دنیای وب

فناوری نوظهور در حال تغییر نحوه تجارت شما است

من عاشق فناوری هستم و خوشبختانه در دوره ای زندگی می کنیم که اکثر ما شاهد پیشرفت عظیم فناوری هستیم. به عنوان مثال ، ما در خیابان های خود ماشین هایی داریم که خودشان رانندگی می کنند. ما در پزشکی پیشرفت های باورنکردنی داشته ایم و بیماری ها را ریشه کن کرده ایم. همانطور که ایالات متحده از مشارکت دولتی و خصوصی به دولت می رود ، من اطمینان دارم که پیشرفت های شگفت انگیزی در صنعت فضایی شاهد خواهیم بود زیرا بشریت به دنبال ایجاد جامعه ای است که از مرزهای زمین رونق بگیرد. موفقیت موشک قابل استفاده مجدد توسط SpaceXin 2017 گامی در مسیر درست است. با این حال ، فناوری همچنین می تواند مستقیم باشد و بر زندگی روزمره و تجارت ما تأثیر بگذارد.

بزرگنمایی اتاق

در شرکت من ، زوم یکی از فناوری هایی است که اساساً نحوه ارتباط تیم و مشتری و فروشندگان ما با یکدیگر را تغییر داده و کار می کنند. Zoom یکی از بهترین سیستم عامل های کنفرانس ویدیویی و وب در بازار است.

من عاشق فناوری هستم زیرا تیم من در سراسر ایالات متحده و حتی اروپا پخش شده است. ما هر هفته از طریق جلسات برنامه ریزی شده یا برنامه ریزی نشده بزرگنمایی در اتاق کنفرانس خود ، که اکنون آن را اتاق بزرگنمایی می نامیم ، آنلاین می شویم. افراد می توانند هر لحظه از هر مکانی که به اینترنت دسترسی دارند با استفاده از رایانه های رومیزی ، رایانه لوحی یا تلفن های هوشمند به ما بپیوندند.

آزمایشگاه های OWL

پس از استفاده از زوم به مدت 2 ماه ، به مکان کنفرانس یک لمسی دیگری رفتیم که توسط دوربین و میکروفون OWL Lab 360 درجه پشتیبانی می شود. معنی آن چیست؟ این بدان معنی است که حضور در یکی از کنفرانس های ویدیویی ما تجربه پویاتر است.

دوربین و میکروفون آزمایشگاه OWL به جای دیدن یک نگاه مسطح به اتاق کنفرانس ، که نه تنها خسته کننده است بلکه می تواند باعث شود افراد خارج از اتاق بزرگنمایی زبان ظریف بدن یا حتی نقاط بحث را از دست بدهند. این بدان معناست که لحظه ای که کسی شروع به صحبت می کند ، دوربین و میکروفون فوراً روشن شده و روی آن شخص تمرکز می کنند ، و این بحث را پر جنب و جوش و پویاتر می کند. اگر می خواهید بدانید که ما چه کار می کنیم و چگونه کار می کنیم ، نگاهی به تجربه آزمایشگاه های OWL بیندازید.

آنچه مردم می گویند

تیم ما فن آوری را دوست دارد و همه از اینکه یک کنفرانس تلفنی برقرار می کنند خوشحال هستند زیرا حضور در اتاق یک نفر دومین بهترین کار است. به علاوه ، این فناوری به طور منظم برای به اشتراک گذاری صفحه نمایش استفاده می شود و بهره وری به طور چشمگیری افزایش یافته است.

با این حال ، به عنوان یک کارآفرین و کارآفرین ، یکی از بهترین تعارفاتی که از ما گرفته شده از طرف مشتریان و شرکای ما است. خیلی ساده ، آنها شگفت زده می شوند ، و ما همیشه در حال گرفتن نظرات جدید در مورد چگونگی “فکر کردن به جلو” ، “مبتکر” و “عملی” در استفاده از فن آوری هستیم.

من کاملاً معتقد به پذیرفتن تمام منابع در دسترس شما و در دوران مدرن ، از جمله فن آوری هستم. یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای خود و تجارت خود انجام دهید ، پذیرش فناوری است ، حتی اگر به سادگی سیستم عامل هایی باشد که برای کنفرانس ویدیویی استفاده می کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا