایین قدردانی می کنم و می گویم متوسط ​​30 دستگاه شما 100 دلار در هفته خواهد بود که 50/50 با صاحب سایت تقسیم می شود. با این کار هر هفته 50 دلار در هر دستگاه سود خالص برای شما ضرب می شود که در 30 دستگاه ضرب می شود و هر هفته 1500 دلار یا 78000 دلار در سال درآمد کسب خواهید کرد. به یاد داشته باشید ، این یک تخمین “سطح پایین” است ، بنابراین شما به راحتی می توانید کار بسیار بهتر از آن را انجام دهید.

یافتن مکان برای 30 دستگاه خود به همان سختی که تصور می کنید نیست. آنچه مالک یک فروشگاه نیاز دارد حدود 10 فوت مربع فضای آزاد برای قرار دادن یک چهارم فشار دهنده است که می تواند باعث شود هر هفته بدون سرمایه گذاری سود نقدی کسب کنند. بهترین مکان ها خشکشویی ها ، فروشگاه های بزرگ ، ایستگاه های حمل بار ، رستوران ها ، مشروبات الکلی ، فروشگاه های دخانیات ، پیتزا فروشی ها یا هر مکان دیگری است که مردم در آن جمع می شوند. شما به سادگی پیشنهاد می کنید که دستگاهی را به صورت آزمایشی و بدون هیچ تعهدی نصب کنید و به محض شروع درآمد ، مالک سایت خوشحال خواهد شد که دستگاه باقی بماند. اگر خودتان راحت نباشید خدمات ایمن سازی موقعیت حرفه ای برای شما در دسترس است (با پرداخت هزینه).

هنگامی که ماشین آلات در جای خود قرار گرفتند ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به طور هفتگی به هر سایت بروید و قسمت های مختلف ماهیگیری را با صاحب سایت تقسیم کنید. سطل ماهیگیری حوض پلاستیکی بزرگی است که در پایین دستگاه قرار دارد و در هنگام پایین آوردن پله برقی سود شما را می گیرد. سی ماشین یک مسیر قابل کنترل است و بسته به اندازه منطقه جغرافیایی ، گروه ها حدود دو روز در هفته طول می کشد. این یک درآمد عالی بازنشستگی برای یک سرمایه گذاری اندک در وقت و پول است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا