دنیای وب

قدرت رسانه های اجتماعی برای رشد مخاطبان شما

اگر مانند یک کاربر متوسط ​​اینترنت هستید ، سهم خود را از زمان خود صرف اردو زدن در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و وبلاگ ها می کنید.

گرچه ممکن است احساس کنید بهترین کار این است که وقت خود را صرف کار روی نسخه خطی بعدی خود کنید ، اما حقیقت این است که به عنوان یک نویسنده خود منتشر شده با حضور پررنگ در شبکه های اجتماعی ، برای جذب و رشد مخاطب وفادار بیش از هر زمان دیگری مهم است.

رسانه های اجتماعی به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شده اند و اگر روند دو دهه گذشته نشانه ای از آن باشد ، با خیال راحت می توانیم فرض کنیم که اینجا برای ماندن باقی مانده است و به عنوان یک ابزار قدرتمند بازاریابی به پیشرفت خود ادامه می دهد.

به جای مشاهده حساب های شبکه های اجتماعی خود به عنوان یک حواس پرتی ، به سراغ دیدن آنها به عنوان روش های موثر و مقرون به صرفه برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و ایجاد روابط با آنها در طول زمان بروید.

آیا استفاده از شبکه های اجتماعی در واقع فروش کتاب را افزایش می دهد؟

بسیاری از نویسندگان و ناشران از ایجاد و پایبندی به یک استراتژی طولانی مدت در شبکه های اجتماعی خجالتی هستند زیرا فکر نمی کنند این کار به آنها کمک کند کتاب بیشتری بفروشند.

اما یک نگاه دقیق تر بیندازید ، درک اینکه چرا این روند فکری بسیار عمیقاً دارای نقص است و چگونه می تواند منجر به از دست رفتن بسیاری از فرصت های ارزشمند شود آسان خواهد بود.

اگرچه درست است که رسانه های اجتماعی به طور کلی کانالی برای فروش فعال کتاب مانند سبد خرید تجارت الکترونیکی یا بستری اختصاصی برای فروش کتاب نیستند ، اما به خوبی می تواند به عنوان روشی برای گسترش گسترده تبلیغات کتاب های شما استفاده شود.

وقتی پیام شما با افراد مناسب طنین انداز می شود ، باعث می شود نام تجاری شما به سرعت از طریق دهان به دهان در معرض دید قرار گیرد.

همچنین روابط شما با گروهها بر اساس علایق مشترک ایجاد و تعمیق می یابد و به شما امکان می دهد راهی آسان برای شناختن به چشم اندازهای خود داشته باشید که قبل از ظهور رسانه های اجتماعی امکان پذیر نبود.

نکته نهایی این است که اگر می خواهید کتاب بیشتری بفروشید ، برای دستیابی به این هدف به یک پایگاه خواننده بزرگتر و وفادارتر نیاز دارید.

اگر شما با یک برنامه بازاریابی جامع ترکیب کنید ، رسانه های اجتماعی ممکن است ابزاری باشند که سریعتر به شما برسند.

چگونه شبکه های اجتماعی به شما کمک می کند خوانندگان بیشتری داشته باشید

استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از یک استراتژی جامع بازاریابی می تواند به افزایش تعداد مخاطبان کمک کند و به شما امکان فروش کتاب های بیشتری را بدهد ، اما چگونه؟

روش های مختلفی وجود دارد که شبکه های اجتماعی شما را با افراد مناسب متصل می کند و چشم انداز شما را افزایش می دهد.

  • این به تبلیغ برند شما کمک می کند

شناخت برند یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی است.

وقتی شخصی از مخاطبان شما پیام بازاریابی را می بیند یا می شنود و بلافاصله آن را با شما و کتابهایتان ارتباط می دهد ، می دانید که یک مارک تجاری معتبر دارید.

تولید آگاهی از نام تجاری شما هنگامی که کتابها و خودتان را در چندین سیستم رسانه اجتماعی با استفاده از پیامهایی که دارای عناصر سازگار برند هستند تبلیغ می کنید ، بسیار آسان تر می شود.

  • به راحتی می توانید به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید

یکی از بهترین موارد در مورد شبکه های اجتماعی این است که دریافت مخاطب و ارجاع از مخاطب موجود آسان است.

اشتراک پست ها ، فیلم ها ، عکس ها و توییت ها با یک کلیک به شما امکان می دهد پیام خود را به سرعت به مخاطبان جدید منتقل کنید. اگر این مشتریان بالقوه جدید آنچه را می بینند یا می شنوند دوست دارند ، دنبال کردن شما در پیام های آینده به سادگی کلیک یک دکمه است.

  • می توانید میزان مراجعه به وب سایت و لیست ایمیل خود را افزایش دهید

رسانه های اجتماعی ابزاری عالی برای بازگشت بازدید به وب سایت شما هستند.

این بخش مهمی از استراتژی بازاریابی طولانی مدت شماست زیرا به شما امکان می دهد شرایطی را ایجاد کنید که در آن بتوانید با مشتریان بالقوه ای که احتمالاً فقط یک بار به وب سایت شما مراجعه می کنند ، یک ارتباط مداوم برقرار کنید و سپس برای دیدن دوباره آنها کلیک کنید.

  • به شما امکان می دهد مدارک اجتماعی را جمع آوری کنید

در دوره مدرن ، مصرف کنندگان باهوش تر از هر زمان دیگری هستند. مصرف کنندگان به جای اینکه به شما قول دهند که کتابهای شما به اندازه کافی خوب هستند که بتوانند علاقه آنها را تضمین کنند ، قبل از خرید از همتایان خود برای دریافت بازخورد در مورد پیشنهادات شما چشم پوشی می کنند.

اگر کتاب های شما زندگی کسی را به اندازه کافی بهبود بخشیده یا تغییر داده اند تا تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند ، این بسیار قدرتمند است.

یکی از م mostثرترین اشکال اثبات اجتماعی بررسی ها و توصیفاتی است که می تواند افراد بیشتری را به باور و علاقه به برند شما ترغیب کند.

  • روابط را برقرار و تعمیق می کند

یکی دیگر از جنبه های شگفت انگیز رسانه های اجتماعی این است که به شما امکان می دهد یک طرفدار وفادار ایجاد کنید و به عنوان سفیران نام تجاری خود تبدیل شوید.

اگر افراد کافی را زیر چتر یک علاقه مشترک دور هم جمع کنید ، تعجب آور خواهد بود که آنها با چه سرعتی می توانند سازماندهی و ابتکار عمل را برای حمایت و پخش پیام شما به سایر افراد همفکر ارائه دهند.

  • ارتباط با تأثیرگذاران را تسهیل می کند

رسانه های اجتماعی امکان ارتباط با هر کس در جهان ، از جمله با نفوذترین افراد در فضای شما را آسان کرده است.

یک استراتژی بازاریابی شگفت انگیز برای افزایش سریع خوانندگان شما شامل استفاده از مخاطبان تأثیرگذار است.

به اپرا که یکی از با نفوذترین افراد در جهان است فکر کنید و واقعاً شروع به درک این می کنید که رسانه های اجتماعی بالقوه باید مخاطبان خود را به سادگی با شناختن شخص دیگری رشد دهند.

  • اثر ویروسی

جنبه ویروسی اینترنت این امکان را به خود نویسندگان منتشر شده می دهد که بتوانند از طریق اشتراک مشترک از نظیر به نظیر به سرعت و به طور گسترده در بازار نفوذ کنند.

این اغلب اتفاق نمی افتد ، اما اگر به طریقی موفق به آکورد مناسب مخاطبان خود شوید ، ممکن است پیام خود را به صورت شدید در اینترنت پخش کنید.

این امر باعث می شود که در مدت زمان بسیار کوتاهی در معرض تعداد زیادی از افراد جدید قرار بگیرید.

  • پیش فروش چشم اندازهای خود آسان تر است

رسانه های اجتماعی قدرتمند هستند زیرا به شما امکان دسترسی سریع و مستقیم به مخاطبان خود را می دهند.

به طور م effectivelyثر از آن استفاده کنید ، و می توانید پیام های الهام بخش ، آموزشی و سرگرم کننده ای را فراتر از مرزهای کتاب خود به خوانندگان خود تحویل دهید.

برای نویسندگان خود چاپ شده که روی انواع غیر داستانی نوشتن تمرکز دارند ، این می تواند به ویژه ارزشمند باشد. با این حال ، برای همه نویسندگان ، شبکه های اجتماعی فرصتی منحصر به فرد برای نمایش مواردی که برند شما را متفاوت و منحصر به فرد می کنند ، به شما می دهد.

شما با دادن نقل قول ها و پیش نمایش از آنچه اتفاق می افتد ، به طور مداوم در حال پیش فروش مخاطبان خود هستید. از طریق برقراری ارتباط منظم و ارزش گذاری برای مشتریان بالقوه خود ، آنها را به خرید کتاب های خود هر زمان که منتشر می شوند نزدیک می کنید.

با گذشت زمان ، میزان هیجان و اشتیاق شما در خوانندگان خود را نسبت به پیام ، نام تجاری و در نهایت کتاب خود افزایش می دهید.

  • شخصیت خود را نشان دهید و یک فرد واقعی باشید

چندی پیش ، نویسندگان به عنوان موجوداتی ناشناس پنهان می شدند که در پشت پرده های آهنی شرکت های انتشاراتی خود پنهان شده اند.

امروزه ، با ظهور شبکه های اجتماعی و این واقعیت که بسیاری از نویسندگان توسط خود پست ارسال می کنند ، همه تغییر کرده است.

اکنون خوانندگان انتظار دارند شخصی را که پشت این نسخه خطی است بشناسند و شبکه های اجتماعی بهترین راه برای این کار است.

شما می توانید اجازه دهید صدا و شخصیت واقعی شما درخشان شود و به مخاطبان خود بفهمانید که شما یک انسان واقعی هستید با افکار و احساساتی مانند احساسات و احساسات آنها.

همه این عوامل منجر به افزایش تدریجی تعداد لیدهایی می شود که آماده و آماده خرید هستند ، که در نهایت به این معنی است که شما بیش از آنچه معمولاً از طریق کانال های بازاریابی خود انجام می دهید تبلیغ نمی کنید ، اما با تلاش خود خوانندگان و فروش بیشتری را به دست می آورید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا