دنیای وب

قدرت وب 2.0 – کاری کنید که برای شما کار کند

وب 2.0 چند سالی است که وجود دارد، و اگرچه تعریف آن آسان نیست، بسیاری از افراد با موفقیت زیادی از آن استفاده می کنند. وب 2.0 به عنوان نسل دوم تعامل اینترنتی در نظر گرفته می شود که یک اصطلاح بسیار گسترده و در عین حال بسیار قدرتمند است.

با افزایش روز به روز تعداد مشاغل آنلاین، استفاده از قدرت وب 2.0 برای موفقیت آنها ضروری است. اینترنت خیلی بیشتر از یک ابزار جستجو شده است. جایی که مردم برای گفتگو، تجارت، خرید و زندگی خود جمع می شوند.

در روزهای قبل از اینترنت، راه اصلی برای موفقیت یک تجارت، انتشار کلمه مناسب در سطح جامعه بود، و اگر از این نظر به آن نگاه کنید، زمان ها چندان متفاوت نیستند. وب 2.0 اینترنت را از یک ابزار به یک جامعه بین المللی تبدیل کرده است.

روشی که امروزه یک کسب و کار آنلاین موفق است، برقراری ارتباط با مشتریان خود از طریق برنامه های کاربردی مختلف است. فقط با وبلاگ نویسی هفتگی و ارتباط با مشتریان خود، می توانید یک پایگاه کاملاً جدید مشتری جذب کنید. اکنون یک قدم جلوتر بروید و وبلاگ خود را در سایتی مانند Technorati بنویسید که کاربران بتوانند آن را به عنوان “مورد علاقه” علامت گذاری کنند و شما می توانید یک طرفدار زیر ایجاد کنید.

فقط از متن در وب سایت خود استفاده نکنید، بلکه از ویدیو و صدا برای شخصی تر کردن پیام خود استفاده کنید. سپس آن‌ها را در فهرست‌های رسانه‌های اجتماعی مانند یوتیوب آپلود کنید و به پادکست تبدیل کنید تا مردم بتوانند در آی‌پاد به آن‌ها گوش دهند.

از سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و مای اسپیس برای ایجاد گروه و تبلیغ محصولات یا خدمات خود در آنجا استفاده کنید. اینها به شما این امکان را می دهد که برای همه دوستان خود پیام های کلی ارسال کنید تا آنها را از چیزها، تغییرات یا رویدادهای جدید مطلع کنید.

به افراد اجازه دهید نظرات خود را در وب سایت یا وبلاگ شما بگذارند تا بتوانید شخصاً با آنها ارتباط برقرار کنید و ایده های مورد نیاز برای بهبود کسب و کار خود را دریافت کنید.

راه های بی شماری برای استفاده از قدرت وب 2.0 به نفع کسب و کار شما وجود دارد. این برنامه ها و برنامه ها نه تنها مشتریان شما را ایجاد می کنند، بلکه سرگرم کننده و آسان برای استفاده هستند. نکته کلیدی تعامل کاربر است، بنابراین از آنجا خارج شوید و با جامعه خود ارتباط برقرار کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا