دنیای وب

فواید اثبات شده سلامتی از موتور سواری یا اسکوتر آفرود

خبر خوب! “اولین آزمایش جامع تناسب اندام و فواید سلامتی سواری تفریحی برای ATV و موتور سیکلت آفرود (ORM)” اثبات می کند که این سواری به همان اندازه که احساس می شود خوب است.

در حال مطالعه

این مطالعه با حمایت مشترک دولت نوا اسکوشیا و 3 انجمن اسب سواری در طی چند سال توسط دانشکده بهداشت دانشگاه یورک انجام شد.این مطالعه با یک نظرسنجی در سراسر کشور برای تعیین رقبای “ایده آل” آغاز شد.

این اولین مرحله از این آزمایش عظیم بود.

سپس محققان 128 مسافر را مشاهده کردند که به 6 گروه تقسیم شده بودند: 3 گروه سنی ، زن و مرد. پس از تنظیم تجهیزات این سوارکاران ، آنها می توانند اثرات جسمی را اندازه گیری کنند: مصرف اکسیژن؛ خستگی عضلات ، تحرک و غیره

یافته ها

رانندگی با یک وسیله نقلیه آفرود به تلاش فیزیکی واقعی و جدی نیاز دارد. طبق استانداردهای تناسب اندام دولت کانادا ، باید بر سلامتی شما تأثیر مثبت بگذارد.

هنگام سوارکاری ، میزان استفاده اکسیژن توسط موتورسواران 3.5 یا 6 برابر بیشتر از میزان استراحت آنها بود. یعنی 600٪ بیشتر! طبق استانداردهای تعیین شده توسط کالج پزشکی ورزشی آمریکا ، این یک فعالیت بدنی نسبتاً شدید است.

همان شدت متوسط ​​قلب را تحت فشار قرار داده و عضلات را خسته می کند. چقدر؟ تقریباً به همان میزان ورزش های فردی دیگر که با سرعت خود انجام می دهید ، مانند اسکی ، گلف یا کوهنوردی.

یک پرواز ATV معمولی 2-3 ساعت بود. ORM 1-2 ساعت بود. مقدار کار مورد نیاز در قسمت بالاتنه و بازوها ، اگر به طور منظم انجام شود ، برای افزایش عضله اسکلتی و تناسب اندام اسکلتی کافی است. و برای شروع دستیابی به این افزایش چقدر باید مرتباً سوار می شدند؟ یکبار یا دوبار در هفته!

بیگی

محققان همچنین به بالا بردن احساسات که مردم همیشه در مورد آن صحبت می کنند اشاره کردند: “بهبود کیفیت زندگی و کاهش استرس”. این باعث تعجب سواران نشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا