دنیای وب

قدرت قصه گویی برای بازاریابی محتوا

3 راه آسان برای افزایش اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی

روزگاری استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما به شدت در به اشتراک گذاشتن پیوندها به محتوای شخص ثالث با مخاطبان خود متمرکز شد. خوب آن روزها به پایان رسیده است ، و اگر می خواهید در محیط شلوغ و پر سر و صدا اینترنت ایستادگی کنید ، باید روی گفتن داستان برای بازاریابی محتوا تمرکز کنید.

همه ما عاشق یک داستان قانع کننده هستیم. این یک ماجراجویی ، کمدی یا افسانه باشد. داستان بر احساسات مردم تأثیر می گذارد ، که ما بازاریابان می دانیم می توانند در تصمیم گیری در مورد وفاداری در خرید و فروش تأثیر بگذارند.

به گفته جنیفر آکر ، روانشناس و استاد دانشگاه استنفورد ، این داستانها تا 22 برابر واقعیت ها فراموش نشدنی هستند.

در اینجا یک مثال عالی از نحوه الهام بخشیدن به یک داستان وفاداری پرشور و به اشتراک گذاری ، تبلیغ و افزایش رسانه های اجتماعی وجود دارد. SoulCycle یک استودیوی نخ ریسی مدرن است که افراد را مجبور می کند با استفاده از روایت عاطفی ، طبقه ای گران قیمت را تجربه کنند.

این همچنین نمونه ای از قرار دادن نام تجاری است ، اما SoulCycle آن را به عنوان یک قطعه محتوا در سیستم عامل های آنلاین و در دیواره های استودیویی استفاده کرد:

چگونه می توانید داستان گویی را در تلاش های بازاریابی مشاغل خود بگنجانید؟ در اینجا 3 روش آسان برای شروع کار آورده شده است:

1. چراغ ، دوربین ، درگیری

یکی از بهترین راه ها برای گفتن داستان های جالب ، فیلمبرداری است. شما اخیراً در دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی در سن دیگو شرکت کرده اید ، و این شاید بزرگترین راه گشایی باشد: اگر می خواهید تعامل خود را با رسانه های اجتماعی افزایش دهید ، باید روی ویدیو تمرکز کنید.

من می دانم که برخی از نفرت از جلوی دوربین متنفر هستند ، اما راه های مختلفی برای آسان تر کردن آن وجود دارد.

به عنوان مثال ، اگر شما مربی مادام العمر هستید ، می توانید فیلم های کوتاه ایجاد کنید تا به سؤالات متداول که مشتریان شما با آنها روبرو هستند مانند من در حرفه صحیح پاسخ دهید؟ چگونه می توانم در رابطه خود شادتر باشم؟

صحبت کردن در مورد آنچه می دانید طبیعی و راحت است و ممکن است واقعاً از آن لذت ببرید.

می توانید در یک میز ، بیرون با یک فنجان قهوه بنشینید … هر آنچه شما را آرام می کند و زیبایی زیبایی را برای دیدن افراد ایجاد می کند.

اگر هنوز سر خود را تکان می دهید ، در مورد ایجاد فیلم با سایر کارشناسان (نه رقیب) یا استفاده از تصاویر و متن برای گفتن یک داستان کوتاه ، چطور؟ مربی زندگی می تواند نقاشی ها را با نقل قول های الهام بخش موسیقی تنظیم کند یا طلوع آفتاب زیبا را به تصویر بکشد و از طرفداران خود بپرسد: امروز از چه چیزی سپاسگزار هستید؟

این که آیا شما از Facebook Live استفاده می کنید یا کلیپ های 15 ثانیه ای را برای اشتراک گذاری در اینستاگرام خود ایجاد می کنید ، از سیستم عامل هایی استفاده کنید که مخاطبان مورد نظر از آن استفاده می کنند و شروع به تصویربرداری می کنید!

2. پیوندها را در فیس بوک بررسی کنید

اکنون مشخص شده است که اگر پیوندی را وارد کنید ، فیس بوک دسترسی به پست شما را محدود می کند. وقتی پستی را بدون لینک ارسال می کنید ، پست شما بسیار بالاتر است. ما این اتفاق را دیدیم و به همین ترتیب روشهای بازاریابی فیس بوک را تغییر دادیم.

این فقط فیس بوک نیست که نمی خواهد دسته ای از لینک ها را ببیند – بلکه مخاطبان شما هستند. مردم عاشق تعامل با یک برند و گفتگوهای واقعی هستند ، نه فقط یک جریان ثابت از پیوندها به محتوای مرتبط.

شما می توانید با ایجاد فیلم هایی با عبارات تماس به اقدام ، ایجاد تمرکز بیشتر روی مشکلات و راه حل های محصولات و خدمات خود و ایجاد سؤال به دنبال کنندگان خود که می خواهند به آنها پاسخ دهید ، پیوندهای خود را محدود کنید.

3. بشریت بیشتری اضافه کنید

من در کنفرانس شنیدم کلمه “انسان دوستانه”. این ایده ساده است که خودتان بتوانید با مخاطبان خود ارتباط مستقیمی برقرار کنید.

واربی ​​پارکر یک شرکت عینک مقرون به صرفه است که در زمینه برندسازی بشریت متمرکز شده است. آنها هرگز با گفتن چیزی مثل “ما عینک آفتابی ارزان قیمت را به همه خانواده می فروشیم طرفداران خود را به بازار عرضه نکنیم!”

درعوض ، داستانی را که در تمام کانالهایشان استفاده کرده اند بررسی کنید:

“همه ایده ها با مشكل شروع می شوند. ما عینك ساده و گران قیمت داشتیم. دانش آموزانی بودیم كه یكی از ما در سفر روی پشت عینك خود را گم كرد. هزینه تعویض آنها به حدی بود كه او ترم اول دبیرستان را بدون آنها گذراند ، خیره شد و شکایت كرد. (ما آن را توصیه نمی كنیم). ) ما تجربه های مشابهی را تجربه کردیم ، و متحیر شدیم که پیدا کردن یک جفت لاستیک فوق العاده که کیف های ما را برهنه نمی گذارد چقدر دشوار بود. گزینه ها کجا بودند؟ “

به یاد داشته باشید که گفتن یک داستان قرار نیست ابزاری برای فروش باشد! البته هدف نهایی شما افزایش سود و فروش شماست ، اما هدف شما باید ایجاد روابط محکم با مشتریان و جامعه بصورت آنلاین باشد. اگر این کار را به خوبی انجام دهید ، بقیه دنبال خواهند شد.

شما هیچ راهی با کلمات ندارید ، یا زمان مناسبی برای انجام تمام وظایف خود دارید ، نه اینکه بخواهید روی افزایش پیروان و اشتراک گذاری تمرکز کنید؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا