دنیای وب

فناوری همان آتشی است که ما در مورد آن داستانهایمان را تعریف می کنیم

از بسیاری جهات ، یک تغییر لرزه ای در داستان سرایی رخ داده است که روش عادت ما به بازاریابی را مختل می کند. بیایید در مورد معنای این روش برای بازار امروز شرکت ها فکر کنیم.

به طور خلاصه ، عادت های مردم در حال تغییر است و شرکت ها باید امروز با استفاده از تکنیک های داستان گویی سازگار شوند. در غیر این صورت ، ممکن است افراد (مشتریان بالقوه) به جایی بروند که تجربه مشتری بیشترین محبوبیت را دارد. این امر برای شرکت های B2C و B2B پیامدهایی دارد زیرا عادت های مردم هر کجا که می روند از آنها پیروی می کند.

تقریباً تا حد خستگی گفته شده است که هزاره ها به دلیل تمایل به استفاده از فناوری دیجیتال تا درجه نهم ، عامل اصلی سردرگمی هستند. چیزی که زیاد گفته نشده این است که جنرال Xers و Boomers درست پشت سر آنها هستند. تداوم فناوری ارتباطات دیجیتال ، که دوران دسکتاپ و هم اکنون به تلفن های هوشمند و تبلت ها کشیده شده است ، توضیح می دهد که چرا این یک روند نسلی است و نه یک مد.

شرکتهایی که عادتهای متغیر اجتماعی را پذیرفته اند ، موقعیت خود را برای حفظ ارتباط در این دنیای جدید ارتباطات فراگیر ، یعنی آتش سوزی های دیجیتال ، فراهم می کنند. شرکتهایی که فقط روشهای سنتی را هیجان زده می کنند ممکن است راه سختی را پیدا کنند که هیچ کس به آنها گوش نمی دهد. اگر آنها چیزی را کاملاً شنیده باشند ، در کارتون محبوب چارلی براون به نظر می رسند چیزی شبیه بزرگسالان باشند.

شاید زمان آن رسیده است که واقعیت را تأیید کنیم. همانطور که در یک وبینار اخیر که میزبان آن بودم ، نشان داده شده است تجربه مشتری خرده فروشی ، خرده فروشان احساس می کنند مجبورند که پاکت تقلید را فشار دهند (فکر کنید جمعه سیاه در شکرگذاری) زیرا میلیون ها هزار نفر تجربه خرید را با دستگاه های تلفن همراه با استفاده از داده های زمان واقعی و رسانه های اجتماعی مختل می کنند تا بهترین نتیجه را با تمرکز لیزری پیدا کنند. ظاهراً قیمت برای هزاره ها بیش از سنت ها مهم است.

با توجه به وبینار ، هزاره ها خرید را مختل می کنند: دنیای جدید خریدهای متصلو

  • 89 درصد خریداران هزار ساله از تلفن های هوشمند برای آنلاین شدن هر روز استفاده می کنند.

  • 55 درصد به رسانه های اجتماعی به عنوان منبع اصلی خود برای خرید اخبار و اطلاعات اعتماد می کنند و به راحتی از تلویزیون که در رده ششم قرار داشت پیشی گرفتند.

  • 95٪ هزاره ها همان حساسیت قیمتی سال گذشته را دارند یا بیشتر.

  • گوگل و آمازون روش مورد علاقه هزاره برای مقایسه خرید گوشی های هوشمند هستند.

  • 88 درصد خرید اینترنتی و تحویل گرفتن از فروشگاه را در نظر می گیرند تا 10 دلار در یک کالای 50 دلاری صرفه جویی کنند.

او مستقیماً در آخرین کتاب خود ، آدام ریچاردسون ، نویسنده کتاب ، به این موضوع پرداخت نوآوری X: چرا سخت ترین مشکلات شرکت بزرگترین مزیت آن است ، ریچاردسون استدلال می کند که تجربه مشتری باید به طور مداوم تغییر کند تا نیازهای مصرف کنندگان توانمند فرهنگ نابسامان امروز را برآورده کند.

در واقع ، از زمان انتشار مطبوعات گوتنبرگ در سال 1440 ، نقاط عطف زیادی در ارتباط وجود داشته است. از آن زمان ، رسانه های چاپی به آرامی رشد می کنند تا بر چشم انداز تسلط پیدا کنند تا اینکه جهان ما پر از کتاب ، مجله ، روزنامه ، بیلبورد ، پوستر و سرانجام با ارزش ترین چاپ از همه پول!

اما همه چیز در قرن بیست و یکم تغییر کرد. عناوین امروز بیشتر به جای رسانه های چاپی در صفحه های دیجیتال خوانده می شوند. بنابراین ، انقلاب ارتباطات دیجیتال چند برابر شده و همه گیر شده است به گونه ای که اکنون پیام به موقع تری نسبت به دستگاه دستی هر کجا که می رود ، ارائه می دهد.

چگونه تجارت سازگار است؟ بهترین راه ارائه ارتباطات خود به تمام روش هایی است که مردم از آن استفاده می کنند. این رویکرد برای رسیدن به مخاطب شما بازاریابی چند کاناله است. این همه انواع ارتباطات را ، چه به صورت آفلاین و چه به صورت آنلاین ادغام می کند و رسانه شما را در جایی قرار می دهد که مشتری شماست. شخصی سازی رسانه را فراهم می کند تا بتوان آن را به روشی متناسب با سبک زندگی مصرف کنندگان مصرف کرد. به گفته پزشکان بازاریابی چند کاناله ، به مکانهایی که مشتریان یا مشتریان بالقوه شما با نام تجاری شما تلاقی می کنند “نقاط لمس” گفته می شود. سرانجام ، حدود 14 نقطه لمسی مشترک وجود دارد.

یکی از نقاط لمس کمتر رایج علامت دیجیتال است. برخلاف اینترنت ، ایمیل ، تلفن همراه و سایر اشکال بازاریابی دیجیتال ، این یک نقطه تماس در حال ظهور است اما با استاندارد واقعی فاصله زیادی دارد. با این حال ، ممکن است فقط یک یادآوری باشد تا استراتژی ارتباطی خود را از کاتالیزور برای شروع صحبت مردم در مورد آتش سوزی دیجیتال خود متمایز کنید – اصطلاحاً.

در اینجا آنچه برخی از تحقیقات اخیر در مورد علامت های دیجیتال نشان می دهد:

  • طبق یک مطالعه ویدئویی مبتنی بر مکان دیجیتال توسط Arbitron ، فیلم هایی که در مکان های عمومی نشان داده می شوند توجه نزدیک به 70 درصد از مصرف کنندگان را به خود جلب می کنند.

  • داده های سامسونگ نشان می دهد که 84 درصد از خرده فروشان انگلستان بر این باورند که علامت گذاری دیجیتال آگاهی قابل توجهی از برند را ایجاد می کند – بر اهمیت حفظ نام تجاری سازگار و متمرکز بر دیجیتال برای نشان دادن داستان پویای شرکت شما تأکید می کند.

  • نظرسنجی Price-Waterhouse-Coopers نشان می دهد که خرده فروشان می توانند فشار آزمایش را با استفاده از علامت های دیجیتال برای اطلاع و سرگرمی مصرف کنندگان در هنگام انتظار کاهش دهند.

  • طبق تحقیقات NCR Global Consumer Research ، 87 درصد مشتریان خواهان راه های مشابه دسترسی به محصولات و خدمات هستند ، صرف نظر از آنلاین بودن ، تلفن همراه یا شخصی در محل فروشگاه فیزیکی. [think digital signage].

داستان شرکت شما چگونه در سال 2016 روایت می شود و آیا کسی به آن گوش می دهد؟ صرف نظر از انواع تاکتیک هایی که می توانید برای جذب مخاطب و علاقه مند کردن او به محصولات و خدمات خود استفاده کنید ، آتش سوزی های دیجیتال امروزی محلی است که اکثر مردم در آن حضور دارند. صحبت کردن ، گوش دادن و به اشتراک گذاری داستانهای آنها پس از ایجاد یک طرح ارتباطی آنلاین و سیار قوی ، علامت گذاری دیجیتال کاملاً خود را به یک استراتژی بازاریابی چند کاناله تبدیل می کند ، و ممکن است یکی از مهمترین عواملی باشد که محرک های ناشی از چیزی را که متناسب با سبک زندگی آنها باشد ، مختل می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا