قصه هایی از بازاریابی آنلاین دخمه 8-تأثیر بی سابقه بازاریابی محلی دخمه

یک کسب و کار محلی B2C برای باز ماندن باید روی چه چیزی تمرکز کند

از زمان ورود COVID-19 به زندگی ما ، واکنش های زیادی در مورد رسانه های اجتماعی در مورد رویداد #ShopLocal وجود دارد. من هم در تیم کمدی بودم – آیا شما در مورد شما هستید؟

اما وقتی فشار وارد می شود ، آیا با استفاده از همه فروشهای خوشمزه ای که در طول تعطیلات رخ می دهد ، در حالی که به واردات از آمازون یا فروشگاه های بزرگ دیگر کشورها ادامه می دهید ، در واقع مشغول خرید محلی هستید یا در حال پیاده روی در پیاده رو هستید؟

مشکلی نیست. من فکر می کنم بسیاری از ما ، از جمله خودم ، مقصر هستیم.

که مرا به این دلیل سوق می دهد که چرا این قطعه را می نویسم …

مشکلی در پشتیبانی محلی: بعضی اوقات انجام آن آسان نیست.

مطالب پربازدید کاربران

روز دیگر ما به بخشی از BBQ نیاز داشتیم. ما با چند مغازه تماس گرفتیم و هیچ کس قسمت مورد نیاز ما را نیاورد.

آمازون چنین کرد. و ما فردا آن را دریافت می کنیم.

شنبه گذشته من در حمایت از مشاغل محلی گره خورده و مصمم بودم و شروع به خرید بسیاری از هدایا در لیست کریسمس خود کردم.

به طور خلاصه ، این چیزی است که من پیدا کردم:

  • من 45 دقیقه رانندگی کردم و برگشتم و 10 دلار حمل و نقل را برداشتم ، بنابراین می توانم 10 دلار پس انداز کنم.
  • به دلیل COVID-19 ، من مجبور شدم بیرون ، در سرما ، 10 دقیقه قبل از ورود به فروشگاه بایستم و اطراف را نگاه کنم.
  • در آن سوی خیابان فروشگاه دیگری است که می خواهم آن را بررسی کنم. دو برابر صف بنابراین من این ایده را منتقل کردم.
  • یک فروشگاهی که من واقعاً می خواستم به آن بروم (و از آن پشتیبانی کنم) ساعت 2 بعد از ظهر بسته شد. ساعت 2:30 به آنجا رسیدم.
  • در تعطیلات در دو فروشگاه مواد غذایی که به آنها مراجعه کردم بخشی از لیست کارهایشان بود. دوباره ، به دلیل طاعون ، آنها مجبور شدند قفسه را در وسط بردارند تا مسافت جامعه را در خود جای دهند.
  • فقط یک فروشگاه کوچک ویژه دیگر یکبار به یک مشتری اجازه ورود داد و دو نفر جلوی من بودند. وقت کافی نیست ، بنابراین به ماشینم برگشتم.
  • و مرا با فشار ناشی از برخورد با ترافیک و یافتن توقفها شروع نکن …

من چهار ساعت سفر کردم و تمام تلاش خود را برای حمایت از مردم محلی انجام دادم اما این کاملا اشتباه بود! ناگفته نماند که وقتی به خانه رسیدم چقدر خسته شدم.

حالا ، با روحیه شفافیت کامل ، به یک سوپرمارکت رفتم و فکر کردم چه؟

به دلیل بزرگی سوپرمارکت در درب صف نیست.

من واقعاً آنچه را که می خواستم پیدا کردم.

همچنین وقتی تلفنم در راستای خریدم بود ، 30٪ تخفیف پیدا کردم.

و در عرض چند دقیقه داخل و خارج شدم.

رقابت با آن برای مشاغل کوچک محلی دشوار است.

اما اگر می خواهند زنده بمانند مجبورند این کار را انجام دهند.

فروشگاه های جعبه بزرگ ، از جمله آمازون ، انتخاب رقابتی و قیمت گذاری خود را ارائه می دهند زیرا زیرساخت های لازم برای حمایت از ابتکارات مبتنی بر ارزش را دارند.

و مثل اینکه بخشی از اقتصاد “جدید” هم نیست.

وقتی بچه بودم اینترنت نداشتم اما یک حساب ایمیل داشتم. کتاب بزرگ Sears Christmas Wish را که از طریق پست ارسال شده است به یاد دارید؟

پدرم هنگامی که در منطقه بازی قدم می زدیم با من و برادرم می نشستیم و عزیزانمان را با خوشحالی در انتظار آنچه صبح صبح کریسمس باز می شد ، با هم قدم می زدیم.

فراموش نکنید ، تحقق این لیست خواسته ها به آسانی اکنون نیست.

اکنون مشتریان فقط باید از راحتی خانه خود خرید کنند و voila! هدیه ها چند روز بعد رسید ، بسته آماده بود و برای قرار دادن در زیر درخت.

به عنوان یک شرکت کوچک (به خصوص یک شرکت آجر و ملات) چگونه می توانید با آن رقابت کنید؟

در اینجا چند نکته برای بررسی وجود دارد:

از نظر ارزش فکر کنید. چه چیزهایی را می توانید در جدول که مشتریانتان نمی توانند در یک فروشگاه اینترنتی بزرگ یا آمازون تهیه کنند ، بیاورید؟

زمینه های زیر را برای مشتریان خود در نظر بگیرید:

    • خدمات مشتری. هرچه شخصی تر باشید بهتر هستید.
    • منحصر به فرد بودن محصول. چه می فهمید که الف) جای دیگری در دسترس نیست و (ب) آنچه را که آنها در جای دیگر خریداری کرده اند به خوبی نشان می دهد؟
    • کیفیت مایدر هر زمان ، قیمت کیفیت آن را تعیین می کند. قیمت ارزان تر به معنی کیفیت پایین تر است. رقابت در قیمت سخت است بنابراین می توانید با کیفیت رقابت کنید؟
    • آسایش چگونه می توان برخلاف آمازون خرید برای شما را آسان تر کرد؟ به عنوان مثال ، آیا می توانید کنسول های آمازون را جستجو کنید:
      • راحتی در استفاده
      • برای فروش
      • حمل و نقل رایگان / کم
      • تحویل سریع

 

همیشه به ارزش درکی که شرکت شما ارائه می دهد فکر کنید زیرا در این صورت است که مشتریان تصمیمات خود را می گیرند.

برای اینکه مردم از کمپین خرده فروش محلی پشتیبانی کنند ، محصول یا خدمات باید از همان کیفیت / کیفیت بالا / با ارزش تر از آنچه توسط آمازون یا هر شرکت بزرگ اینترنتی ارائه می شود باشد.

COVID-19 تأثیر قابل توجهی در مشاغل کوچک ، به ویژه آجر و ملات وابسته به مشتریان محلی داشته است. عواقب این اپیدمی چهار عظیم خواهد بود و ادامه خواهد داد.

اگر زمانی برای بررسی دقیق مدل کسب و کار شما وجود داشت ، زمان آن فرا رسیده است!

شما باید راه های خلاقانه ای برای مقابله با وب سایت های تجارت الکترونیکی پیدا کنید ، که با گسترش همه گیر شدن ، گسترش و رقابت بیشتری می یابد.

برای موفقیت در تجارت ،

سوزان

مباحث پیشنهادی:

1 مقاله: پیام “فروشندگان محلی” همه جا است ، اما مقاومت در برابر معامله در طی یک اپیدمی دشوار است. نوشته شده توسط CBC News

2. مقاله: شما تعجب می کنید که چگونه با استفاده از COVID-19 فروش تعطیلات را افزایش دهید و از استراتژی بازاریابی در آینده برای استفاده چیست؟ 4 نکته برای فروش محلی تجارت کوچک خود (در وب سایت ما) بخوانید

3 مقاله: اگر مشاغل پیش فروش دارید یا خدمات خود را در یک منطقه جغرافیایی ارائه می دهید ، تلاش های بازاریابی وب سایت خود را بر روی تکنیک های محلی سئو مانند موارد زیر متمرکز کنید: چگونه وب سایت خود را بهبود ببخشیم. سایت خود را در جستجوی محلی

4 مقالات: نحوه خرید محلی و مسئولیت های آن در طول COVID-19 و 5 مزایای خرید محلی از مشاغل کوچک قبل از میلاد.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا