ساختمان و مسکن

قوانینی برای اقامت در ویلاهای لوکس چیست؟

اگر بتوانید قیمت صاحب آن را بپردازید ، ویلا های لوکس را برای اقامت اجاره می دهید. با این وجود ، اقامت در ویلاهای لوکس رعایت برخی از قوانین مهم است که ممکن است شما از آن آگاهی نداشته باشید:

1. صاحبان ویلاهای لوکس وجود دارند که به شما امکان می دهند حیوان خانگی را در طول مدت اقامت خود به خانواده بیاورید. ممکن است دیگران این کار را نکنند ، زیرا حیوانات خانگی (به ویژه حیوانات بزرگ مانند سگ و گربه هایی که دارای نژادهای بزرگ هستند) ممکن است نیاز به نگهداری بالایی داشته باشند. همچنین حیوانات خانگی می توانند با جویدن یا ادرار کردن و دفع مدفوع بر روی آنها به مبلمان و سایر قسمت های ویلاهای لوکس آسیب وارد کنند ، بنابراین ممکن است صاحبان ویلاهای لوکس نگران اجازه حیوانات خانگی خانوادگی شما در ویلاهای لوکس باشند. اگر حیوان خانگی شما در یک ظرف راحت مانند قفس قابل حمل محکم قرار دارد ، ممکن است بتوانید در مورد خود صاحب آن را نرم کنید.

2- ممکن است شما و طرفتان بخواهید پیش از اقامت در ویلاهای لوکس در کشور میزبان ، واکسیناسیون خود را در برابر برخی از بیماریهای عفونی مانند مالاریا انجام دهید. این قانون معمولاً توسط دولت کشور میزبان اعمال و اجرا می شود. در حقیقت ، این به نفع شما و صاحبان ویلاهای لوکس است زیرا شما و مهمانی شما قادر خواهید بود از بیماری شدید از بیماری های عفونی اجتناب کنید و صاحبان هر ویلا لوکس که به دنبال آن هستید می توانند اطمینان حاصل کنند که هیچگونه بیماری عفونی را برای مستاجران آینده (یا صاحبان آنها نیز پخش نخواهید کرد).

3. بدانید که آیا سرویس های لباسشویی و تمیز کردن و / یا خدمات در اجاره ویلاهای لوکس که قصد دارید از بین آنها انتخاب کنید گنجانده شده است یا خیر. اگر تعداد زیادی از افراد در مهمانی شما حضور داشته باشند ، ویلاهای لوکس ممکن است بسیار گران و با صرفه جویی در زمان نگهداری شوند. بنابراین ، در چنین مواردی این خدمات ضروری می شوند. اگر آنها در اجاره گنجانده نشده اند ، می توانید از نماینده خود بخواهید تا در یافتن ارائه دهنده خدمات مناسب و مطمئن برای این خدمات در کشور میزبان ، به شما کمک کند.

4- نکته ای که باید در ویلاهای لوکس به دنبال آن باشید ، تأمین امنیت اشیاء با ارزش خود است. از مالک یا نماینده خود بپرسید که آیا ویلا لوکس دارای صندوق امانات کوچک است که در آن می توانید اشیاء با ارزش را از جمله جواهرات ، ساعت های طراح و پول نقد با خیال راحت خریداری کنید. اگر اینطور نیست ، احتمالاً باید از بانکهای محلی که صندوق های ایمنی دارند ، بپرسید که می توانید بطور موقت اجاره کنید.

5- هنگام صحبت از امنیت ، ویلاهای لوکس باید با گارد امنیتی همراه شوند تا در طول اقامت شما زمینهای ویلاهای لوکس را رصد کنند. از نماینده خود بپرسید که آیا پرداخت آنها از طریق شما دریافت می شود یا اینکه این سرویس قبلاً در اجاره یکپارچه شده است. اگرچه امنیت مسلح وجود دارد ، شما باید در طول مدت اقامت خود مراقب باشید. یکی از خطراتی که در کشورهای خارجی وجود دارد فعالیت تروریستی است – به عنوان مثال ، اسپانیا دارای ویلاهای لوکس زیادی است اما همچنین تروریست های باسکایی است که به دنبال استقلال از اسپانیا هستند. در مورد خطرات کمتری در کشوری که از آنجا بازدید می کنید مطلع شوید.

6- آیا می توان ماشین کرایه کرد تا اقامت شما در ویلاهای لوکس مناسب تر باشد؟

ویلاهای لوکس یک پایان عالی برای تعطیلات لوکس است. این لیست به عنوان راهنمایی برای آسان تر و راحت تر ماندن شما کمک می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا