دنیای وب

قیمت توسعه اپلیکیشن موبایل

کارشناسان قابل اعتماد اپلیکیشن موبایل نیازی نیست که از فناوری آگاه باشید. نظر شما، تخصص فن آوری ما.
ما از ایده های شما از مبحث تا ابتدا استقبال می کنیم
ما در تعمیر و نگهداری و فروش پس از حمل و نقل به شما کمک می کنیم
شما همچنین می توانید توسعه دهندگان، آزمایش کنندگان، طراحان و بازاریابان را با ایجاد یک تیم پروژه مجازی استخدام کنید.
Vaayoo می‌تواند ایده‌های شما را از اصول اولیه برای شروع بیاورد: مفهوم، طرح‌هایی از طراحان کلاس جهانی، توسعه کیفیت، میزبانی، پشتیبانی مداوم.
برای کارآفرینان غیرفناوری: به ما اعتماد کنید، ما بخش نرم افزار/IT شما خواهیم بود و به تمام نیازهای فناوری شما رسیدگی می کنیم.
اقتصاد: ما با استفاده از مهارت های تخصصی از یک مرکز توسعه در هند، برنامه های کاربردی با کیفیت را با بهترین قیمت می سازیم.
توسعه و نگهداری پس از سرمایه گذاری کم ماهانه. برنامه شما می تواند به طور مداوم بسته به نیازهای بازار پس از تحویل در حال تغییر باشد. همه اینها (توسعه ویژگی های جدید، میزبانی، رفع اشکال) با قیمت ماهانه پایین پوشش داده می شود.
ما همچنین به فروش برنامه های موبایل از طریق صفحات وب SEO، مقالات در رسانه های اجتماعی، توضیحات فروشگاه App و سایر کمپین های بازاریابی دیجیتال کمک می کنیم.
ارائه دهنده فناوری تلفن همراه مورد اعتماد شما
با بیش از 50 برنامه ایجاد و راه اندازی شده، ما به طور کامل نیازهای شما را درک می کنیم
مهارت های خود را در مفهوم سازی، طراحی، توسعه، ادغام با استفاده از بهترین شیوه های صنعت و استانداردهای کیفیت یکپارچه کنید.
توسعه کیفیت: تا کنون بیش از 50 برنامه کاربردی ساخته و راه اندازی شده است. با قابلیت های مختلف: رسانه، یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی، پرداخت، برنامه های کاربردی مرتبط و غیره.
مدل تحویل به موقع و مشارکت در پروژه
اقتصادی: ما به طور کلی قیمت های کمتر از 90٪ از ارائه دهندگان خدمات اصلی را ارائه می دهیم
توسعه و نگهداری پس از سرمایه گذاری کم ماهانه.
شرکت Vaayoo در منطقه خلیج سانفرانسیسکو، ایالات متحده آمریکا با یک دفتر توسعه در بنگلور، هند مستقر است. در سال 2009 تاسیس شد. Vaayoo در سال 2010 برنده “20 استارت آپ برتر موبایل” از VentureBeat شد.

Vaayoo با کارآفرینانی که برای اولین بار کار می کنند و شرکت های تاسیس شده همکاری می کند تا ایده های خود را به موبایل ارائه دهد. Vaayoo بیش از 50 اپلیکیشن موبایل برای مشتریان خود ایجاد کرده است.

هر چیزی که مشتری نیاز داشته باشد ایده خوبی است. سپس Vaayoo با مشتری کار می کند تا یک طرح رابط کاربری طراحی کند، برنامه تلفن همراه برای Android و iPhone و بعداً وب سرویس را توسعه دهد، باطن را میزبانی کند، برنامه را آزمایش کند، برنامه را تحت حساب مشتریان در اپ استور راه اندازی کند، آن را حفظ کند (اختیاری )، برنامه را بازاریابی کنید (اختیاری). همه اینها با کمترین قیمت، کیفیت خوب و به موقع.
در مقایسه با سایر توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه با کیفیت، Vaayoo حدود 40٪ تخفیف دارد. با این قیمت مقرون به صرفه، Vaayoo یک برنامه را در پایان ارائه می دهد و نه فقط یک قسمت. نمایندگان خدمات مشتری ما مفاهیم و چشم انداز خود را ارائه می دهند. سپس آن را می‌گیریم و طرح‌ها و طرح‌بندی‌ها را در سراسر جهان ایجاد می‌کنیم، خدمات و برنامه‌های پشتیبان‌گیری را در آیفون‌ها، تلفن‌های اندرویدی و تبلت‌ها انجام می‌دهیم، به راه‌اندازی برنامه‌ها به فروشگاه برنامه کمک می‌کنیم و سپس برنامه را نگهداری و میزبانی می‌کنیم.

بهترین بخش خدمات کم هزینه Vaayoo این است که حتی پس از انتشار اولین نسخه برنامه، Vaayoo رفع اشکال، میزبانی / نگهداری برنامه و فقط به‌روزرسانی‌های جدید را انجام می‌دهد تا نسخه‌ای مرتبط با بازار جدید منتشر کند. به این ترتیب اپراتور می تواند بر روی شرکت تمرکز کند و Vaayoo توسعه اپلیکیشن را با توجه به نیاز بازار انجام خواهد داد. راه اندازی یک برنامه تنها شروع یک سفر تجاری است. به روز نگه داشتن آن و مطابق با بازار باید ادامه یابد. مشتریان Vaayoo مجبور نیستند برای رفع اشکال، نگهداری / میزبانی و به روز رسانی پول زیادی بپردازند. همه اینها در یک برنامه نگهداری کم ماهانه مستند شده است.

بیشتر بخوانید: http://www.vaayoo.com/faq.aspx

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا