دنیای وب

فیس بوک در مقابل گوگل: کدام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تأثیر بهتری در تجارت دارند؟

اینترنت در تجارت امروز نقش بسزایی دارد. ظرفیت های عظیم موجود در جهان می تواند از هر نوع مشاغلی بهره مند شود. با جهانی شدن دنیای بازاریابی الکترونیکی ، هر شرکتی می تواند امروز از قدرت اینترنت استفاده کند. روش های زیادی وجود دارد که آنها می توانند برای چشم انداز بهتر و سود بیشتر تجارت خود را با موفقیت ارتقا دهند. اگرچه استفاده از این سیستم عامل ها بسیار آسان است ، اما برای درک و استفاده از سیستم عامل صحیح به درجاتی از توانایی نیاز دارند.

از همه این ها ، فیس بوک و گوگل با ارائه ویژگی ها و امکانات مختلف به کاربران خود ، جای خود را گرفته اند. از ابتدای سفر ، فیس بوک و گوگل رقبای سرسختی بوده اند. همانطور که نبرد با آنها در جریان است ، اغلب انتخاب بسیاری از تبلیغ کنندگان برای مکان تمرکز ممکن است دشوار باشد. اگرچه درست است که تبلیغات یا ایجاد ارزش تجاری در فیس بوک دارای مزایای منحصر به فردی است ، اما به روشی متفاوت از تبلیغات در Google Ad-Words نیاز دارد.

فیس بوک یا گوگل؟

اساساً ، از دیدگاه بی طرفانه ، باید تاکتیک های تجاری او را هم در فیس بوک و هم در گوگل شروع کرد. اگر می خواهید یک تجارت موفق داشته باشید ، پس باید از طریق همه بسترهای ممکن به تجارت خود نزدیک شوید. برخی شباهت ها در تبلیغات در هر دو سیستم عامل و همچنین تفاوت های عمده وجود دارد.

شباهت ها:

هر دو سیستم مخاطبان بالقوه واقعی و گسترده ای دارند. شما می توانید همزمان با استفاده از این ویژگی ها به چندین نفر دسترسی داشته باشید.

هر دو به طور عمده کانال های تبلیغاتی PPC هستند. در حالی که سعی می کنید در سراسر سیستم عامل تبلیغات کنید ، از آنها هزینه کسر می شود.

اگرچه هر دو روی الگوهای تبلیغاتی پولی تمرکز دارند ، اما برخی از ابزارهای بازاریابی آنلاین رایگان را نیز ارائه می دهند. شما می توانید از ویژگی های صفحه طرفداران Facebook در Facebook استفاده کنید ، در حالی که در Google ، می توانید Business Pages را در + Google بررسی کنید. هر یک از این صفحات مشخصات یکسانی را ارائه می دهند. این صفحات نیازی به پرداخت هزینه به کاربران ندارند. اگرچه این صفحات رایگان هستند ، اما همچنان مکانهای مناسبی برای تبلیغ هر نام تجاری و همچنین محصولات جدید هستند.

شما فقط باید هدف را بفهمید. فقط قبل از تبلیغ هر کالایی یا قبل از ایجاد ارزش تجاری ، به دقت به هدف فکر کنید.

تفاوت:

فیس بوک معمولاً یک جلسه طولانی مدت در مقایسه با جلسه جستجوی عادی گوگل ارائه می دهد. به کاربر در ایجاد آگاهی از برند کمک می کند. به همین دلیل است که بیشتر کاربران ترجیح می دهند فیس بوک پیام خاصی را درباره Google ارسال کند

فیس بوک به تبلیغ کنندگان برخی از ویژگی های منحصر به فرد مانند هدف قرار دادن یک گروه خاص را می دهد. از طریق این بستر می توان مخاطبان علاقه مند را به راحتی هدف قرار داد.

در حالی که فیس بوک برخی از روش های نمایش آگهی های سنتی را ارائه می دهد ، Google Ads روش دیگری در گزینه های تبلیغاتی مانند Google Display Network ارائه می دهد. این برنامه GEO-TAGGING و ویژگی ها و توابع بیشتری را ارائه می دهد.

تحقیقات زیادی نشان می دهد که Google بهترین انتخاب برای نمایش تبلیغات است. این دارای عملکرد برتر CPC و گزینه های هدفمند تبلیغاتی بهبود یافته است. علاوه بر این ، این مجموعه طیف گسترده ای از قالب های تبلیغاتی را دارد که فیس بوک فاقد آنهاست. بنابراین ، برای یک راه اندازی بهتر است هر دو را امتحان کنید و دریابید که چه چیزی برای مارک های شما بهتر است.

چرا + Google ارزش بیشتری ایجاد می کند؟

فیس بوک از نظر داده های آشنا در مورد فیلم های مورد علاقه ، کتاب ها ، نمایش های تلویزیونی و موارد دیگر برای تبلیغات دارای مزیت است در حالی که گوگل قصد دارد با استفاده از Google+ پول خود را به فیس بوک عرضه کند.

Google به کاربران خود این امکان را می دهد که اطلاعات شخصی کاربر بیشتری را جمع آوری کنند ، و همچنان که کاربران هنگام بررسی ایمیل ، استفاده از Google+ و مرور وب در حساب خود وارد سیستم می شوند. یک تحقیق اخیر پیش بینی کرده است که به زودی داده های کاربر Google از نظر ارزش از فیس بوک پیشی خواهد گرفت.

Google یک ویژگی منحصر به فرد دارد که در فیس بوک موجود نیست و این ویژگی جستجوی آن است. وقتی صحبت از جستجوی وب می شود می توان از این مزیت بهره برد. اصولاً ، Google به دلیل ویژگی جستجوی خود معروف است و SEARCH GIANT است. علاوه بر این ، AdWords مکان ایده آل برای مشاغل مورد نظر برای کلیک و تبدیل محصولات خاص است. اگرچه گوگل غالباً هدف خاصی را در ذهن خود دارد ، اما فیس بوک به کاربران خود اجازه می دهد با دوستان خود پاتوق و گپ بزنند.

اساساً ، فیس بوک به هر شرکتی روشی منحصر به فرد برای برقراری ارتباط با کاربران خود در سطح اجتماعی و شخصی و در فضایی صمیمی و صمیمی ارائه می دهد. اما افرادی که به نیازهای خاص بیشتری مانند خرید نیاز دارند از Google کمک می گیرند.

جالب ترین واقعیت این است که “CLICK-THROUGH-RATES” فیس بوک 1000 برابر کمتر از کمپین Google برای همان هدف است.

ارزش یادداشت های گوگل:

شناخته شده است که این یکی از گزینه های تبلیغاتی قدرتمندی است که فیس بوک ارائه نمی دهد. به عنوان هدف گذاری شناخته می شود. شامل نمایش تبلیغات به کاربران براساس فعالیت قبلی وب در وب سایت شما. به طور کلی ، این یک ویژگی عالی است که به تبلیغ دهندگان امکان می دهد کاربران را دنبال کنند و از طریق شبکه بزرگ سایت های شریک Google به آنها تبلیغ دهند.

حرکت ترافیک:

ترافیک ویژگی مهم دیگر است. این قادر است محبوبیت برند شما را نیز افزایش دهد. فیس بوک تمایل دارد بیشتر از حد معمول بازدید کند + Google+، اما گوگل واسطه ای است که وقتی می خواهد ترافیک را به سمت تجارت شما هدایت کند از تمرکز آنها استفاده می کند.

نگرانی های حریم خصوصی:

حریم خصوصی روز به روز به یک مشکل فزاینده برای کاربران اینترنت تبدیل می شود. مدت طولانی است که فیس بوک با تغییر تنظیمات حریم خصوصی پیش فرض کاربران تهدید می شود. بنابراین ، در فیس بوک ، کاربر اطلاعات خصوصی بیشتری نسبت به قبل به اشتراک می گذارد. گوگل عملکرد بهتری نداشته است. انتقادات شدیدی را به دلیل در نظر گرفتن سیاست های رازداری جداگانه برای هر سرویس Google در یک خط مشی رازداری جدید و جامع Google دریافت می کند.

نتیجه:

هر شرکتی که بخواهد از توسعه آگاهی از برند و توسعه پیام رسانی برای علاقه خاصی برخوردار شود ، باید Facebook را هدف قرار دهد. اما گوگل مکانی برای تمرکز بر تبلیغات است. شاید بدانید که Google مجموعه ای از ویژگی های تبلیغاتی و گزینه های زیادی دارد و می تواند نتایج خاص تری را برای شما فراهم کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا