بازرگانی

قیمت روز و بررسی مشخصات فنی کولر گازی بوش 24000 با گارانتی شرکت Baneh Options

خرید 24000 بوش در بانه
تهویه هوا و گردش مجدد بوش 24000 AC
کولر یکی از مهمترین وسایل موجود در هر خانه ای است که می تواند روز تابستان شما را خنک نگه دارد ، اما کولری که شامل خنک کننده و خشک شدن باشد راحت تر و راحت تر است زیرا فقط یکبار آن را خریداری می کنید. شما به بخاری بیشتری احتیاج دارید پانلی که امروز به شما پیشنهاد می دهیم Bosch AC 24000 است که در زیر به شرح عملکرد و عملکرد این مدل می پردازد.
ایرچ بوش 24000 با بهترین قیمت
ویژگی ها و تکنیک های خاص این محصول
از جمله قدیمی ترین آثار می توان به 24000 بوته اشاره کرد که به موارد زیر می توان اشاره کرد.

دمای آن حدود 24000 است ، بنابراین در یک روز تابستان با این بخار هوا خنک است.
دمای آن 24000 است که می تواند روز زمستان را برای شما گرم کند.
انواع وسایل مدرن از جمله فن های گرمایش ، سرمایش ، امکان پذیر نیست.
دارای کلاس انرژی A +++ است
این سیستم از یک سیستم اینورتر کامل HD استفاده می کند که مصرف برق را حدود 60 تا 70 درصد کاهش می دهد.
این بخار هوا می تواند در برابر آب و هوای گرم و مرطوب با دمای 15 تا 65 درجه سانتیگراد مقاومت کند.
کمپرسور دارای چرخش است
برای ایجاد جو متوسط ​​از چهار جهت هوا را منفجر کنید.
ضد یخ و یخ زدایی
این یک صفحه LCD بزرگ و مخفی دارد.
اجزای داخلی عملکرد خاصی به نام تمیز کردن خودکار دارند
توربو در حالت خنک نمایش داده می شود
فیلترها و فیلترهای قابل شستشو

کیفیت و گارانتی شرکت تهویه مطبوع بوش 24000
انرژی را ذخیره کن
یکی از تعاریف کولر گازی بوش 24000 صرفه جویی در مصرف انرژی است ، به این معنی که باتری ای که دریافت می کنید کمترین میزان انرژی را مصرف می کند ، اما به چه روشی؟
گفتیم که یک سیستم مبدل در این فرستنده مشاهده می کنیم. این سیستم که در این هوا نصب شده است ، توانایی لازم را در تغییر سرعت کمپرسور توسط فشار داخلی محفظه فراهم می کند که مانع از اتلاف انرژی و همچنین سرعت می شود و بازده ثابت آن بسیار گران است ، بنابراین انرژی قابل استفاده را برای استفاده در توربین های بادی بوش ذخیره می کند و به عنوان یک توربین بادی سازگار با محیط زیست شناخته می شود.
خنک سازی سریع
در کولر گازی بوش 24000 AC ، می توانید هنگام اندازه گیری کمپرسورها ، با اندازه گیری صحیح ، خنک سازی سریع را مشاهده کنید ، به طوری که در کمترین زمان باعث افت می شوند و به دمای مطلوب مربوط به مهارت اتاق می رسند. بیشتر اوقات هوای این کولرها به سرعت کاهش می یابد و اتاق را به دمای مطلوب می رساند ، بنابراین در آن دما می توانید به اثربخشی تهویه هوا برسید.
سرد است
هنگامی که Bosch AC 24000 را روشن می کنید ، دمای هوا دقیقاً با توجه به دمایی که استفاده می کنید تعیین می شود ، بنابراین دمای تنظیم شده را در حداقل و به خوبی کنترل کنید. اگر می خواهید دستگاه را خاموش کنید ، هوا وجود ندارد ، به این معنی که حالت متعادلی پیدا خواهید کرد که با سرما یا گرما بیش از حد شما را آزار ندهد و به سطح متعادل دمای اتاق برسد.
ذخیره انرژی
همانطور که قبلا گفتیم ، هواچی Bosch 2400 حالت ذخیره سازی دارد ، به این معنی که وقتی این حالت را انتخاب می کنید ، بلافاصله ولوم نهایی را تنظیم می کنید و اجازه نمی دهید انرژی زیادی مصرف شود ، تا انرژی اتلاف نشود.و برای شما بسیار گران تمام خواهد شد.
فیلتر AC بوش 24000 هوا را تمیز می کند
فشار هوا برای جایگزینی فشار هوا
همانطور که قبلاً با سیستم تهویه مطبوع Bosch 24000 ذکر کردیم ، این Ircon می تواند از هر چهار جهت هوا را ببارد و محیطی آرام را برای شما ایجاد کند ، اما وجود این ویژگی به دلیل وجود زبان آنها است که توسط زبانها و بطور کامل به سمت آن و همچنین چپ و راست پایین می آید و باعث می شود هوای سرد یا گرم به لبه های اتاق برسد و باعث ایجاد آب و هوای متوسط ​​می شود.
تنظیم خودکار
عملکرد و ویژگی دیگر Bosch 24000 کنترل خودکار جریان هوا است که بر اساس تغییرات دما در اتاق موجود ، صدا را به میکروفون کامپیوتر کنترل می کند. یعنی اگر هوای اتاق بعد از مدتی کاهش یابد ، وارد کننده سعی می کند دما را به حالت متعادل برگرداند و به حالت عادی برگردد.
تغییر در سرمایش و گرمایش
کلید خنک کننده فناوری دیگری است که در 24000 بوش مشاهده می کنید ، بنابراین وقتی دما را تنظیم می کنید ، دمای گاز را در همان محدوده دما تنظیم می کنید. پس از مدتی ، aircon به طور خودکار دمای هوا را بر اساس دمای ایجاد شده در اتاق به سرد و گرم تبدیل می کند و در نتیجه آب و هوایی معتدل ایجاد می کند.
ماشین می چرخد
تنظیم مجدد دفع یکی دیگر از اجزای سوپاپ بوش است ، بنابراین اگر برق قطع شود و ایرکون خاموش شود ، علامت به همان شرایط و شرایط قبلی برمی گردد. -pana. . شروع می شود و نیازی به راه اندازی مجدد ندارد و بدون قطعی برق شروع می شود.
ساعت خواب روی این سیستم
بیایید نگاهی به سایر ویژگی ها و فن آوری های موجود در کولر گازی بوش 2400 بیندازیم. همانطور که گفتیم ، خواب مانند داشتن رایانه ای با هوای سرد است که دمای اتاق را اندازه گیری می کند و شروع به تغییر دما در ‘یک دمای سالم بر اساس “دمای خانه” بنابراین خواب خوبی دارید. و در مورد درجه حرارت که هر دو ساعت یک درجه افزایش می یابد ، بنابراین هنگام خواب از گرما و سرما رنج نمی برید و مجبور نیستید هوا را خاموش کنید.
حالت توربو برای بهترین استفاده
اگر به یک اتاق خیلی سرد یا برای خنک کردن اتاق خود نیاز دارید ، بهتر است دکمه توربو را روی کنترلر aircon فشار دهید. با فشار دادن این حالت ، دستگاه با سریع ترین سرعت در 30 دقیقه شروع به کار می کند. روشن می شود و کمپرسور شروع به چرخش سخت می کند و دما را به دنیای سردتری تبدیل می کند ، بنابراین اگر در یک روز گرم تابستان به یک اتاق خنک نیاز دارید ، سوئیچ توربو را فراموش نکنید.
صدای کم خروجی بسیار کم است
اگر می خواهید کارهای روزانه خود را بدون نگرانی و راحتی کامل انجام دهید و صدای ایرکن در خانه شما را آزار ندهد ، بوش AC 24000 به دلیل داشتن صفحه داخلی بزرگ و کندانسور خارجی گزینه مناسبی برای شماست. . شکل آنها صاف و کم است و باعث می شود احساس راحتی کنید.
هشدار
در فیلتر هوای AC بوش ، چراغ فیلتر ترجمه شده است ، به این معنی که وقتی چراغ روشن است به این معنی است که زمان تمیز کردن فیلتر برای شما فرا رسیده است ، بنابراین وقتی چراغ روشن است باید فیلتر و داخل آن را بردارید. محیط خدمات. گاز مشکلی ندارد و هوا باعث افزایش طول عمر می شود.دوام منطقه و صحافی این سیستم
کولر گازی بوش 24000 AC از مواد ضد آب ، مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی ساخته شده است و هنگام باران یا گرم شدن نیازی به پوششی برای محافظت از آن ندارد و می توانید بیشتر آن را با خیال راحت از این سیستم استفاده کنید.
حرف آخر
مارک بوش یکی از معروف ترین و محبوب ترین مارک های جهان است که می توانید نام او را در مکان ها و مجلات در هر مکان جستجو کرده و اخباری درباره برنده بوش پیدا کنید. در این مقاله ، سعی شده است یکی از دمای مشخص شده در مدل بوش مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و در مورد جزئیات و ویژگی های استفاده شده در این دما بیشتر صحبت کنیم ، اما اگر در حقیقت ، تنها فناوری برتر ذکر شده است. بوته. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت مراجعه کرده و به صورت آنلاین خرید کنید.

3.7
/
5
(
3

فوت کرد
)

منبع:
منبع در سایت قیمت روز و بررسی مشخصات فنی کولر گازی بوش 24000 با گارانتی شرکت گزینه های baneh

| wemailing.degree

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا