دنیای وب

قانون شتاب – برنامه های موفق مبتنی بر نوآوری نیستند ، بلکه بر اساس روند ساخته می شوند

فاضل موج در اقیانوس و جهت جزر و مد است.

مد سر و صدای زیادی می شود و روند بسیار کم می شود.

مانند موج ، یک تازگی بسیار واضح است اما خیلی سریع بالا می رود. مانند روند جزر و مد ، روند نزولی تقریبا نامرئی است اما در طولانی مدت بسیار قوی است.

Fad یک پدیده کوتاه مدت است که ممکن است سودآور باشد ، اما Fad به اندازه کافی طولانی نمی ماند تا بتواند یک شرکت خوب را ارائه دهد. علاوه بر این ، این شرکت اغلب تمایل دارد آماده شود که انگار مد مد است. در نتیجه ، این شرکت اغلب با بسیاری از کارمندان ، امکانات تولید گران قیمت و شبکه های توزیع گیر افتاده است.

از طرف دیگر ، مد همان چیزی است که خودش را تکرار می کند. این نمونه ها شامل دامن های کوتاه زنانه و لباس های دو پستان برای آقایان است. دنباله دار هالی مد است زیرا هر 75 سال یکبار بر می گردد.

هنگامی که مد از بین می رود ، این شرکت اغلب در معرض شوک عمیق مالی قرار دارد. اتفاقی که برای آتاری افتاد از این نظر بارز است. و ببینید که چگونه صنایع کولیکو با بچه ها کلم کار می کند. آن چیزهای خانگی به بازار آمد و شروع به برخاستن کرد. استراتژی Coleco فرمول کودک برای همه چیزهایی بود که آنها سزاوار آن بودند.

صدها نفر از کلم های تازه وارد فروشگاه های بازی را تحت فشار قرار دادند. مدادها ، مدادها ، جعبه های رنگ آمیزی ، اسباب بازی ها و لباس ها. دو سال بعد ، Coleco به فروش 776 میلیون دلاری و سود 83 میلیون دلاری دست یافت. سپس کف تخته کلم بچه ها افتاد. چند سال بعد ، کولیکو وارد فصل یازدهم شد.

کولیکو درگذشت اما بچه ها در آنجا زندگی کردند. به دست Hasbro ، کلم بچه ها اکنون به صورت محافظه کارانه و با عملکرد خوب اداره می شود.

پارادوکس اینجاست. اگر شما در حال تجربه یک تجارت سریع هستید ، با تمام خواص یک گشاد ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید مرطوب کردن مد روز است. با مرطوب کردن بدعت ، بدعت گسترش می یابد و بیشتر شبیه به یک روند می شود.

شما این را در زمینه بازی مشاهده می کنید. برخی از دارندگان بازی داغ می خواهند نام بازی داغ را بر همه چیز بگذارند. نتیجه این است که به یک بدعت عظیم تبدیل می شود که باید به هم بخورد. وقتی همه لاک پشت نینجا دارند ، دیگر کسی آن را نمی خواهد.

لاک پشت نینجا نمونه خوبی از بدعت است که با عجله فرو می ریزد زیرا صاحب مفهوم حریص شده است. مالک به جای دلسرد کردن آن ، بدعت را ترغیب می کند.

از طرف دیگر ، عروسک باربی یک روند است. هنگامی که یک سال پیش باربی اختراع شد ، این عروسک به شدت در مناطق دیگر به بازار عرضه نشده است. در نتیجه عروسک باربی به یک روند طولانی مدت در زمینه بازی تبدیل شده است.

موفق ترین هنرمندانی که ظاهر خود را کنترل می کنند. آنها خود را اغراق نمی کنند. آنها همه جا نیستند. آنها استقبال خود را نمی کنند.

مدیر الویس پریسلی ، سرهنگ پاركر ، كوششی آگاهانه برای محدود كردن تعداد حضورها و ثبت سوابق پادشاه انجام داد. در نتیجه ، هر بار که الویس ظاهر می شد ، رویدادی با تأثیر بسیار بود. خود الویس نیز با گرفتن دوز زودرس و سرکوب شدید آینده ، همانند مریلین مونرو و جیمز دین ، ​​در این استراتژی سهیم بود.

جمع بندي ها را فراموش كنيد. و هنگامی که به نظر می رسد ، سعی کنید آن را مرطوب کنید.

اما بهترین و سودآورترین کار برای سوار شدن در بازاریابی یک روند طولانی مدت است.

زمان لازم است ، اما بسیاری از پیشگامان بازاریابی اینترنتی قانون شتاب را یاد می گیرند. آنها یاد می گیرند با استفاده از ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی و تحقیقات کلمات کلیدی ، با بازار هدف آشنا شوند ، زیرا می دانند که نمی توانند حدس بزنند که بازار چه چیزی می خواهد و استفاده از همه اعتیاد به مواد مخدره دشوار است. آنها سخت تلاش می کنند تا یک سفارش طولانی مدت برای محصول خود نگه داشته و به طور کامل تقاضا را برآورده نکنند … آنها نادر را تحمیل می کنند.

به نظر می رسد آسان است اما بازاریابی یک بازی آماتور نیست. بازاریابی نبرد محصولات نیست. همه چیز مربوط به استراتژی است که شما برای بهره گیری از قانون شتاب استفاده می کنید ، زیرا برنامه موفقیت آمیز مبتنی بر نوآوری نیست ، بلکه مبتنی بر روندها است.

شما می توانید با خواندن مقالات دیگری که در چند هفته آینده در دسترس هستند ، درباره بازاریابی اینترنتی و مشاغل مستقر در خانه اطلاعات کسب کنید.

سرانجام ، یک کتاب عالی برای خواندن 22 قانون ثابت بازاریابی Ries & Trout است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا