دنیای وب

قطعیت اعتیاد ما به شبکه های اجتماعی

وقتی شبکه های اجتماعی (فیس بوک و لینکدین) برای اولین بار محبوب شدند ، فکر کردم این یک رسانه عالی است. دائماً از دوستان دبیرستانی یا تماسهای کار با من تماس می گرفتم و طولی نکشید که صدها تماس در هر سایتی داشتم و فکر می کردم که حال خوبی دارم. من نیز برای ساخت شبکه های بیشتر به دیگران مراجعه کردم.

به عنوان یک کارآفرین ، معتقدم همه شبکه های آنلاین به رشد شرکت خدمات بازرگانی من کمک می کنند. من حتی از طریق هر دو روش تبلیغات آنلاین ارسال کردم. او مشتاقانه به امید ورود به روابط تجاری و شخصی در آینده مشتاقانه وارد این دنیای جدید شد. این تلاش ها آینده بود – او وارد اینترنت 2.0 شد.

تردیدها در مورد اهمیت به آرامی ظاهر شد ، اما شهود من به من گفت که مشکلاتی وجود دارد. از میان صدها مشتری بیش از هشت سال شغلی ، هیچ مشتری به من نگفت که شرکت من را از طریق رسانه های اجتماعی کشف کرده اند. آنها ممکن است CV من را مرور کرده باشند ، اما ما آن را از طریق شبکه های اجتماعی تشخیص ندادیم.

حس دیگر بدبینی ناشی از اظهار نظر سیاسی بود. بخصوص با نزدیک شدن به تاریخ انتخابات ، بارها و بارها یادداشت ها یا نظرات همان افراد را خواندم. با ظهور اخبار جعلی ، مشخص شد که بسیاری از این پست ها کاملاً مزخرف هستند. اگر دقت را کنار بگذاریم ، این پست ها به خواننده ای که اعتقاد دیگری داشت توهین می کند.

من به عنوان یک معلم تجارت نیمه وقت ، تمرکز زیادی بر روی کارآفرینی دارم. من از دانش آموزان می پرسم که چگونه می خواهند تجارت خود را برای به دست آوردن مشتری جدید بازاریابی کنند. رایج ترین پاسخ “من پیام خود را در تمام شبکه های اجتماعی ارسال خواهم کرد.” بفرمایید. رمز موفقیت در عصر دیجیتال فریاد زدن با صدای بلند از طریق شبکه های اجتماعی ما است.

کانال های بازاریابی و فروش می آیند و می روند ، اما یک چیز ثابت مانده است. ساخت پیام هایی که به افراد انگیزه می دهد تا زندگی خود را از طریق محصول شما بهبود دهند و منجر به ایجاد مشتری جدید می شود. مردم از دریافت فریاد متنفر هستند ، اما آنها عاشق مکالمه هایی هستند که زندگی یا شرکت های آنها را بهبود می بخشد.

وقتی صحبت از سیاست های عمومی می شود ، هیچ کس گزینه های رای گیری خود را با توهین تغییر نمی دهد. آیا می توانم از فریاد مداوم شخصی که به سختی در دبیرستان می شناختم ، فکر خود را تغییر دهم؟ بیایید به آنچه در شبکه های اجتماعی ارسال می کنیم ، فکر کنیم. اگر می خواهید مطالب سیاسی را منتشر کنید ، به چیزی با شوخ طبعی یا فکر خوب فکر کنید که ممکن است شخصی را متوقف کند و به دیدگاه دیگری فکر کند.

شبکه های اجتماعی در تجارت نقش دارند. ایجاد کانال هایی برای نام تجاری ، خدمات به مشتری و بازخورد محصولات برای توسعه کلی کسب و کار مهم است. با این حال ، این ایده که هرچه بیشتر ارسال کنید ، تجارت شما بیشتر می شود کاملاً اشتباه است. بازاریابی پیچیده است. مارک های مختلف ، پیام رسانی ، کانال ها ، کیفیت محصول و شهرت در فروش جدید نقش دارد.

رسانه های اجتماعی می توانند برای تماشای عکس های تعطیلات ، برقراری ارتباط مجدد با افراد متنوع و سرگرمی جالب باشند. بیدار شویم هیچ قرص جادویی برای بازاریابی غیر از تجارت جدی وجود ندارد. خارج از محل کار ، تلفن را بردارید یا شخصاً با مردم ملاقات کنید. شاید تعجب کنید ، شبکه شخصی شما واقعی خواهد بود ، نه دیجیتال. به آمریکا بیایید ، آینده واقعی ما در انتظار است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا