دنیای وب

فقط مغز من را شروع کنید – تونیک مغز انقلابی جان ریز

با تعجب از عنوان؟ می دانم وقتی اولین بار آن را خواندم. منظور من این است که “شروع مجدد مغز شما” در جهان چیست؟ اما بعد از تماشای فیلم کامل ، با هر نکته موافق هستم. این ویدئو توسط جان ریس ، پیشگام موفق در بازاریابی اینترنتی ساخته شده است ، که به میلیون ها نفر آموزش داده است که چگونه به بازاریابی آنلاین برتر دست یابند. از سال 1990 ، جان یک بازاریاب فعال آنلاین ، ارائه خدمات پاسخگویی خودکار در سال 1994 بوده و مسئولیت اجرای بیش از 110 پروژه بصورت آنلاین را بر عهده دارد. با داشتن اعتبار بسیار زیادی برای پشتیبانی از اعتبار آن ، می دانید موارد موجود در این فیلم قابل اعتماد هستند.

این ویدئو هیچ کلاهبرداری یا کدهای مخفی برای فریب موتورهای جستجو را نشان نمی دهد. او هیچ اشاره ای به راز دنیای موتور جستجو نمی داند. درعوض ، این موضوع روی برخی از موضوعات کلی که بازاریابان اینترنتی با آن روبرو هستند و اینکه چگونه این موضوعات به مانعی برای موفقیت آنها تبدیل می شوند ، متمرکز است. “شروع مجدد ذهن خود” ویدئویی است که قصد دارد ذهن شما را از هرگونه افکار احمقانه پاک کند و شما را برای موفقیت آماده کند. برخلاف سایر فیلمهای انگیزشی ، این یک راهنمای گام به گام برای باز کردن پتانسیل پنهان شما است.

همه ما می دانیم که همه ما صدها ایده در زمان مشخص در ذهن شما داریم. مسئله این است که ما آنرا درک نمی کنیم. این ایده ها استرس به زندگی ما می افزایند و ما را برای دستیابی به زندگی بهتر محدود می کنند. مغز انسان مترادف با رایانه است. درست مانند رایانه ای با حافظه رم که برنامه های موقت را ذخیره می کند ، صدها ایده به طور موقت در ذهن شما ذخیره می شود.

دقیقاً مانند RAM ، مغز ما نیز محدودیتهای اندک ذخیره سازی ایده ها را دارد. بیشتر ما به این مرحله رسیده ایم و نمی دانیم که مغز ما پر از ایده است. ما نمی توانیم به ایده های جدید فکر کنیم زیرا ذهن ما مشغول این ایده ها است. این به نوبه خود توانایی ما در تصمیم گیری را محدود می کند و در نهایت مانع پیشرفت ما می شود.

به گفته جان ، شروع مجدد مغز به سه عنصر زیر نیاز دارد: مغز فقط مغز من را ترمیم کرد: تونیک مغز انقلابی جان ریس

1. 3 سکوی قانونی

2. قلم ترجیحی

3. مکانی که در آن هیچ کس شما را قطع نمی کند – وقفه جریان تفکر را متوقف می کند.

این روند می تواند از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد و به این بستگی دارد که ذهن شما برای راه اندازی مجدد چقدر آسان است. راه اندازی مجدد از طریق یک فرآیند 8 مرحله ای انجام می شود. پس از جمع آوری این سه عنصر ، می توانید فرایند را شروع کنید. اجازه دهید در 8 مرحله راه اندازی مجدد شود:

1. سفر “مأموریت” – که به این سفر اعزام شده است زیرا این مرحله کاملاً سفر است. یک بالش بردارید و تمام کارهایی را که باید در زندگی انجام دهید ذکر کنید. چیزهای مهمی مثل شما در پرداخت قبض های آب و برق دیر شده و از همسایگان می خواهید موسیقی بلندی را خاموش کنند و با عمه خود که سالها با آنها ارتباط برقرار نکرده اید تماس بگیرند. در مورد هر چیز ممکن در ذهن خود فکر کنید که نیاز به توجه فوری دارد. شما یکی را پیدا خواهید کرد که به دیگری منتهی می شود ، سپس دیگری. غفلت نکنید ، یک بار یک خط بنویسید. نوشتن را ادامه دهید. این یک احساس رهایی بخش است. شما باید آن را تا حد فرسودگی انجام دهید و تا زمانی که احساس ذن را احساس نکنید.

2. ماجراجویی “هوس” – حرکت مانند ماجراجویی است. در صفحه دوم خواسته های خود را بنویسید نه نیازهای شما. حتی به حدود فکر نکنید. فکر کنید انگار هیچ محدودیتی ندارید. آنچه را که می خواهید در زندگی خود بنویسید. به عنوان مثال یک خانه در ساحل ، تجارت بزرگ. شما چیزهایی را می خواهید که همیشه می خواهید. آن را بنویسید. هنگامی که شما نمی توانید به چیز دیگری فکر کنید ، خسته می شوید ، تمام می شوید.

3. “ترس” را کشف کنید – در صفحه سوم آنچه را می ترسید بنویسید. به عنوان مثال ، اخراج اخراج ، از دست دادن شغل ، عدم موفقیت در ازدواج و غیره. از چی میترسی؟ وقتی چیزهایی را می نویسید ، با ترسهای خود روبرو می شوید. پس از نوشتن آن ، می دانید که آنقدر ترسناک نیست که فکر کنید ممکن است باشد. علاوه بر این ، راه حل هایی برای این نگرانی ها وجود دارد.

4. تمام آن را بخوانید – با سه نوت بوک بنشینید و هر آنچه را که نوشتید با صدای بلند بخوانید. شما نوشتن آنچه را نوشتید تأیید می کنید و خود را به یاد همه چیزهایی می اندازید که تازه از سرتان بیرون آمده است.

5- موارد جدیدی را که ممکن است هنگام خواندن ظاهر شود ، بنویسید.

6. ورودی های ترس خود را بررسی کنید و یک راه حل ممکن برای این مدخل ها در نظر بگیرید. این راه حل ها با هدف کاهش ترس های شما و متوقف کردن نگرانی درباره برخی موارد است. اگر اهل دین هستید و کتاب مقدس را می خوانید ، یاد گرفته اید که اضطراب گناه است و نباید این کار را انجام دهید.

7. لیست خواسته های خود را بررسی کنید و در مورد راه حل های ممکن برای رسیدن به آن فکر کنید. برای به دست آوردن چیزی که می خواهم چه باید بکنم؟ پول می تواند بسیاری از مشکلات زندگی را حل کند و در نهایت در پول خلاصه شود. به چیزهای واقع بینانه فکر کنید که می توانند آنچه را که می خواهید به دست آورند. برای اکثر خواسته ها راه حل های واقع بینانه وجود دارد.

8. لیست “To Do” را در اولویت قرار دهید – لیست اصلی “To Do” خود را در این نزدیکی نگه دارید. وقتی به هر چیزی فکر می کنید ، کافی است آن را بنویسید و زمان اتمام احتمالی آن.

راه اندازی مجدد ذهن شما برای تماشای هر بازاریاب ای که می خواهد موفقیت آنلاین داشته باشد ، ضروری است. هنگامی که شما هر کاری را در زندگی انجام می دهید ، نتیجه آن است. حتی اگر شکست بخورد ، دارایی است. اکنون عاقل تر خواهید بود و یاد خواهید گرفت که دوباره همان اشتباه را تکرار نکنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا