بازرگانی

قیمت فرش ماشینی کاشان ، سایز

اندازه فرش
اندازه های معمول فرش ساخته شده توسط دستگاه کاشان 4 * 3 ، 3.5 * 2.5 * ، 3 * 2 ، 4 * 1 ، 3 * 1 ، 2 * 1 ، 2.25 * 1.5 ، 1.5 * 1 ، 1 * 0 ، 5 و 0.8 * 0.5 است است. اگر خانه شما بزرگ یا غیرمعمول است ، می توانید از فرشهای اتومبیل معمولی استفاده کنید ، اما فرش های غیر بافته شده رایج تر و بهتر هستند. اندازه طرح دارای ابعاد مختلفی نسبت به نوع دستگاه فرش است

مشاوره در مورد اندازه اتومبیل
1- همچنین می توانید فرش های سفارشی را وارد و خریداری کنید اما امکان واردات فرش های تک دستگاه وجود ندارد. دستگاه قالی بافی ، قالی و فرش و قالیچه هایی به نام فرش بافته می شود.
2- عرض فرش ماشینی باید با عرض ماشین معمولی یکسان باشد. به عنوان مثال عرض یک فرش در اندازه دستگاه مورد نیاز دستگاه فرش بافی 700 شانه 3 متر است. اندازه فرش هیچ ارتباطی به طول آن ندارد و طول یک فرش ماشینی می تواند به چندین متر برسد. دستگاه های شانه 1200 شانه وجود دارد که عرض آنها به 4 متر می رسد ، اما برخی از آنها مانند فرشهای 700 پا می توانند فرشهای ساخته شده با ماشین به عرض 3 متر با بالاترین سطح را تولید کنند.
3- هنگام انتخاب فرش غیراستاندارد ، باید دقیق و محتاط باشید زیرا تاثیری در شکل فرش ماشینی تمام شده شما ندارد. فرش های نقره ای کاشان ، برخلاف فرش های ساده ، روش و استاندارد ، بافته و استوک نیستند ، زیرا اگر بافنده و سایر مشتریان به چیزهای زیادی احتیاج ندارند ، فرش برای امتحان انبار.
4- واردات فرش غیربافته بصورت آنلاین با ارسال رایگان فرش ماشینی به تمام مناطق ایران همراه خواهد بود.
5- از آنجا که فرشی که به دنبال آن هستید باید به صورت ماشینی ساخته شود ، بنابراین شما باید علاوه بر هزینه فرش ، هزینه طرح را نیز متحمل شوید.
6- به یاد داشته باشید که زمان بافت فرش از فرش ماشینی بیشتر است زیرا نیاز به طراحی دارد.
-فرشهای غیراستاندارد در راهروها ، اتاق خواب ها ، ورودی اتاق های اجتماعات ، کاخ ها و. استفاده شده.
فرش های ماشینی با اشکال مربع ، فرش های ماشینی با اشکال مربع ، فرش های گرد ، فرش های گرد در کاشان ، البته فرش های پارچه ای چند ضلعی ، فرش های مثلثی و فرش های لوزی یکی از اندازه گیری هایی است که همه تولید کنندگان نمی توانند درک کنند.

قیمت اندازه فرش ماشینی
قیمت یک ماشین در منطقه اندازه گیری می شود. به عنوان مثال قیمت یک دستگاه 1200 شانه در کاشان 8،000،000 تومان است. متوسط ​​مربع فرش 1200 شانه 666000 تومان است. بنابراین ، قیمت فرش 5 * 3 از طرح 1 میلیارد تومان حاصل می شود.
برای خرید فرش سفارشی از شرکت هلال نگین مشهد می توانید به وب سایت neginhelal.com مراجعه کرده و پس از انتخاب مقدار ، رنگ و اندازه مورد نظر خود سفارش خود را ثبت کنید.

منبع:
منبع وب سایت قیمت فرش ماشینی کاشان ، اندازه

| www.neginhelal.com.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا