ساختمان و مسکن

لا پالما – خطرناک ترین جزیره جهان

جزیره کوچک شناخته شده لا پالما توسط بسیاری از آنها به عنوان جزیره زیبای جزایر قناری (“la isla bonita”) توصیف شده است.

درست است ، صحنه به سادگی خارج از این جهان است. باعث تقویت آدرنالین و لرزهای گاه به گاه می شود ، واقعاً خاص است. این شدیدترین جزیره در جهان است و منظره ها ممکن است اصلاً مانند اکثر مردم نباشد.

به نظر من ، این سقوط این جزیره آتشفشانی است که آن را از تبدیل شدن به تنریف یا مایورکا دیگر ، نجات داد ، جایی که چیزی که فقط می توان به عنوان گردشگری انبوه توصیف کرد وجود دارد. لا پالما به سادگی سواحل ماسه ای سفید و مسطح سفید که جزایر قناری معروف ترین آن ها را در اختیار دارد و در بین گردشگران بسیار محبوب است ، ندارد.

از طرف دیگر ، La Palma دارای خلیج های کوچکتر و سواحل ماسه ای آتشفشانی سیاه است که دسترسی به آنها دشوار و بدون امکانات توریستی معمول است. به عنوان مثال ، یکی از زیباترین سواحل غرب جزیره ، Playa de la Vita است که بیست دقیقه با ماشین در جاده شیب دار طول می کشد ، سپس بیست دقیقه دیگر را در یک جاده صخره ای و از طریق یک تونل صخره ای قدم می زند. اینگونه ظاهر لا پالما ، طبیعی و غیرقابل توصیف است. این یکی از بهترین نقاط برای پیاده روی است.

البته لا پالما دارای سواحل بسیار راحت مانند تزاکورته ، پورتو نائوس و البته پایتخت سانتا کروز است. و اینجاست که لا پالما سهم خود در چراغ های نئونی و اقامت ارزان قیمت را دارد که تاکنون محدود به این مناطق است. بهترین اماکن اقامتی توریستی ، ویلاهای تاریخی است. بسیاری از آنها ، غالباً در مناطق حومه ای بتونی با استخرهای شنا وجود دارند.

مردم همانطور که اغلب اتفاق می افتد در مورد چگونگی تغییر جزیره صحبت کرده اند. دولت برای گردشگری لا پالما را روی نقشه برنامه ریزی کرده است. مشکل اصلی در حال حاضر این است که فرودگاه به اندازه کافی بزرگ برای متوقف کردن هواپیماها نیست و به ویژه باند فرودگاه به اندازه کافی طولانی نیست که هواپیماهای بزرگتر سوار شوند. در نتیجه ، فرودگاه با هزینه زیادی گسترش یافت. این فرودگاه جدید هنوز افتتاح نشده است. از افراد محلی بپرسید و آنها می گویند “جزیره کوچک ، فرودگاه بزرگ!” با این حال ، من فکر می کنم وقتی چند شرکت هواپیمایی برنامه پرواز خود را افزایش می دهند و سایر شرکت های هواپیمایی شروع به ورود می کنند ، فرودگاه خیلی بزرگ به نظر نمی رسد.

این جزیره همچنین دوره های گلف را دنبال کرده و چند سال دیگر قرار است در چند سال آینده افتتاح شود. برای این منظور اراضی روستایی زیادی تعیین شده است. برای گذراندن دوره های گلف ، آنها چندین هتل بزرگ معمولی را احداث می کنند که هرکدام دارای صدها اتاق هستند.

البته افراد محلی نسبت به جهانگردی تردید دارند. خوشبختانه ، فکر نمی کنم لا پالما تبدیل به “Playa de las of the America” ​​شود – جغرافیای La Palma به این ترتیب تنظیم نشده است. من فقط امیدوارم که گردشگری با همدلی برخورد شود تا اقتصاد محلی از آن بهره مند شود و گردشگران بتوانند از آرامشی که این جزیره در آن ارائه می دهد ، در دنیای دیگری پر هرج و مرج قدردانی کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا