دنیای وب

لوزا – ژل سفید کننده دندان Opalescence Loza

ژل سفید کننده دندان Opalescence یکی از محبوب ترین و قابل اعتمادترین محصولات بلیچینگ دندان است. این محصول شوینده از نظر پزشکی ثابت شده است که دندان ها را سفید می کند، سختی مینا را افزایش می دهد و خطر ابتلا به دندان های حساس را کاهش می دهد.

برای اطمینان از حداکثر سود و جلوگیری از خطرات این محصول خشک‌کن، می‌خواهم روشن کنم که ژل اپالسانس کاربامید پراکسید PF 35% قوی‌ترین است، بنابراین فقط باید روی ظروف یا قالب‌های حرفه‌ای استفاده شود.

فرمول چسبنده Opalescence، ژل به دندان ها می چسبد و از قالب خارج نمی شود و باعث ایجاد مزاحمت برای دندان ها می شود.

مزیت استفاده از ژل سفید کننده دندان اپالسانس این است

1. این یک ژل سفید کننده دندان است که از نظر بالینی اثبات شده است

2. آسان برای استفاده و اعمال

3. پوشش چسب، جلوگیری از نفوذ ژل به قالب و لثه

4. فرمول ثبت شده حساسیت را کاهش می دهد

5. موجود در 4 قوت

6. روش های ارزان سفید کردن دندان

7. مینای دندان را تقویت می کند و خطر ایجاد سوراخ را کاهش می دهد.

متأسفانه، حداکثر استحکام 35٪ PF Opalescence ژل فقط باید در صفحات حرفه ای استفاده شود. اگرچه اپالسانس دارای فرمول چسبی ثبت شده است، اما قوی ترین ژل اگر همراه با قالب هایی که به خوبی با دندان ها سازگاری دارند استفاده نشود، دندان ها را تحریک می کند.

این ژل تمیز کننده دندان دارای فرمول ثبت اختراع است که خطر پوسیدگی و پوسیدگی را کاهش می دهد و حس را کاهش می دهد.

3 طعم متناسب با ذائقه همه و در 4 کنسانتره وجود دارد که برای کسانی که به سختی لکه ها را پاک و درمان می کنند بسیار موثر است. دلایل زیادی برای کثیف شدن دندان های ما، پیر شدن، نوشیدن قهوه، شراب قرمز و دود وجود دارد. مسواک زدن و مسواک زدن منظم به تمیز و سفید نگه داشتن دندان ها کمک می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا